Miksi valitset olla onneton?
Kaikki elämässä on sinun hyppysissäsi ja valitset elää onnettomasti? Eikö tuo ole mielenkiintoista?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole valinnut olla masentunut ja sitä, että mulle on tapahtunut elämässä paljon ikäviä ja pahoja asioita.
Kaikilla on ongelmia ja huonoa tuuria ajoittain. Mutta jokainen voi ITSE päättää, miten suhtautua niihin ongelmiin.
Alkaako rypemään niissä ja ajattelemaan vain, kuinka huonosti kaikki on vai jatkaako niistä eteenpäin.
Se on SINUN OMA VALINTA, kuinka suhtaudut niihin jälkikäteen. Ja annatko niiden pilata myös koko loppuelämäsi.
Haista paska vi tun ääliö.
sä et mulle vittuile yhtää kuule!
Haista paska edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole valinnut olla masentunut ja sitä, että mulle on tapahtunut elämässä paljon ikäviä ja pahoja asioita.
Kaikilla on ongelmia ja huonoa tuuria ajoittain. Mutta jokainen voi ITSE päättää, miten suhtautua niihin ongelmiin.
Alkaako rypemään niissä ja ajattelemaan vain, kuinka huonosti kaikki on vai jatkaako niistä eteenpäin.
Se on SINUN OMA VALINTA, kuinka suhtaudut niihin jälkikäteen. Ja annatko niiden pilata myös koko loppuelämäsi.
Haista paska vi tun ääliö.
sä et mulle vittuile yhtää kuule!
Haista paska edelleen.
imet munaa ja muriset kuin luuta suussaan hautova koira. Mä vaan pidän kädet ristissä pääni takana ja otan rennosti ylimielinen hymy huulillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskareiät ei ymmärrä mitä on masennus. Täysin pihalla tuollaiset ääliöt.
Tunteikasta tekstiä. Ehkä 1/10 masentuneesta ihmisestä on neurologisesti altis masennukselle ja tällä viitaan siihen, että sinun aivokemiasi olisi kirjaimellisesti sinua vastaan ja olisit masentunut ilman mitään syytä. Kirjaimellisesti ilman mitään syytä. Loput 9/10 tapauksesta on sitä, että asennoidutaan elämään negatiivisesti, nähdään harmaan eri sävyjen sijaan vain se yksi harmaa. Rankkaa ehdottomasti mutta siinä on se hyvä uutinen, että siitä voi oppia pois.
Haista paska edelleen vi tun ääliö. Se on niin helppo viisastella kun ei tiedä mitä toinen on kokenut! Mikä helvetin sairas paska vähättelee masennusta tuolla tavalla!!!!!!!! Mene paskaläpi hoitoon.
Tätä tarkoitinkin. Haluan opettaa tärkeän konseptin mikä voi auttaa eteenpäin, sen nimi on klishta. Se tarkoittaa todellisuuden värittämistä. Mielenterveyshäiriöt yleensä ottavat tuulta alleen silloin kun ihminen ei elä nykyhetken todellisuuden kanssa yhteistyössä, vaan eletään menneisyydessä, tulevaisuudessa tai puhtaasti vain väritetyssä maailmassa. Objektiivinen tilanne on se, että tässä on tullut vain tekstiä, ainakaan tarkoituksenani ei ole vähätellä, mutta kuten huomattiin, sinä tulkitsit sen tuolla tavalla ja sitä pitäisin haasteellisena elämän kannalta, koska et tiedä mitä siellä taustalla tapahtuu.
Aivot tykkäävät keksiä nyhjää tyhjästä, kokeile vaikka hauskaa temppua, että laitat kädet suoraan eteesi, nostat etusormet pystyyn, suljet vasemman silmän ja tuijotat oikealla silmällä vasenta etusormea. Liikuta oikeaa kättä, niin n. 20cm kohdalla oikean käden etusormi katoaa, mutta se ei näytä mustalta aukolta vaan aivot kehittää nyhjää tyhjästä ja täyttää sen oletuksilla (yleensä käsien takana olevalla taustalla). Sama pätee elämässäkin jos ei pysähdy havainnoimaan sitä oikeaa tilannetta ilman ennakkoluuloja.
Ikävä juttu jos masentaa, mutta en muuta kantaani tämän asian suhteen, voimia sinulle ja muillekin.
Mä en muuta kantaani siitä, että olet täysi kusipää joka ei tajua masennuksesta yhtään mitään. Täysi mulkku tulee väkyttämään tuollaista paskaa masentuneelle. Sä et tiedä mitä kaikkea mä olen käynyt elämässä läpi. Et saatanan paska ymmärrä sitä, että joskus ihmisellä vain loppuu jaksaminen ja sun vi tun sontasi ei auta asiaa.
imet munaa ja muriset kuin luuta suussaan hautova koira. Mä vaan pidän kädet ristissä pääni takana ja otan rennosti ylimielinen hymy huulillani
Vedä huo ra vi*tu päähäsi. Kuole saasta.
Koska en tiedä enää miten olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska en tiedä enää miten olla onnellinen.
Katsoin YouTube apista : miten olla onnellinen
en katsonut siihen tulevia sanoja
vaan painoin vain etsi
siellä on miesten ja naisten tekemiä videoita aiheesta, lyhyitä ja pitempiä.
Olen VÄSYNYT! En jaksa tehdä asioita joista tulen onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Masennusko pakottaa sinua muistuttamaan itseäsi niistä, vai voisitko valita antaa anteeksi, antaa mennä, antaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskareiät ei ymmärrä mitä on masennus. Täysin pihalla tuollaiset ääliöt.
Tunteikasta tekstiä. Ehkä 1/10 masentuneesta ihmisestä on neurologisesti altis masennukselle ja tällä viitaan siihen, että sinun aivokemiasi olisi kirjaimellisesti sinua vastaan ja olisit masentunut ilman mitään syytä. Kirjaimellisesti ilman mitään syytä. Loput 9/10 tapauksesta on sitä, että asennoidutaan elämään negatiivisesti, nähdään harmaan eri sävyjen sijaan vain se yksi harmaa. Rankkaa ehdottomasti mutta siinä on se hyvä uutinen, että siitä voi oppia pois.
Haista paska edelleen vi tun ääliö. Se on niin helppo viisastella kun ei tiedä mitä toinen on kokenut! Mikä helvetin sairas paska vähättelee masennusta tuolla tavalla!!!!!!!! Mene paskaläpi hoitoon.
Tätä tarkoitinkin. Haluan opettaa tärkeän konseptin mikä voi auttaa eteenpäin, sen nimi on klishta. Se tarkoittaa todellisuuden värittämistä. Mielenterveyshäiriöt yleensä ottavat tuulta alleen silloin kun ihminen ei elä nykyhetken todellisuuden kanssa yhteistyössä, vaan eletään menneisyydessä, tulevaisuudessa tai puhtaasti vain väritetyssä maailmassa. Objektiivinen tilanne on se, että tässä on tullut vain tekstiä, ainakaan tarkoituksenani ei ole vähätellä, mutta kuten huomattiin, sinä tulkitsit sen tuolla tavalla ja sitä pitäisin haasteellisena elämän kannalta, koska et tiedä mitä siellä taustalla tapahtuu.
Aivot tykkäävät keksiä nyhjää tyhjästä, kokeile vaikka hauskaa temppua, että laitat kädet suoraan eteesi, nostat etusormet pystyyn, suljet vasemman silmän ja tuijotat oikealla silmällä vasenta etusormea. Liikuta oikeaa kättä, niin n. 20cm kohdalla oikean käden etusormi katoaa, mutta se ei näytä mustalta aukolta vaan aivot kehittää nyhjää tyhjästä ja täyttää sen oletuksilla (yleensä käsien takana olevalla taustalla). Sama pätee elämässäkin jos ei pysähdy havainnoimaan sitä oikeaa tilannetta ilman ennakkoluuloja.
Ikävä juttu jos masentaa, mutta en muuta kantaani tämän asian suhteen, voimia sinulle ja muillekin.
Mä en muuta kantaani siitä, että olet täysi kusipää joka ei tajua masennuksesta yhtään mitään. Täysi mulkku tulee väkyttämään tuollaista paskaa masentuneelle. Sä et tiedä mitä kaikkea mä olen käynyt elämässä läpi. Et saatanan paska ymmärrä sitä, että joskus ihmisellä vain loppuu jaksaminen ja sun vi tun sontasi ei auta asiaa.
Sivusta tähän. Minä en täällä vastailisi masentuneelle noin. Tiedän mitä se on, kun ihminen päättää elämänsä. Näin vähän liian vakavia asioita leikkiä täällä ja yksinkertaistaa kaikkea. Ihminen kokemustensa summa ja varmasti jokainen masentunut yrittäisi tehdä olonsa paremmaksi jos siihen pystyisi. Samalla et voi tietää kenenkään elämästä täällä. Suomessa on edelleen se tilanne, että moni päättää elämänsä. Kukaan ei elämänsä päätä jos ei koe sellaista tilannetta, ettei enää kestä sitä kaikkea. Näin vaikealla asialla ei saisi täällä leikkiä vaan pitäisi ymmärtää myös sitä toista osapuolta eli ihmistä joka on masentunut ennen kuin voi vaatia toista "piristymään". Sellainen sairaus kuten esim masennus on jokaisen oma kokemus ja siitä ei toinen saisi kirjoittaa jos ei ymmärrä sitä, että masennuksen hoito ei ole mitään esim kuumeen hoitamista vaan vaikeampi kokonaisuus.
Rinnakkaistodellisuuksia harrastavana ihmisenä en ymmärrä ajatusta, jonka mukaan kaikki olisi itsestä kiinni. Oma olemassaolosi on monien sattumien summa.
Jos Suomi olisi liitetty osaksi Neuvostoliittoa, joko ensimmäisessä tai toisessa maailmansodassa, minua ei olisi olemassa.
On kuitenkin paljon asioita, joihin pystyn itse vaikuttamaan. Terveyteenkin liittyvissä asioissa on sekä niitä, joihin voin vaikuttaa ja niitä, joihin en voi vaikuttaa.