Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1347)
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi Sointun painotukset ja pään/leuan nostelu puhuessa. Jotenkin luonnoton juontajaksi.
Soinnun puhetapa vei koko huomion. Hänellä kun on isot laminaattileegot, niin pitkät puheosuudet vaikutti aika työläiltä ja samasta syystä ässä suhisee. Nyt näytti, että oli hankalaa puhua luontevasti pitkät pätkät. Roopea oli kiva ja vaivaton kuunnella, hän oli hyvä roolissaan.
Ja mistähän Laurille paljastui heti alussa, että Hanad on myyrä? Tosi outoa! Minkä ison mokan Hanad teki kättelyssä, minkä vain Lauri huomasi?
Hyvähän se nyt on esittää erinomaisuuttaan. Eikös Lauri itsekin ollut jossain vaiheessa pudotus uhan alla eli eihän silloin hänen vastauksensa ollut varmalla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi Sointun painotukset ja pään/leuan nostelu puhuessa. Jotenkin luonnoton juontajaksi.
Soinnun puhetapa vei koko huomion. Hänellä kun on isot laminaattileegot, niin pitkät puheosuudet vaikutti aika työläiltä ja samasta syystä ässä suhisee. Nyt näytti, että oli hankalaa puhua luontevasti pitkät pätkät. Roopea oli kiva ja vaivaton kuunnella, hän oli hyvä roolissaan.
Hohhoijaa. Taas näitä henkilökohtaisuuksiin puuttuvia kommentoijia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka MTV:n palkkalistoilta seuraavasti nimetään Myyrä-rahojen voittajaksi?
Näinpä. Valmiiksi käsikirjoitettuhan tämä on. Laurinkin piti esittää aivan kun hän olisi myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Roope parempi tässä ohjelmassa. Jotenkin enemmän mukana. Ja huumoriakin sopivasti.
Sammuneen raiskaaja (sormettaminen on raiskaus) ei voi olla ketään parempi. Vieläpä riisui sammuneen naisen alastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope parempi tässä ohjelmassa. Jotenkin enemmän mukana. Ja huumoriakin sopivasti.
Sammuneen raiskaaja (sormettaminen on raiskaus) ei voi olla ketään parempi. Vieläpä riisui sammuneen naisen alastu.
Kyllä. Mutta kaikki eivät ole normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi Sointun painotukset ja pään/leuan nostelu puhuessa. Jotenkin luonnoton juontajaksi.
Soinnun puhetapa vei koko huomion. Hänellä kun on isot laminaattileegot, niin pitkät puheosuudet vaikutti aika työläiltä ja samasta syystä ässä suhisee. Nyt näytti, että oli hankalaa puhua luontevasti pitkät pätkät. Roopea oli kiva ja vaivaton kuunnella, hän oli hyvä roolissaan.
Hohhoijaa. Taas näitä henkilökohtaisuuksiin puuttuvia kommentoijia.
Juontajan nyt vaan pitää tuottaa puhetta sujuvasti, vaivattomasti ja mielenkiintoisesti. Sointu oli opettajamainen jankkaaja päätään nyökytellen ja ässävikainen. Luontevuus ja rentous loisti poissaolollaan. Maikkarilla somejulkisuus pätevöittää kaikkiin hommiin, mutta näinhän se ei vaan mene!
Tykkäsin Timosta ja huumoristaan. Sointu sopi hyvin juontajaksi.
Soitu oli erinomainen juontaja!
Kiitos Soitu, saat minulta täydet pisteet juonnostasi!
Olipas kiva kausi, vaikka Myyrä olisikin saanut myyräillä enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Soitu oli erinomainen juontaja!
Kiitos Soitu, saat minulta täydet pisteet juonnostasi!
Olisin minäkin halunnut nähdä, kuinka Soitu tän vetää.
Timo ja Lauri olivat parhaat.
paljon oli tehtäviä, joissa oli mahdollisuus vain koheltamalla hukata rahaa ja sitten oli joitakin harvoja, jotka
yritti tosissaan kääntää epäillyt itseensä edetäkseen pelissä.
olisi pitänyt kysyä itse kultakin tai ainakin Latelta, Stanilta ja Timolta kuinka paljon hukkasivat tahallaan rahaa, ja näin pääsivät pitkälle pelissä
Latelta "hyvä suoritus" laittaa kaikki munat heti samaan koriin.
Muutenkin tylsä ulosanti, kolmosen selostajista aivan ylivoimaisesti virkamiesmäisintä suorittamista.
Virkkusen jänisräikkä-ääni toki kaikkein viimeisin, jota haluaa kuulla, olkoon vaikka kuinka tietävä ja intohimoinen
Sointu on ihana. Edeltäjä ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sointu on ihana. Edeltäjä ei todellakaan.
Oli hyvä ohjelma. En periaatteesta seurannut edellisiä kausia mutta olipa mukava ja hauska ohjelma.
Yksi asia mikä mua edelleen tässä kaudessa on häirinnyt, on ”tällä kertaa mikään ei ole sitä miltä näyttää”. Siis mitä helkuttia tää oikein oli olevinaan?! Odotin että tulee vielä joku twisti, joku ihan oikeesti iso juttu mitä ei olla vielä aiemmilla kausilla nähty. Mutta ei MITÄÄN!
Siinä finaalijaksossakin, kun myyrä oli jo paljastettu ja Sointu alkaa kertoa kuka on voittaja, hän aloittaa lauseen jotenkin niin että ”minulla on tässä kuori, jossa on tämän kauden voittaja, mutta koska mikään ei ole sitä mitkä näyttää…” ja jatkaa jotain selittämistä. Jäin odottamaan, että okei nyt tulee se twisti, nyt tulee se joku ylläri tähän loppuun - mutta ei kertakaikkiaan mitään!
Luulin jo, että Sointu kertoo, että ohjelmassa on kaksi myyrää ja toinen niistä on Lauri ja Stan olisi voittanut koko kilpailun. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän Laurille paljastui heti alussa, että Hanad on myyrä? Tosi outoa! Minkä ison mokan Hanad teki kättelyssä, minkä vain Lauri huomasi?
Selvisikö tämä koskaan?
Itse ajattelin että Sointu tuo varmasti isoja rintojaan esille Rodoksen helteessä asuillaan, no onneksi ei tuonut, ja minusta hän oli itse asiassa ihan hyvä juontaja.