Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!

Vierailija
28.03.2026 |

Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1347)

Vierailija
1241/1347 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalle kaudelle juontajaksi Roope tai joku muu, jonka ohjeistuksia jaksaa ja olis ilo seurata. Sointu teennäinen ja kylmäkiskoinen. Muuten hyvä sarja, mutta juontaja ei sopinut tähän joukkoon. Sori Sointu ja tsemppiä sulle muuhun TV-työhön! 

Eikö ekonomin koulutuksella sentään osaamisen voisi valjastaa johonkin aivan muuhun, toki ei varmaan yhtä rahakkaaseen työhön ulkomaan lomamatkoineen.

Vierailija
1242/1347 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typerä temppu maikkarilta näyttää ennakkoon finaali! Paljon on ihmisiä jotka seuraa vain telkkarin tahtiin, joten katsomatta on vielä kaksi jaksoa ja keskustelu aiheesta loppui sitten tähän, kun oli pakko näiden maksukanavaa katsovien tulla tänne spoilaamaan.

Toi on vain ja ainoastaan ilkeää pilata ihmisiltä jännitys ja samalla keskustelu aiheesta, koska mitäpä sitä enää kukaan viitsii sanoa nähdystä jaksosta kun spoilaajat ehti tänne tekemään kiusat.

Onko se tosiaan aivan mahdotonta tehdä jatkossa oma ketju ennakkoon katsovien keskusteluille? 

Onko aivan mahdotonta pysyä poissa palstalta? 

Joka vuosi sama kitinä. 

Joka vuosi on kaksi eri ryhmää katsojia. Toiset katsoo siihen tahtiin kun jaksot tulee telkkarista ja toiset maksulliselta puolelta ennakkoon.

Tästä syystä on alettu tehdä näille kilpailuille alusta asti kaksi eri ketjua joissa eri tahtiin katsovat keskustelevat itse näkemistään jaksoista. 

Kukaan ei spoilaa silloin telkkaria katsovia ja he voivat keskustella edelleen tapahtumista ja jo loppuun asti päässeet lopettavat omassa ketjussaan.

Ei kai tämä nyt niin vaikeaa voi olla? Jos myyrä jatkuu ensi vuonna niin tehdään kaksi eri ketjua niin kaikilla on yhtä kivaa.

Miksi lineaarisessa tv tahdissa olevat eivät saisi keskustella? Onko se sinun mielestä vain niitä varten jotka haluavat maksaa ohjelmasta jonka näkee myös maksutta?

Miksi et itse tehnyt toista ketjua?

Otsikossa pitäisi varottaa onko kyseessä spoilausketju vai tavallinen ketju.

Jos googlettaa sivua esiin, se tarjoaa heti myös spoilausketjunkin, joten jos otsikko jo spoilaa, sitä on mahdotonta välttää näkemästä,

 

kuten parhaillaan kilpaileva ketju selvästi perustettu vain spoilaamaan, joku ilkeämielinen siis asialla, 2 päivää sitten:


"MYYRÄ! Hanad oli myyrä, Lauri voitti. | Aihe vapaa

Vauva
https://www.vauva.fi › keskustelu
2 days ago — MYYRÄ! Hanad oli myyrä, Lauri voitti. ... Kyllä tuli yllätyksenä! Hanadia en tainnut epäillä koskaan. Vastaa. Ilmoita".

Aina on vähintään yksi jonka ainoa huvi on käydä spoilaamassa kaikki ketjut joissa keskustellaan jostain kilpailusta :# Säälittävä ihminen jolla ei ole muuta elämää. 

On ollut siis kaksi ketjua ja pääsääntöisesti homma toimii, mutta sitten väliin tulee juuri tämä spoilaaja kiusallaan heittämään seuraavan jakson putoajan tms.  

Pitäisi saada pakolliseksi tänne kirjautuminen niin häirikön saisi helposti estettyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1347 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa Kahilainen oli tuollainen nolla? Oli hidas, innoton, tyhmänoloinen ja teki koko ajan huonoja ratkaisuja?

 

Pidin häntä satavarmana myyränä. Mutta en ihmettele, vaikka tuotanto olisi junaillut joillekin pelaajille pakkaa sotkevat strategiat.

Vierailija
1244/1347 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Timo ja Lauri tanssivat, Sointu hymyili aitoa, lämmintä hymyä. Kova bisnesnainen, jolla on ohjelmassa kylmäkiskoinen tyyli, mutta tuossa kohtaa naamio putosi. Kaunista katsottavaa.

Vierailija
1245/1347 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalle kaudelle juontajaksi Roope tai joku muu, jonka ohjeistuksia jaksaa ja olis ilo seurata. Sointu teennäinen ja kylmäkiskoinen. Muuten hyvä sarja, mutta juontaja ei sopinut tähän joukkoon. Sori Sointu ja tsemppiä sulle muuhun TV-työhön! 

Ei todellakaan Roopea. Hyi. En katso yhtään ohjelmaa missä tuo mukana. En vaan voi. Mitä se tekikään sille naiselle. Kamalaa. Sitten se anustappi homma. Minua oikein pelottaa kun ajattelen noita juttuja.

Vierailija
1246/1347 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://discord.gg/ZHuXEZ6Ww

 

Joku kysyi Belgian kausia. Tuolta pääsee katselemaan.

Jossain vaiheessa olin poissulkutaktiikalla jättänyt jäljelle enää Saran ja Hanadin. Ja päädyin sitten siihen Sara-tunneliin kun moni asia täsmäsi...

Olen kyllä pettynyt Hanadin myyräilyihin. Ja et sä nyt myyränä voi mitenkään perustella miks otat 2500 euroa pottiin vaikka ei ois pakko ottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1247/1347 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://discord.gg/ZHuXEZ6Ww

 

Joku kysyi Belgian kausia. Tuolta pääsee katselemaan.

Jossain vaiheessa olin poissulkutaktiikalla jättänyt jäljelle enää Saran ja Hanadin. Ja päädyin sitten siihen Sara-tunneliin kun moni asia täsmäsi...

Olen kyllä pettynyt Hanadin myyräilyihin. Ja et sä nyt myyränä voi mitenkään perustella miks otat 2500 euroa pottiin vaikka ei ois pakko ottaa...

Jee kiitos miljoonasti Belgia-linkistä!

Mulla oli myös Hanad ja Sara. Taisin itseasiassa poissulkea Saran pääosin sen takia, kun multa meni ohi se, että hän sukelsi sen jokerin. Mietin myös että myyrä olisi halunnut monta sukeltajaa, jos on sukeltajien joukossa. Ja kyklooppikuvassa Sara vastusti ensin koruajatusta ja Hanad oli siinä se myyrämäisempi. Junassa Sara näytti aivan Lauria epäilevältä kilpailijalta. Mutta ehkä en olisi näitä myöhempiä asioita nähnyt ihan näin, jos en olisi jo alkuun erehtynyt siinä jokeriasiassa.

Oon samaa mieltä siitä, että Hanad olisi saanut myyräillä röyhkeämmin. Ei pelkästään se 2500e ottaminen mutta myös nössöily Helios-tehtävässä. Myös ekan jakson karttatehtävässä Hanadin ainoa tavoite oli saada vihjekuori auki. Olisi hieman kunnianhimoisempi voinut olla.

Sitten toisaalta Hanadin nössöilyn takia moni ei pitänyt häntä myyränä ja keskusteltavaa riitti.

Vierailija
1248/1347 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat asiat mitä oli ilo seurata tällä kaudella oli timon huumori ja laurin älykkyys. Sointu ärsytti sekä myyrä, kenen myyräilyt jäi todella laimeaksi, taisi keskittyä vaan siihen ettei katsojille näyttäydy epäilyttävänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1249/1347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalle kaudelle juontajaksi Roope tai joku muu, jonka ohjeistuksia jaksaa ja olis ilo seurata. Sointu teennäinen ja kylmäkiskoinen. Muuten hyvä sarja, mutta juontaja ei sopinut tähän joukkoon. Sori Sointu ja tsemppiä sulle muuhun TV-työhön! 

Ei todellakaan Roopea. Hyi. En katso yhtään ohjelmaa missä tuo mukana. En vaan voi. Mitä se tekikään sille naiselle. Kamalaa. Sitten se anustappi homma. Minua oikein pelottaa kun ajattelen noita juttuja.

Mahdatko olla sinä juuri se uhri. Oletko kuullut sanontaa, joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.

Ihmiset tekee virheitä, ihan jokainen, joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Roope on todellakin hyvä juontaja, toivottavasti palaa ohjelmaan.

Vierailija
1250/1347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvä juttu alusta saakka ollut, että Lauri on myyrä. Ainakin toisella kerralla katsoessa 

selvisi, kuka on myyrä. Lauri oli liian paljastava myyränä, oli helppo arvata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1251/1347 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri sanoi jossain vaiheessa, muutama jakso sitten, että Hanad on myyrä.

Siis osui oikeaan. 

Vierailija
1252/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tykkään Soinnusta, niin hän ei ole hyvä juontaja tähän. Hänen puhetapansa ei ole luonteva, painotukset tulevat häiritsevästi. Roope oli parempi ja luontevampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1253/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilaajat on kyllä typeriä. Olisi ollut kiva katsoa jaksoja niin ettei tiedä kuka on myyrä ja kuka voittaa.

Vierailija
1254/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope minustakin parempi tuossa ohjelmassa.Myyrä yllätys sikäli että arvelin sen olevan joku tunnettu henkilö.Hanadia ei monetkaan tienneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1255/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ennen ole saanut etukäteen katsoa finaalijaksoa. Veikkaan että Stan tippuu seuraavaksi. Noi muut on nokkelampia.

Vierailija
1256/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrää on niin mahdoton arvata! Jos se oli Hanad, niin en olis millään uskonut. Miten? Sitä olisin vähiten veikannut. 

Vierailija
1257/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyrää on niin mahdoton arvata! Jos se oli Hanad, niin en olis millään uskonut. Miten? Sitä olisin vähiten veikannut. 

Hanad herätti epäilyksiä viimeistään, kun ei ottanut immunitettia, vaan näennäisen epäitsekkäästi 2500 euroa voittajan hyväksi.

Hanad kun on taustaltaan, kaiketi, eri kulttuurinen, ei hänen eleitään ja ilmeitään pysty supisuomalainen tulkitsemaan, siinä se juju. Ei vaadi näyttelijän taitoja.

Vierailija
1258/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoilaajat on kyllä typeriä. Olisi ollut kiva katsoa jaksoja niin ettei tiedä kuka on myyrä ja kuka voittaa.

Keltainen uutis/mediahan harrastaa spoilaamista, jopa otsikoissa, joita on hankalaa sivuuttaa. 

Media ei enää keksi muuta kirjoitettavaa kuin tv-ohjelmien sisältökuvauksia. Kerää tietysti siten myös mainostuloja, kun jokaisesta artikkelinsa klikkausavauksesta medialle valuu mainostuloja.

Media ehkä haluaa ilahduttaa niitä, jotka eivät maksa maksullisesta palvelusta, josta juonen käänteitä kuulee niitä aikaisemmin, jotka eivät mistään palvelusta ikinä aio maksaa.

Vierailija
1259/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoilaajat on kyllä typeriä. Olisi ollut kiva katsoa jaksoja niin ettei tiedä kuka on myyrä ja kuka voittaa.

Mediakin spoilaa myös siksi, ehkä, hyvää hyvyyttään, kun osalla katsojia MTV lakkasi näkymästä, Elisaa ja kaapelissa. Kun osalla ei internetiäkään ole käytettävissään ja jaksoja katsottavissa Katsomosta maksuttomasti samaa tahtia kuin televisio-televisiosta tai käytännössä jo puolen yön jälkeen.

 

Spoilaamista ei ole keskustella jakson julkaisupäivänä ennen televisio-televisioesityksen kellonaikaa, koska kerran Katsomossa jaksot ovat jo 00.01 lukien.

Vierailija
1260/1347 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kaudesta ja mukavasta, tyylikkäästä keskusteluketjusta. Harvinaista Vauva-sivustolla! 

Ehkä muun tyyppiset kommentit on poistettu tai poistatettu, mene ja tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi