Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valitset olla onneton?

Vierailija
28.03.2026 |

Kaikki elämässä on sinun hyppysissäsi ja valitset elää onnettomasti? Eikö tuo ole mielenkiintoista?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole omissa käsissä mutta asenne on. Nyt on veetuttanut pidempään kun viime kesänä tein virhevalinnan ja jäin toksiseen työpaikkaan josta tuli lähes burnout, sen seurauksena tärkeä ihmissuhde päättyi ja kaikki alkoi mennä päin hlvettiä.

Vierailija
62/68 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa olla onnellinen.se tarkoittaa et sinussa on jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen VÄSYNYT! En jaksa tehdä asioita joista tulen onnelliseksi.

Oletko tehnyt liian pitkään liikaa töitä ja sinulla on siitä johtuva burnout? 

Silloin tarvitset lepoa eli sairauslomaa.

Vierailija
64/68 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valinnut olla masentunut ja sitä, että mulle on tapahtunut elämässä paljon ikäviä ja pahoja asioita. 

Masennusko pakottaa sinua muistuttamaan itseäsi niistä, vai voisitko valita antaa anteeksi, antaa mennä, antaa olla?

Miksi pahantekijälle pitäisi antaa anteeksi? Ei tarvitse. Väylä oman elämän jatkamiseen ei vaadi anteeksiantoa jollekin kuvatukselle, joka on pilannut elämän. Toki kannattaa jatkaa omaa elämäänsä niin hyvin kuin pystyy ja yrittää parantaa elämänsä laatua.

Sekin on valheessa elämistä, että teeskentelee, ettei jotain tapahtunut tai että sillä ei olisi vaikutusta. 

>miksi pahantekijälle pitäisi antaa anteeksi?

Haluatko pysyä masentuneena? Elämä jatkuu masentuneenakin mutta väylä on kovin ahdas. Kannattaa antaa mahdollisuus idealle että koko homman unohtaminen p a r a n t a i s i k i n  elämän laatua, miksi raahata kivirekeä. Sekin on valheessa elämistä että menneestä ei voi päästää irti. Jumalaan uskovilla on tässäkin jutussa helpompaa koska heillä on varoventtiileitä, Jumalan kosto, Karman kosto jne. He voivat jättää koston Jumalan käsiin - olen itsekin tehnyt sen. Ja Jumala jos kuka osaa tarjoilla kylmän koston kiusaajille ja ihmiskuvatuksille. Asia ei ole enää käsissäni ja taakkoja ei ole kannettavana. Jumala kantaa ne kyllä tai heittää taakan pois tai kostaa. Olen tosin kuullut että Jumalakin on anteeksiantavainen. Uskon molempiin, mutta ehkä enemmän karmaan. Karma kostaa mutta se saa pahantekijät tekemään sen itselleen. Menneessä märehtiminen on karmaa koska märehtijä tekee sen itselleen. Olen itsekin märehtinyt mudassa, ja syönyt mutaa ja luullut että muta on ikuista.

Vierailija
65/68 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika ja nykyajan ihmiset tekevät minut onnettomaksi.Olen sopeutumaton.En nykymaailmassa enkä sen ihmisistä tykkää.Pelkään ja inhoan!:(

Vierailija
66/68 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi valitset tyhmänä olemisen?

Vierailija
67/68 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan suomalaiset ovat ilkeitä ja kateellisia vailla minkäänlaisia käytöstapoja,voin ilkeistä ja pahoista ihmisistä pahoin oksennan!

Vierailija
68/68 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika ja nykyajan ihmiset tekevät minut onnettomaksi.Olen sopeutumaton.En nykymaailmassa enkä sen ihmisistä tykkää.Pelkään ja inhoan!:(

Onneksi niitä hyviäkin tyyppejä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi