Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!

Vierailija
28.03.2026 |

Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1347)

Vierailija
1281/1347 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä

Vierailija
1282/1347 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä

juu, ei pervo pervon silmää noki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1347 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko jonkun mielestä Sointu on hyvä juontaja? Kauhean hyökkäävä puhetapa, kuulostaa passiivisaggressiiviselta papaptaessaan niitä ulkoa opeltuja spiikkejään. 

Vierailija
1284/1347 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sointu on hyvä. 

Alkuun oudoksuin hänen kylmää puhetapaansa, mutta kyllä tykkään! 

Vierailija
1285/1347 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisi!!! 

Vierailija
1286/1347 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mikä mua edelleen tässä kaudessa on häirinnyt, on ”tällä kertaa mikään ei ole sitä miltä näyttää”. Siis mitä helkuttia tää oikein oli olevinaan?! Odotin että tulee vielä joku twisti, joku ihan oikeesti iso juttu mitä ei olla vielä aiemmilla kausilla nähty. Mutta ei MITÄÄN! 


 

Siinä finaalijaksossakin, kun myyrä oli jo paljastettu ja Sointu alkaa kertoa kuka on voittaja, hän aloittaa lauseen jotenkin niin että ”minulla on tässä kuori, jossa on tämän kauden voittaja, mutta koska mikään ei ole sitä mitkä näyttää…” ja jatkaa jotain selittämistä. Jäin odottamaan, että okei nyt tulee se twisti, nyt tulee se joku ylläri tähän loppuun - mutta ei kertakaikkiaan mitään! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1287/1347 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kehutte, että paras voitti, sillä laurihan jo kerran putosi. 

Miksi nimenomaan hänet nostettiin takaisin eikä muita? Nostamalla hänet, aiheutui toisen pelaajan putoaminen, kun yhdessä jaksossa pudotettiin sitten kaksi. 

En olisi uskonut Hanadia myyräksi. 

Vierailija
1288/1347 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kehutte, että paras voitti, sillä laurihan jo kerran putosi. 

Miksi nimenomaan hänet nostettiin takaisin eikä muita? Nostamalla hänet, aiheutui toisen pelaajan putoaminen, kun yhdessä jaksossa pudotettiin sitten kaksi. 

En olisi uskonut Hanadia myyräksi. 

Perustele alanuoli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1289/1347 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointulla on ärsyttävä tapa kirkastaa ja painottaa viimeistä tavua puheessa. Ei keskustelussa välttämättä huomaa, mutta kun lukee tekstiä ja on niitä nauhotettuja puheosuuksia. Huomaa, ettei ole opetellut puhumaan... eikä varsinaisesti tarviikaan, vaikka mulla ottaa tuo asia korvaan.

Vierailija
1290/1347 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko jonkun mielestä Sointu on hyvä juontaja? Kauhean hyökkäävä puhetapa, kuulostaa passiivisaggressiiviselta papaptaessaan niitä ulkoa opeltuja spiikkejään. 

Papattaako hän ne ulkoa vai jostain promptrista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1291/1347 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä

Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään. 

Vierailija
1292/1347 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä

Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään. 

Ilmeisesti joidenkin yksinkertaisella logiikalla parempi juontotyyli on pervoa. Kaikenlaisia täällä kuljeskelee. 🤨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1293/1347 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä

Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään. 

No tiesithän sinä sitten Roopen sammuneen naisen raiskauksesta 🤣🤣🤣

Vierailija
1294/1347 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä

Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään. 

No tiesithän sinä sitten Roopen sammuneen naisen raiskauksesta 🤣🤣🤣

ei mitään älynjättiläisiä nämä raiskureiden puolustajat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1295/1347 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa vieläkin joku epäili Lauria myyräksi vaikka oli tippunut juuri sen takia. Eikö ihminen A) Opi virheistä ja B) Pysty myöntämään että on joskus väärässä. Mutta kun on se intuitio! Monet ei varmasti edes tunnista mikä on oikeaa intuitiota. Lauri luotti logiikkaan enemmän kuin ns. intuitioon

Vierailija
1296/1347 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä

Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään. 

No tiesithän sinä sitten Roopen sammuneen naisen raiskauksesta 🤣🤣🤣

ei mitään älynjättiläisiä nämä raiskureiden puolustajat

Ei täällä kyllä raiskausta kukaan puolusta, kahjo.

Vierailija
1297/1347 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Roopella voi edes olla uusi ohjelma mitä juontaa? Miten tv-yhtiöt voivat ottaa tuollaisen ra iskaajan yhtiönsä edustajaksi? Hyi!

Vierailija
1298/1347 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä

Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään. 

No tiesithän sinä sitten Roopen sammuneen naisen raiskauksesta 🤣🤣🤣

ei mitään älynjättiläisiä nämä raiskureiden puolustajat

Ei täällä kyllä raiskausta kukaan puolusta, kahjo.

Aika selkeesti puolustaa senkin pervo takinkääntäjä

Vierailija
1299/1347 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kyllä että olisi näytetty enemmän kuvattuja Hanadin myyräilyjä, ennen on ollut todella paljon enemmän eihän tässä ollut kuin pari kohtaa. Höh.

Vierailija
1300/1347 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä mua edelleen tässä kaudessa on häirinnyt, on ”tällä kertaa mikään ei ole sitä miltä näyttää”. Siis mitä helkuttia tää oikein oli olevinaan?! Odotin että tulee vielä joku twisti, joku ihan oikeesti iso juttu mitä ei olla vielä aiemmilla kausilla nähty. Mutta ei MITÄÄN! 


 

Siinä finaalijaksossakin, kun myyrä oli jo paljastettu ja Sointu alkaa kertoa kuka on voittaja, hän aloittaa lauseen jotenkin niin että ”minulla on tässä kuori, jossa on tämän kauden voittaja, mutta koska mikään ei ole sitä mitkä näyttää…” ja jatkaa jotain selittämistä. Jäin odottamaan, että okei nyt tulee se twisti, nyt tulee se joku ylläri tähän loppuun - mutta ei kertakaikkiaan mitään! 

Tätä samaa jäin ihmettelemään todella, siis ensisekunnista lähtien tuota on käsketty hokemaan ja ihan samanlainen oli kuvio kuin jokaisella kaudella. Outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan