Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies sanoo rakastavansa

Vierailija
16.08.2024 |

Vaikka teot on ihan toista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen ihmetellyt ja todennut että olen ollut tarpeellinen ja siksi "rakas".

Vierailija
2/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa pilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti 

Vierailija
4/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä saa pilua.

Ei hän sitä halua.

Vierailija
5/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloi. Ansaitset parempaa. 

Vierailija
6/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puhe on helppoa, teot vaikeita.

Vierailija
7/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäykseksi.

Vierailija
8/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä miehellä on erilainen kuva siitä, mitä rakastamisesta kertovat teot olisivat. Jos nöin, mies luultavasti ajattelee sinusta samoin: ja ihmettelee, muksi sanat ei vastaa tekoja.

Tästäkin voi toki puhua

Vierailija
9/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous/tiski/pyykki/seksi/meta/hoito/muut piikapalvelut on taattava käyttämällä toimivaksi havaittua menetelmää. Toiminut maailman sivu ja vieläkin naiset uskoo. 

Vierailija
11/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet esimerkki ihmisestä, joka ei osaa hoitaa ihmissuhteitaan. Kyseessä näyttää olevan tavallinen kuvitelma siitä, miten tulee käyttäytyä. Kuvittelet, että rakkauden tulee ilmetä tietyllä tavalla, kun taas mies kuvittelee sen hieman erilailla.  Mitäpä jos vain keskustelisitte keskenään siitä, miten rakkaus ilmenee teoissa - sitten ymmärtäisitte toisianne paremmin. Itse olen ollut 45 v vuotta naimisissa ja ihmettelen kun täällä melkoinen osa vaikuttaa täysin itsekeskeisiltä teineiltä parisuhteen hoidon suhteen. Fiksu välittävä ihminen pääsee helposti yli välttämättää vastaantulevista ristiriidoissa parisuhteessakin, jos vain halua on.

Vierailija
12/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No eipähän tartte yksin olla" -suhde #3164

Vierailija
13/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää miten tahtonsa saa läpi, 

Vierailija
14/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? 

Vierailija
15/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on sellainen käsitys, että "ajatus on tärkein", eli ei väliä jos sekoilee kännissä kun ei tarkoita sitä, ei väliä, ettei osta lahjaa (kenellekään), kun ajatus on tärkein, ei väliä siivoaako jälkensä, kun tajuaahan hän että se olisi kiva. Jopa hänen sanomisensa ovat kuulemma merkityksetön asia, ihminenhän voi sanoa mitä vaan, oleellista on hänen pään sisällä olevat jalot mielipiteet. Joten hänelle ei saa loukkaantua, kun ei ne teot, vaan ajatukset. Hän on ajatuksissaan niin hieno ihminen, niin ei väliä. Muiden teoista hän on kyllä kovin pöyristynyt. 

Vierailija
16/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa ihmisistä ei tiedä mitä rakkaus on.

Sanotaan, että rakastetaan, vaikka halutaan manipuloida tai mitä ikinä.

Vierailija
17/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suu liikkuu. Hanki eri asunto?

Vierailija
18/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on sellainen käsitys, että "ajatus on tärkein", eli ei väliä jos sekoilee kännissä kun ei tarkoita sitä, ei väliä, ettei osta lahjaa (kenellekään), kun ajatus on tärkein, ei väliä siivoaako jälkensä, kun tajuaahan hän että se olisi kiva. Jopa hänen sanomisensa ovat kuulemma merkityksetön asia, ihminenhän voi sanoa mitä vaan, oleellista on hänen pään sisällä olevat jalot mielipiteet. Joten hänelle ei saa loukkaantua, kun ei ne teot, vaan ajatukset. Hän on ajatuksissaan niin hieno ihminen, niin ei väliä. Muiden teoista hän on kyllä kovin pöyristynyt. 

Raavin aina välillä päätäni näille, että miten tällaisten kanssa ajaudutaan yhteen? Vakka ja kansi? 

Vierailija
19/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä aika hieno. Sopisi meidän tapaukseen erinomaisesti. Se vaan että millä saa selville ne jalot ajatukset ja se että ajatuksissaan hän on niin hieno ihminen. Kertokaa nyt mitkä kaikki sanat ja teot mun tarttee laittaa viemäristä alas ja korvata jaloilla ja hienoilla ajatuksilla - ja siis mitä ne ovat - antakaa tulla, haluan kuulla nyt lopultakin. T. Ihan rikkipuhki vaurioitunut ihminen 

Vierailija
20/22 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi Mikko Koivu ? Jätä se sika 🐷