Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1347)
Nyt on kyllä älykäs myyrä.Voittopottiin ei ole tullut erityisen isoa summaa.Olen epäillyt Stania mutta en ole varma. Kahilainen on ihana persoona.
Stan on myyrä. Ovela sellainen. Lauri tai Timo vie potin. Molemmat älykkäitä.
Olipa kiva seurata eilistä jaksoa. Rentoa meni ja huumoria. Kuitenkin pelattiin täysillä. Pelaaminen voi olla hauskaakin, tätä eivät jotkut aiemmin pudonneet ymmärtäneet.
Lauri kroolasi ekassa tehtävässä tarzanina rantaan tarkkailemaan. Huomasi että Hanad porskuttaa pakoon, kun Heidi haluaisi tuoda kolikoita kuljetettavaksi. Näki myös Hanadin suppailevan ees taas ihan hoomoilasena. Se pisti varmasti silmään.
Arvasi myös, että joku kelle kuiskasi vitoslaatikon jokerista toi siitä -500. Arvasi että myyrä tsekkasi sen epäloogisesti viimeisenä. Muisti että Hanad ei paljastanut mitä toi. Pystyi myyrätestin kysymysten pohjalta arvaamaan, että Hanad on ainakin 75 % todennäköisyydellä myyrä.
Hanadin ehdotus retrograditehtävässä oli omituinen. Se oli helppo heti torpata. Nosti todennäköisyys arviotaan myyrästä kauden edetessä kohti 100 %. Ja lopulta sen ylikin.
Leo93-vihjeen osasi yhdistää Hanadiin. Stan selvästikään ei. Stan ei olisi voittanut vaikka olisi tehnyt finaalitestin kuudella jokerilla.
Vierailija kirjoitti:
Lauri kroolasi ekassa tehtävässä tarzanina rantaan tarkkailemaan. Huomasi että Hanad porskuttaa pakoon, kun Heidi haluaisi tuoda kolikoita kuljetettavaksi. Näki myös Hanadin suppailevan ees taas ihan hoomoilasena. Se pisti varmasti silmään.
Arvasi myös, että joku kelle kuiskasi vitoslaatikon jokerista toi siitä -500. Arvasi että myyrä tsekkasi sen epäloogisesti viimeisenä. Muisti että Hanad ei paljastanut mitä toi. Pystyi myyrätestin kysymysten pohjalta arvaamaan, että Hanad on ainakin 75 % todennäköisyydellä myyrä.
Hanadin ehdotus retrograditehtävässä oli omituinen. Se oli helppo heti torpata. Nosti todennäköisyys arviotaan myyrästä kauden edetessä kohti 100 %. Ja lopulta sen ylikin.
Leo93-vihjeen osasi yhdistää Hanadiin. Stan selvästikään ei. Stan ei olisi voittanut vaikka olisi tehnyt finaalitestin kuudella jokerilla.
Maa ja meri -tehtävässä Lauri ja Hanad oli kuitenkin eri joukkueissa. On se aika boss move laittaa all in sen perusteella, että Hanad kellutteli rantaan ja laatikoilla ei kertonut ottamaansa. Uskon että jotain epäilyttävää on tapahtunut ilman kameroita tai Lauri on jo etukäteen tehnyt päätöksen pelata upporikasta ja rutiköyhää.
Leo 93:n osasi varmasti yhdistää Hanadiin kun oli jo pari testiä täyttänyt all in Hanad ja tiesi hänen olevan myyrä.
Stanilla oli lopulta yllättävän monta epäiltyä. Epäilikö hän kaikkia naisia vuorotellen?
Vierailija kirjoitti:
Stan on myyrä. Ovela sellainen. Lauri tai Timo vie potin. Molemmat älykkäitä.
Ei ole. Sivu taaksepäin jossa on paljastettu kuka on myyrä.
Onneksi on Timo ja Stan tässä kokoonpanossa keventämässä katsojan taakkaa, muuten olisi puuduttavan vakavaa touhua kun Lauri komentaa.
"Stanilla oli lopulta yllättävän monta epäiltyä. Epäilikö hän kaikkia naisia vuorotellen?"
Se että Stanin ykkösepäilty olisi kuusi kertaa putkeen ollut juuri se, joka tippuu on hyvin epätodennäköistä. 1/9 x 1/8 x 1/7 x 1/6 x 1/5 x 1/4 = 1/61480.
Eli on helppo todeta Stanin vaan heittäneen jerryä.
Vierailija kirjoitti:
"Stanilla oli lopulta yllättävän monta epäiltyä. Epäilikö hän kaikkia naisia vuorotellen?"
Se että Stanin ykkösepäilty olisi kuusi kertaa putkeen ollut juuri se, joka tippuu on hyvin epätodennäköistä. 1/9 x 1/8 x 1/7 x 1/6 x 1/5 x 1/4 = 1/61480.
Eli on helppo todeta Stanin vaan heittäneen jerryä.
Joo tajusin sen kans kirjotettuani viestin et nehän oli ne tippuneet 😂
Todella typerä temppu maikkarilta näyttää ennakkoon finaali! Paljon on ihmisiä jotka seuraa vain telkkarin tahtiin, joten katsomatta on vielä kaksi jaksoa ja keskustelu aiheesta loppui sitten tähän, kun oli pakko näiden maksukanavaa katsovien tulla tänne spoilaamaan.
Toi on vain ja ainoastaan ilkeää pilata ihmisiltä jännitys ja samalla keskustelu aiheesta, koska mitäpä sitä enää kukaan viitsii sanoa nähdystä jaksosta kun spoilaajat ehti tänne tekemään kiusat.
Onko se tosiaan aivan mahdotonta tehdä jatkossa oma ketju ennakkoon katsovien keskusteluille?
Ansaitusti Laurille kauden voitto. Vaikka vertailu onkin turhaa niin Lauri oli kyllä yksi kovimmista pelureista Myyrän historiassa. Hienoa katsojana katsella tuota Laurin upean taitavaa peliä. Ja sit vielä tuo että on ekasta jaksosta asti ollut Myyrän jäljillä niin ei voi kun hattua nostaa!
Vierailija kirjoitti:
Todella typerä temppu maikkarilta näyttää ennakkoon finaali! Paljon on ihmisiä jotka seuraa vain telkkarin tahtiin, joten katsomatta on vielä kaksi jaksoa ja keskustelu aiheesta loppui sitten tähän, kun oli pakko näiden maksukanavaa katsovien tulla tänne spoilaamaan.
Toi on vain ja ainoastaan ilkeää pilata ihmisiltä jännitys ja samalla keskustelu aiheesta, koska mitäpä sitä enää kukaan viitsii sanoa nähdystä jaksosta kun spoilaajat ehti tänne tekemään kiusat.
Onko se tosiaan aivan mahdotonta tehdä jatkossa oma ketju ennakkoon katsovien keskusteluille?
Onko aivan mahdotonta pysyä poissa palstalta?
Joka vuosi sama kitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella typerä temppu maikkarilta näyttää ennakkoon finaali! Paljon on ihmisiä jotka seuraa vain telkkarin tahtiin, joten katsomatta on vielä kaksi jaksoa ja keskustelu aiheesta loppui sitten tähän, kun oli pakko näiden maksukanavaa katsovien tulla tänne spoilaamaan.
Toi on vain ja ainoastaan ilkeää pilata ihmisiltä jännitys ja samalla keskustelu aiheesta, koska mitäpä sitä enää kukaan viitsii sanoa nähdystä jaksosta kun spoilaajat ehti tänne tekemään kiusat.
Onko se tosiaan aivan mahdotonta tehdä jatkossa oma ketju ennakkoon katsovien keskusteluille?
Onko aivan mahdotonta pysyä poissa palstalta?
Joka vuosi sama kitinä.
Joka vuosi on kaksi eri ryhmää katsojia. Toiset katsoo siihen tahtiin kun jaksot tulee telkkarista ja toiset maksulliselta puolelta ennakkoon.
Tästä syystä on alettu tehdä näille kilpailuille alusta asti kaksi eri ketjua joissa eri tahtiin katsovat keskustelevat itse näkemistään jaksoista.
Kukaan ei spoilaa silloin telkkaria katsovia ja he voivat keskustella edelleen tapahtumista ja jo loppuun asti päässeet lopettavat omassa ketjussaan.
Ei kai tämä nyt niin vaikeaa voi olla? Jos myyrä jatkuu ensi vuonna niin tehdään kaksi eri ketjua niin kaikilla on yhtä kivaa.
Miksi lineaarisessa tv tahdissa olevat eivät saisi keskustella? Onko se sinun mielestä vain niitä varten jotka haluavat maksaa ohjelmasta jonka näkee myös maksutta?
Nyt tätä sentään voi katsoa kun juontaja vaihtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella typerä temppu maikkarilta näyttää ennakkoon finaali! Paljon on ihmisiä jotka seuraa vain telkkarin tahtiin, joten katsomatta on vielä kaksi jaksoa ja keskustelu aiheesta loppui sitten tähän, kun oli pakko näiden maksukanavaa katsovien tulla tänne spoilaamaan.
Toi on vain ja ainoastaan ilkeää pilata ihmisiltä jännitys ja samalla keskustelu aiheesta, koska mitäpä sitä enää kukaan viitsii sanoa nähdystä jaksosta kun spoilaajat ehti tänne tekemään kiusat.
Onko se tosiaan aivan mahdotonta tehdä jatkossa oma ketju ennakkoon katsovien keskusteluille?
Onko aivan mahdotonta pysyä poissa palstalta?
Joka vuosi sama kitinä.
Joka vuosi on kaksi eri ryhmää katsojia. Toiset katsoo siihen tahtiin kun jaksot tulee telkkarista ja toiset maksulliselta puolelta ennakkoon.
Tästä syystä on alettu tehdä näille kilpailuille alusta asti kaksi eri ketjua joissa eri tahtiin katsovat keskustelevat itse näkemistään jaksoista.
Kukaan ei spoilaa silloin telkkaria katsovia ja he voivat keskustella edelleen tapahtumista ja jo loppuun asti päässeet lopettavat omassa ketjussaan.
Ei kai tämä nyt niin vaikeaa voi olla? Jos myyrä jatkuu ensi vuonna niin tehdään kaksi eri ketjua niin kaikilla on yhtä kivaa.
Miksi lineaarisessa tv tahdissa olevat eivät saisi keskustella? Onko se sinun mielestä vain niitä varten jotka haluavat maksaa ohjelmasta jonka näkee myös maksutta?
Miksi et itse tehnyt toista ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella typerä temppu maikkarilta näyttää ennakkoon finaali! Paljon on ihmisiä jotka seuraa vain telkkarin tahtiin, joten katsomatta on vielä kaksi jaksoa ja keskustelu aiheesta loppui sitten tähän, kun oli pakko näiden maksukanavaa katsovien tulla tänne spoilaamaan.
Toi on vain ja ainoastaan ilkeää pilata ihmisiltä jännitys ja samalla keskustelu aiheesta, koska mitäpä sitä enää kukaan viitsii sanoa nähdystä jaksosta kun spoilaajat ehti tänne tekemään kiusat.
Onko se tosiaan aivan mahdotonta tehdä jatkossa oma ketju ennakkoon katsovien keskusteluille?
Onko aivan mahdotonta pysyä poissa palstalta?
Joka vuosi sama kitinä.
Joka vuosi on kaksi eri ryhmää katsojia. Toiset katsoo siihen tahtiin kun jaksot tulee telkkarista ja toiset maksulliselta puolelta ennakkoon.
Tästä syystä on alettu tehdä näille kilpailuille alusta asti kaksi eri ketjua joissa eri tahtiin katsovat keskustelevat itse näkemistään jaksoista.
Kukaan ei spoilaa silloin telkkaria katsovia ja he voivat keskustella edelleen tapahtumista ja jo loppuun asti päässeet lopettavat omassa ketjussaan.
Ei kai tämä nyt niin vaikeaa voi olla? Jos myyrä jatkuu ensi vuonna niin tehdään kaksi eri ketjua niin kaikilla on yhtä kivaa.
Miksi lineaarisessa tv tahdissa olevat eivät saisi keskustella? Onko se sinun mielestä vain niitä varten jotka haluavat maksaa ohjelmasta jonka näkee myös maksutta?
Miksi et itse tehnyt toista ketjua?
Otsikossa pitäisi varottaa onko kyseessä spoilausketju vai tavallinen ketju.
Jos googlettaa sivua esiin, se tarjoaa heti myös spoilausketjunkin, joten jos otsikko jo spoilaa, sitä on mahdotonta välttää näkemästä,
kuten parhaillaan kilpaileva ketju selvästi perustettu vain spoilaamaan, joku ilkeämielinen siis asialla, 2 päivää sitten:
"MYYRÄ! Hanad oli myyrä, Lauri voitti. | Aihe vapaa
Vauva
https://www.vauva.fi › keskustelu
2 days ago — MYYRÄ! Hanad oli myyrä, Lauri voitti. ... Kyllä tuli yllätyksenä! Hanadia en tainnut epäillä koskaan. Vastaa. Ilmoita".
Vierailija kirjoitti:
Ansaitusti Laurille kauden voitto. Vaikka vertailu onkin turhaa niin Lauri oli kyllä yksi kovimmista pelureista Myyrän historiassa. Hienoa katsojana katsella tuota Laurin upean taitavaa peliä. Ja sit vielä tuo että on ekasta jaksosta asti ollut Myyrän jäljillä niin ei voi kun hattua nostaa!
Etenkin, kun tavallaan oli niin epäilyttävä, että häntä olisi voinut pitää satavarmana Myyränä. Kenties sitä yrittikin.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko nätisti että Soinnulla ei ole hyvä kertojan ääni.
Sanottaisiinko asia siten kuin se raadollisesti on, epämiellyttävä ääni
ja liian julkisuushakuinen, rahanhimoinen tamperelaisperhe.
Jep ja moni kuitenkin myös epäili Lauria. Mukavaa vaihtelua kaiken sen viime kauden feikkimyyräilyn jälkeen. Epäilyksiä voi saada itseensä myös vaikka kasvattaa pottia.
Kiinnostaisi kyllä tietää, onko siellä tapahtunut jotain erityistä, miksi Lauri on mennyt ekasta jaksosta asti all in Hanad.