Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1347)
Hanad oli aivan itsestäänselvä myyrä, koska hän ei yrittänyt myyräillä samalla tavalla kuin jokainen muu kilpailija.
Kuka MTV:n palkkalistoilta seuraavasti nimetään Myyrä-rahojen voittajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Odotin kyllä että olisi näytetty enemmän kuvattuja Hanadin myyräilyjä, ennen on ollut todella paljon enemmän eihän tässä ollut kuin pari kohtaa. Höh.
Se uimataidottomuus, jos siihen uskoi, oli kyllä liian silmiinpistävää.
Miten voitaisiin palkata joku, joka automaattisesti ei voisi osallistua moniin tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Hanad oli aivan itsestäänselvä myyrä, koska hän ei yrittänyt myyräillä samalla tavalla kuin jokainen muu kilpailija.
Eikö viitsinyt lopussa edes enää yrittää sabotoida voittopottia.
Tietysti olisi pitänyt ottaa immuniteetti, ei rahoja, jossa vaiheessa kyllä epäily heräsi. Sen verran omaa etua kyllä jokainen normaalisti ajattelisi, vaikka mitä muuta olisi sovittuna.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko jonkun mielestä Sointu on hyvä juontaja? Kauhean hyökkäävä puhetapa, kuulostaa passiivisaggressiiviselta papaptaessaan niitä ulkoa opeltuja spiikkejään.
Vapaasti saa ylpeästi kehua miten rikkoo sääntöjä alaikäisenä ja menee toisen papereilla juoppolaan. Haloo, Suomen @poliisi. Kai tästä hänet on rangaistu asianmukaisesti.
Pikkuisen on epäonnistunut psykiatriäidin lastenkasvatuksensa, julkisuuden- ja rahanhimoa, kun mikään muu ei kuulla Soinnusta.
Aivan kolmen kimpassakin Hanad saa selitellä ketä epäilee myyräksi tai vastaavaa, ainakin annetaan kuva, että hän arvioi myyrän, muttei itsensä, ominaisuuksia, miten hyvin tuntee myyrän.
Tämä on katsojien silkkaa kusetusta.
Myyrän tulisi asetella sanansa siten, ettei käytännössä valehtelisi katsojille, kun puhuu vain kameralle, aivan kuin ei olisi myyrä tai siten, että epäilee muita. Myyrän rooli tulee kyetä salaamaan katsojilta toisin.
Tietysti voidaan ajatella, että myyrä saa valehdella katsojillekin, muttei kyllä saisi, vaan pitäisi kyetä asettamaan sanansa toisin siten, etteivät katsojat arvaisi häntä myyräksi.
Tosi surkea myyrä.
Myyrä-ohjelma on joka vuosi leikattu sillä tavalla, ettei todellinen myyrä vaikuttaisi myyjältä. Se saa muut kilpailijat näyttämään feikkimyyriltä, kun muut esittävät tyhmää ja oikea myyrä "yrittää" kerätä tosissaan rahaa.
Kirstunvartijana Hanad olisi voinut helposti hävittää 5000e
Vierailija kirjoitti:
Hanad oli aivan itsestäänselvä myyrä, koska hän ei yrittänyt myyräillä samalla tavalla kuin jokainen muu kilpailija.
Hanad oli huono myyränä. Ei oikein osannut myyräillä. Ina silloin joskus oli hyvä myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kolmen kimpassakin Hanad saa selitellä ketä epäilee myyräksi tai vastaavaa, ainakin annetaan kuva, että hän arvioi myyrän, muttei itsensä, ominaisuuksia, miten hyvin tuntee myyrän.
Tämä on katsojien silkkaa kusetusta.
Myyrän tulisi asetella sanansa siten, ettei käytännössä valehtelisi katsojille, kun puhuu vain kameralle, aivan kuin ei olisi myyrä tai siten, että epäilee muita. Myyrän rooli tulee kyetä salaamaan katsojilta toisin.
Tietysti voidaan ajatella, että myyrä saa valehdella katsojillekin, muttei kyllä saisi, vaan pitäisi kyetä asettamaan sanansa toisin siten, etteivät katsojat arvaisi häntä myyräksi.
Tosi surkea myyrä.
Sitä mieltä minäkin. Huonoin myyrä, mitä on tähän asti ollut. Ei vissiin osannut olla myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Hanad oli aivan itsestäänselvä myyrä, koska hän ei yrittänyt myyräillä samalla tavalla kuin jokainen muu kilpailija.
Hanad oli huonoin myyrä, mitä on koskaan ollut. Eipä juurikaan myyräillyt missään, Timo ehkä olisi ollut hyvä myyrä.
Mielestäni Sointu on hyvä juontaja ainakin myyrä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko jonkun mielestä Sointu on hyvä juontaja? Kauhean hyökkäävä puhetapa, kuulostaa passiivisaggressiiviselta papaptaessaan niitä ulkoa opeltuja spiikkejään.
Siis millä tavalla hyökkäävä puhetapa. Ei hän korottanut missään vaiheessa korottaa ääntään, vaan puhui rauhallisesti.
Mielestäni hyvä juontaja.
Myyrä kilpailijat ovat kateellisia kun Lauri osasi pelata oikein ja juuri siksi voitti myyrä ohjelman. Omaa tyhmyyttään nuo muut luulivat sitä myyräksi, joka oli äänekkäin.
Ei niille tullut muita vaihto ehtoja edes.
Loppua kohden alkoi olla aika selvää, että Hanad on myyrä. Kaikkia muita yritettiin väkisin katsojille tyrkyttää myyränä. Johdattelu oli niin läpinäkyvää, ettei tarvinnut kuin miettiä, ketä ei yhtään yritetä vihjata myyräksi. Sointu oli hyvä juontaja, Lauri oli hyvä voittaja (ja paras kisaaja kaikin puolin) ja kausi noin kokonaisuutena ihan kohtuullinen.
Vierailija kirjoitti:
Finaalissa vieläkin joku epäili Lauria myyräksi vaikka oli tippunut juuri sen takia. Eikö ihminen A) Opi virheistä ja B) Pysty myöntämään että on joskus väärässä. Mutta kun on se intuitio! Monet ei varmasti edes tunnista mikä on oikeaa intuitiota. Lauri luotti logiikkaan enemmän kuin ns. intuitioon
Olisikohan myös hyvä keskittymiskyky ja muisti.
Hyvin sanottu, koska sulki pois niitä, jotka eivät voineet olla myyriä. Poissulkemisen menetelmä, sekin johtaa toivottuun lopputulokseen, kuten vaikkapa monivalintatehtävissä elämässä, vaikkei tietäisi oikeaa vastausta, niin tietää mitkä ovat vääriä ja jäljelle jää vain se oikea.
Stanin touhu näytti mielestäni paljon epäilyttävämmältä kuin Hanadin, ja epäilin häntä eniten, kunnes täällä kerrottiin niistä Hanadiin liittyvistä vihjeistä, joita näkyi jaksoissa. Hanadin myyräily ei ollut samanlaista kuin aiempien myyrien, nyt se oli enemmänkin rahan tulon vaikeuttamista tai tehtävien hidastamista. Ei suoraa sabotointia. Olisin toivonut, että loppukoosteessa olisi tullut esiin enemmän jotain uutta myyräilyistä. Hauskaa kuitenkin, että myyrän arvailu oli tällä kaudella haastavampaa.
Lauri ansaitsi voiton, ihan uskomatonta että hän laittoi alusta alkaen all in Hanadiin! Voitti vielä Stanin, vaikka hänellä oli useampi jokeri.
Omalla myyräepäiltyjen listalla oli aluksi ihan muita kilpailijoita, mm. Tiia, Heidi ja Sara. Vasta Saran putoamisen jälkeen aloin epäillä Hanadia.
Minusta taas Hanad oli erinomainen myyrä, koska en hetkeäkään epäillyt häntä.
Mua häiritsi Sointun painotukset ja pään/leuan nostelu puhuessa. Jotenkin luonnoton juontajaksi.
Amira ei tunnu sietävän lauria jostain syystä, sanoi finaalilähetyksessä että toivottavasti ei näe lauria. Kyllä voi olla katkera ja lapsellisen oloinen toisin kun muut.
Roope parempi tässä ohjelmassa. Jotenkin enemmän mukana. Ja huumoriakin sopivasti.