Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!

Vierailija
28.03.2026 |

Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1347)

Vierailija
1261/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Soinnun "nopeiten"-etusormi pitkä.

Vierailija
1262/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä rakenteessa on, kun Myyrä saa puhua toisista siten, että ketä heistä epäilee Myyräksi ja miksi,

 

sehän on katsojien harhauttamista.

 

Myyrän pitäisi olla puhumatta kameralle siten, että ketä toista epäilee myyräksi, vaikka katsoja sen rakenteen puolestaan ehtisi lopulta tajuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Myyrä suostuu myyrän rooliin. Ellei saa mitään euroja.

 

Saa tietysti kuvauspalkkion, ulkomaan lomailua täysihoitoineen, roimasti verotonta julkisuutta ja itsensä myynnin edistämistä.

Vierailija
1264/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä temppu maikkarilta näyttää ennakkoon finaali! Paljon on ihmisiä jotka seuraa vain telkkarin tahtiin, joten katsomatta on vielä kaksi jaksoa ja keskustelu aiheesta loppui sitten tähän, kun oli pakko näiden maksukanavaa katsovien tulla tänne spoilaamaan.

Toi on vain ja ainoastaan ilkeää pilata ihmisiltä jännitys ja samalla keskustelu aiheesta, koska mitäpä sitä enää kukaan viitsii sanoa nähdystä jaksosta kun spoilaajat ehti tänne tekemään kiusat.

Onko se tosiaan aivan mahdotonta tehdä jatkossa oma ketju ennakkoon katsovien keskusteluille? 

Onko aivan mahdotonta pysyä poissa palstalta? 

Joka vuosi sama kitinä. 

Joka vuosi on kaksi eri ryhmää katsojia. Toiset katsoo siihen tahtiin kun jaksot tulee telkkarista ja toiset maksulliselta puolelta ennakkoon.

Tästä syystä on alettu tehdä näille kilpailuille alusta asti kaksi eri ketjua joissa eri tahtiin katsovat keskustelevat itse näkemistään jaksoista. 

Kukaan ei spoilaa silloin telkkaria katsovia ja he voivat keskustella edelleen tapahtumista ja jo loppuun asti päässeet lopettavat omassa ketjussaan.

Ei kai tämä nyt niin vaikeaa voi olla? Jos myyrä jatkuu ensi vuonna niin tehdään kaksi eri ketjua niin kaikilla on yhtä kivaa.

Miksi lineaarisessa tv tahdissa olevat eivät saisi keskustella? Onko se sinun mielestä vain niitä varten jotka haluavat maksaa ohjelmasta jonka näkee myös maksutta?

Miksi et itse tehnyt toista ketjua?

Otsikossa pitäisi varottaa onko kyseessä spoilausketju vai tavallinen ketju.

Jos googlettaa sivua esiin, se tarjoaa heti myös spoilausketjunkin, joten jos otsikko jo spoilaa, sitä on mahdotonta välttää näkemästä,

 

kuten parhaillaan kilpaileva ketju selvästi perustettu vain spoilaamaan, joku ilkeämielinen siis asialla, 2 päivää sitten:


"MYYRÄ! Hanad oli myyrä, Lauri voitti. | Aihe vapaa

Vauva
https://www.vauva.fi › keskustelu
2 days ago — MYYRÄ! Hanad oli myyrä, Lauri voitti. ... Kyllä tuli yllätyksenä! Hanadia en tainnut epäillä koskaan. Vastaa. Ilmoita".

Aina on vähintään yksi jonka ainoa huvi on käydä spoilaamassa kaikki ketjut joissa keskustellaan jostain kilpailusta :# Säälittävä ihminen jolla ei ole muuta elämää. 

On ollut siis kaksi ketjua ja pääsääntöisesti homma toimii, mutta sitten väliin tulee juuri tämä spoilaaja kiusallaan heittämään seuraavan jakson putoajan tms.  

Pitäisi saada pakolliseksi tänne kirjautuminen niin häirikön saisi helposti estettyä. 

Uutis/mediahan saa vapaasti spoilata, joten sitä ei voi mitenkään estää. Tosi varovaisesti täytyy avata uutisverkkosivuja, ettei näe jaksojen käänteitä yhdestä sun toisesta kotimaisesta reality-tv-sarjasta.

Vierailija
1265/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojille tulisi näyttää myyrätestien kysymykset.

Vierailija
1266/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:


Olen heti alusta asti epäillyt Amiraa.


 

Ohjelman insertissä hän on ainut joka ei sano mitään (kun kilpailijoista näytetään että he sanovat joko olevansa myyriä tai etteivät ole myyriä), hän vaan vetää kuvitteellisen vetoketjun suunsa eteen. Miksi yksi muista poikkeava? Tuotannon vihje?


 

Kreikan saari jossa kilpailijat ovat, on nimeltään Alimia (voisiko olla vihje - ainut kenen nimi alkaa A:lla ja ehkä muutoikin vähän saman tyylinen nimi saaren nimen kanssa).


 

Amira on näyttelijä, joten osaisi ehkä vetää myyrä-roolin uskottavasti.


 

Myyrä-testiin tullessa hän oli ainut jonka jokeri oli pöydällä Myyrä-teksti ylöspäin ja se kuvattiin suht läheltä. Kaikkilta muilta kilpailijoilta näytettiin kun laittoivat jokerin sormenjälki ylöspäin pöydälle. Sattumaa vai tämäkin tuotannon vihje katsojille?


 

Laatikko-tehtävästä  Amira otti jokerin. Okei, olisi voinut ottaa miinusta mutta toisaalta seivasi tuolla Jokereilla paremmin itsensä, mutta ei kuitenkaan tuonut pottiin rahaa.


 

Välihaastatteluissa vaikuttaa jotenkin teennäiseltä tai kuin olisi selvästi harjoitellut spiikkejä.


 

Epäileekö kukaan muu Amiraa? Tai löytääkö joku muu hänen toiminnasta myyräilyjä?

Punaiset kynnet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1267/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ovat epäilleet Lauria ovat tippuneet paitsi Hanad. Lauri pelasi fiksusti ja vaikeutti myyräilyä pitämällä ns. komentoa. Hanad olisi halunnut saada ideoitaan läpi mutta ei se onnistunut koska Lauri oli tarkkana. Stan valemyyräili ja yritti myös lavastaa Timoa myyräksi kuten Laurikin. Mutta molemmat ovat fiksuja ja näkevät toistensa läpi. Lopulta testi on nopeus- ja muistikilpailu 

Vierailija
1268/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanad on sus, sillä on kkaikissa paidoissa melkein jotain punaista, yhdessä paidassa luki ManowaR eli MR ja toisessa ratface....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1269/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanad oiskin tippunut jos ei olisi myyrä.

Vierailija
1270/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kaudesta jäin miettimään sellaista faktaa että mitähän huutokauppa tehtävässä olisi ollut ne kaksi asiaa jotka jäivät huutamatta koska rahat loppuivat. Eli sen immuniteetin jälkeen, minkä Stan huusi lopulta itselleen, jäi vielä kaksi jäljelle Soinnun laatikkoon. 

 

Tällä kaudella Myyräksi paljastunut kilpailija olisi voinut kyllä hoitaa muutamassa tehtävässä rooliaan härskimmin ja viedä rahaa enemmän pois. Muutoin oli kyllä hyvä kausi ja loistavat valinnat kilpailijoiksi kuten Stan, Lauri ja Timo. Ihan huippujengiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1271/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö Myyrä alusta alkaen olevansa Myyrä? Tämä jäi epäselväksi?

Sointu erinomainen juontaja, historialliset tiedot esitti sujuvasti ja selkeästi, piti ohjelman juonnot napakasti. Kreikka tässä kaudessa oli suuri Bonus. Itse kävin Rodoksella viimeksi vuonna 2001. Hienoa kuvausta ja mielenkiintoisia tehtäviä. Ilmeisesti kilpailijat eivät tienneet matkaavansa Kreikkaan koska eivät aakkosia tunnistaneet.

Vierailija
1272/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1273/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanad on sus, sillä on kkaikissa paidoissa melkein jotain punaista, yhdessä paidassa luki ManowaR eli MR ja toisessa ratface....

Ja toisessa jaksossa Mikki Hiiri paita. Aikamoista.

Vierailija
1274/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

Mikä Roopessa oli parempaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1275/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

Mikä Roopessa oli parempaa ?

No se osas ehkä eläytyä siihen enemmän eikä ollut niin kylmänkalsea.

Vierailija
1276/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

Mikä Roopessa oli parempaa ?

No se osas ehkä eläytyä siihen enemmän eikä ollut niin kylmänkalsea.

Sointu mielestäni piti roolinsa juontajana, ei tyrkyttänyt itseään kilpailijoita tärkeämmäksi henkilöksi. Ohjelmia joissa on Roope, en katso.

Vierailija
1277/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Vierailija
1278/1347 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

Mikä Roopessa oli parempaa ?

No se osas ehkä eläytyä siihen enemmän eikä ollut niin kylmänkalsea.

r aiskuri

Vierailija
1279/1347 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Soinnusta juontajana? Minua ärsyttää hänen puhetapansa painottaa JOKAISTA sanaa virkkeessä ihan kuin jokainen sana olisi SE TÄRKEIN.  Muuten sinänsä hän on ihan ok mutta tuo hidas ja jotenkin luonnoton tapa puhua särähtää korvaan joka jaksossa. 

Miksi vääntelee suutaan niin ylikorostetusti?

Roope oli paljon parempi.

parempi sammuneen hyväksikäyttäjänä

Siitä en tiiä mitään. Juontamisesta oli kyse. Ei tuo Sointukaan välttämättä mikään paras esimerkki ole nuorille naisille.

Vierailija
1280/1347 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanad on sus, sillä on kkaikissa paidoissa melkein jotain punaista, yhdessä paidassa luki ManowaR eli MR ja toisessa ratface....

Ja toisessa jaksossa Mikki Hiiri paita. Aikamoista.

Inalla oli myös hiiri paita, Tom & Jerry. Jopa ekassa jaksossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi