Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN. Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa.
Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?
Roope oli paljon parempi.
parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä
Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.
Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä
juu, ei pervo pervon silmää noki
Siis oikeastiko jonkun mielestä Sointu on hyvä juontaja? Kauhean hyökkäävä puhetapa, kuulostaa passiivisaggressiiviselta papaptaessaan niitä ulkoa opeltuja spiikkejään.
Minusta Sointu on hyvä.
Alkuun oudoksuin hänen kylmää puhetapaansa, mutta kyllä tykkään!
Yksi asia mikä mua edelleen tässä kaudessa on häirinnyt, on ”tällä kertaa mikään ei ole sitä miltä näyttää”. Siis mitä helkuttia tää oikein oli olevinaan?! Odotin että tulee vielä joku twisti, joku ihan oikeesti iso juttu mitä ei olla vielä aiemmilla kausilla nähty. Mutta ei MITÄÄN!
Siinä finaalijaksossakin, kun myyrä oli jo paljastettu ja Sointu alkaa kertoa kuka on voittaja, hän aloittaa lauseen jotenkin niin että ”minulla on tässä kuori, jossa on tämän kauden voittaja, mutta koska mikään ei ole sitä mitkä näyttää…” ja jatkaa jotain selittämistä. Jäin odottamaan, että okei nyt tulee se twisti, nyt tulee se joku ylläri tähän loppuun - mutta ei kertakaikkiaan mitään!
Miksi kehutte, että paras voitti, sillä laurihan jo kerran putosi.
Miksi nimenomaan hänet nostettiin takaisin eikä muita? Nostamalla hänet, aiheutui toisen pelaajan putoaminen, kun yhdessä jaksossa pudotettiin sitten kaksi.
En olisi uskonut Hanadia myyräksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kehutte, että paras voitti, sillä laurihan jo kerran putosi.
Miksi nimenomaan hänet nostettiin takaisin eikä muita? Nostamalla hänet, aiheutui toisen pelaajan putoaminen, kun yhdessä jaksossa pudotettiin sitten kaksi.
En olisi uskonut Hanadia myyräksi.
Perustele alanuoli!
Sointulla on ärsyttävä tapa kirkastaa ja painottaa viimeistä tavua puheessa. Ei keskustelussa välttämättä huomaa, mutta kun lukee tekstiä ja on niitä nauhotettuja puheosuuksia. Huomaa, ettei ole opetellut puhumaan... eikä varsinaisesti tarviikaan, vaikka mulla ottaa tuo asia korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko jonkun mielestä Sointu on hyvä juontaja? Kauhean hyökkäävä puhetapa, kuulostaa passiivisaggressiiviselta papaptaessaan niitä ulkoa opeltuja spiikkejään.
Papattaako hän ne ulkoa vai jostain promptrista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN. Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa.
Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?
Roope oli paljon parempi.
parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä
Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.
Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä
Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN. Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa.
Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?
Roope oli paljon parempi.
parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä
Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.
Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä
Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään.
Ilmeisesti joidenkin yksinkertaisella logiikalla parempi juontotyyli on pervoa. Kaikenlaisia täällä kuljeskelee. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN. Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa.
Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?
Roope oli paljon parempi.
parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä
Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.
Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä
Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään.
No tiesithän sinä sitten Roopen sammuneen naisen raiskauksesta 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN. Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa.
Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?
Roope oli paljon parempi.
parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä
Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.
Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä
Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään.
No tiesithän sinä sitten Roopen sammuneen naisen raiskauksesta 🤣🤣🤣
ei mitään älynjättiläisiä nämä raiskureiden puolustajat
Finaalissa vieläkin joku epäili Lauria myyräksi vaikka oli tippunut juuri sen takia. Eikö ihminen A) Opi virheistä ja B) Pysty myöntämään että on joskus väärässä. Mutta kun on se intuitio! Monet ei varmasti edes tunnista mikä on oikeaa intuitiota. Lauri luotti logiikkaan enemmän kuin ns. intuitioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN. Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa.
Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?
Roope oli paljon parempi.
parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä
Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.
Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä
Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään.
No tiesithän sinä sitten Roopen sammuneen naisen raiskauksesta 🤣🤣🤣
ei mitään älynjättiläisiä nämä raiskureiden puolustajat
Ei täällä kyllä raiskausta kukaan puolusta, kahjo.
Miten Roopella voi edes olla uusi ohjelma mitä juontaa? Miten tv-yhtiöt voivat ottaa tuollaisen ra iskaajan yhtiönsä edustajaksi? Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN. Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa.
Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?
Roope oli paljon parempi.
parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä
Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.
Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä
Miksi se musta pervon tekee? En ole raiskannut ketään.
No tiesithän sinä sitten Roopen sammuneen naisen raiskauksesta 🤣🤣🤣
ei mitään älynjättiläisiä nämä raiskureiden puolustajat
Ei täällä kyllä raiskausta kukaan puolusta, kahjo.
Aika selkeesti puolustaa senkin pervo takinkääntäjä
Odotin kyllä että olisi näytetty enemmän kuvattuja Hanadin myyräilyjä, ennen on ollut todella paljon enemmän eihän tässä ollut kuin pari kohtaa. Höh.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä mua edelleen tässä kaudessa on häirinnyt, on ”tällä kertaa mikään ei ole sitä miltä näyttää”. Siis mitä helkuttia tää oikein oli olevinaan?! Odotin että tulee vielä joku twisti, joku ihan oikeesti iso juttu mitä ei olla vielä aiemmilla kausilla nähty. Mutta ei MITÄÄN!
Siinä finaalijaksossakin, kun myyrä oli jo paljastettu ja Sointu alkaa kertoa kuka on voittaja, hän aloittaa lauseen jotenkin niin että ”minulla on tässä kuori, jossa on tämän kauden voittaja, mutta koska mikään ei ole sitä mitkä näyttää…” ja jatkaa jotain selittämistä. Jäin odottamaan, että okei nyt tulee se twisti, nyt tulee se joku ylläri tähän loppuun - mutta ei kertakaikkiaan mitään!
Tätä samaa jäin ihmettelemään todella, siis ensisekunnista lähtien tuota on käsketty hokemaan ja ihan samanlainen oli kuvio kuin jokaisella kaudella. Outoa.
Tietää, että Sointu ei ole paras esimerkki mutta ei tiedä Roopen seksuaalirikoksesta 😄 Nää on näitä