Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä jotka saavat (omasta mielestään) aina huonoa palvelua joka paikassa?

Vierailija
28.03.2026 |

Sellaisia ihmisiä joita aina katsotaan väärin, tervehditään väärällä äänensävyllä, tai muuten aina on joku asia pielessä. Koskaan ei ole missään mikään hyvin. Jatkuvaa valitusta kuinka paikallisessa S-kaupassa on hirveää henkilökuntaa. No mene K-Markettiin, vastaus että sielläkin myyjät vaan mulkoilee. No mene naapuripitäjän kauppaan, no ei kun sielläkin on saanut huonoa palvelua. Aina joka puolella kaikki huonosti.

Tai sitten semmosia jotka saa jokaisesta ravintolasta aina "ruokamyrkytyksen", oli sitten kyseessä mäkkäri tai michelinravintola. Esim. eräät tuttavat on tämmösiä, joka kerta kun ne sanovat käyneensä jossain ravintolassa niin valittavat jälkeenpäin kuinka ripuli ja oksennus lensi kaksi päivää sen jälkeen. Ei voi olla mahdollista, tai jos on, niin oikea suunta on terveystutkimukset, mutta vika ei voi olla jokaisessa ruokapaikassa missä käyvät.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tämä tapaus myös häpeilemättä raivoaa asiakaspalvelijoille vaikka olisi itse tehnyt virheen. Koko maailma on muutenkin häntä vastaan ja esihenkilökin laatii työvuorolistat hänen kannaltaan epäedullisiksi ihan vaan kiusatakseen. Lisäksi hän kuvittelee, että kaikki ihmiset puhuvat jatkuvasti hänen asioistaan ja ovat valtavan kiinnostuneita hänen yksityiselämästään.

Vierailija
2/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jälkimmäinen on rahastuskeino yrittää huijata ravintoloilta rahat takaisin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni. Aina saa hävetä jos sen kanssa jonnekkin menee, sellainen riidanhaastaja.

Vierailija
4/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin 40v tytär soitti hänelle joskus melkein nyyhkyttäen kuinka oli saanut huonoa palvelua jossain kaupassa, eli liian hidasta palvelua. Joku erikoisliike, yksi myyjä joka palveli toista asiakasta just silloin kun tämä prinsessa saapui kauppaan.

Vierailija
5/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Raivotautinen nainen joka saa vartijat peräänsä lähes joka kerta kun käy kaupassa. Saattaa esim lyödä muita ihmisiä jos joku seisoo maitohyllyn edessä hänen tiellään. Huutaa ja h*orittelee täyttä kurkkua myyjille ja asiakkaille. Tämä toistuu hänen lähes jokaisella kauppareissulla, saanut varmaan porttikiellonkin useaan kauppaan jo. On siis ihan selvinpäin tämmönen.

Vierailija
6/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Tämä tapaus myös häpeilemättä raivoaa asiakaspalvelijoille vaikka olisi itse tehnyt virheen. Koko maailma on muutenkin häntä vastaan ja esihenkilökin laatii työvuorolistat hänen kannaltaan epäedullisiksi ihan vaan kiusatakseen. Lisäksi hän kuvittelee, että kaikki ihmiset puhuvat jatkuvasti hänen asioistaan ja ovat valtavan kiinnostuneita hänen yksityiselämästään.

Mulla oli tälläinen työkaveri. Onneksi vaihtoi paikkaa jo vuosia sitten ja nyt taitaa jo olla eläkkeellä.  Oon usein miettinyt että kenen syytä "kaikki" on nykyisin kun on enimmäkseen kotona.

Vierailija
7/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pariskunnan, joka on varma että niitä aina yritetään huijata kaikkialla. Että juuri he ovat ne, joille annetaan huonoin hotellihuone ja huonompaa ruokaa kalliimmalla kuin muille yms. Ovat tosi rasittavia, yritän pitää tuttavuussuhteen tosi pinnallisena. 

Vierailija
8/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tälläinen työkaveri. Onneksi vaihtoi paikkaa jo vuosia sitten ja nyt taitaa jo olla eläkkeellä.  Oon usein miettinyt että kenen syytä "kaikki" on nykyisin kun on enimmäkseen kotona.

Varmaan läheisten, jotka hekin kaikki ovat narsisteja tämän henkilön mielestä.

Vierailija
9/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin!

Vierailija
10/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työkaverina eräs mies joka halusi AINA hyvitystä jos jokin asia oli mennyt vähänkin pieleen. Ärsytti kuunnella.

Vierailija
11/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on vaan omassa elämässä paljon pielessä ja se heijastuu muihin, esimerkiksi asiakaspalvelijoihin.

Minä saan pääasiassa hyvää palvelua mutta omalla kylällä on myös paljon asiattomasti käyttäytyviä myyjiä ja muita ihmisten palvelijoita. Ihmeellisiä hihittelijöitä, liekö aina aineissa vai mikä hihityttää, lääkitys ottamatta? Puhun ihan normaalisti, asiallisesti ja silti saan usein todella tylyä ja pilkallista palvelua. Vttuilua siis. Mikä on pielessä sellaisen ihmisen päässä? Pienellä kylällä myös ihmisiä kohdellaan aivan sairaiden keksittyjen juorujen perusteella, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Etenkin kun ollaan kahden kesken asiakkaan kanssa, sana sanaa vastaan, asiakas jää aina toiseksi vaikka olisi sataprosenttisesti oikeassa ja toinen täysin kelvoton omaan työhönsä.

Vierailija
12/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia tahvoja on joka kunnassa tusinoittain.

Vierailija
13/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

75v appiukkoni on ollut ainakin viimeiset 25v sellainen, että jokaikisessä lounasravintolan ja muun yleisen paikan jonossa jotkut mammat tökkii häntä tarjottimella, tönivät ja tuuppivat häntä (hän on about 200cm 120kg)

Vierailija
14/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan kerran saanut huonoa palvelua Puolassa, siis sellaista, että olis tehnyt mieli valittaa.

Vierailija
15/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen pariskunnan, joka on varma että niitä aina yritetään huijata kaikkialla. Että juuri he ovat ne, joille annetaan huonoin hotellihuone ja huonompaa ruokaa kalliimmalla kuin muille yms. Ovat tosi rasittavia, yritän pitää tuttavuussuhteen tosi pinnallisena. 

Tämmösiä ihmisiä on myös netissä tekemässä kauppaa. Näkevät huijauksia kaikkialla. Itse lähetin joskus postiennakolla eräälle naiselle 20e tavaran kun hän ei uskaltanut maksaa tilille ennakkoon, FB kirpparin kaupoista kyse useampi vuosi sitten. Ilmoitin hänelle myös seurantakoodin millä seurata pakettia. Tämä nainen sai ihan hirveät raivarit kun paketti oli viety postiin perjantaina illalla ja ei ollut lauantaihin mennessä sieltä liikkunut, että nyt häntä on huijattu. Kirjoitti valtavan pitkän viestin miten huijataan häntä. Rauhoittui vasta kun laitoin sille paikan puhelinnumeron että soita tuohon kauppaan jonka yhteydessä posti on ja kysele pakettiasi jos noin epäilyttää ettei se siellä ole vaan olen väärentänyt seurannan nettisivut. Sit oli ihan hiljaa :D

Hän ei siis maksanut euroakaan ennakkoon kun vaati postiennakolla, miten voisin häntä huijata? No, maanantaina paketti liikkui ja oli tiistaina perillä. Kiitti jopa että oli hyvä tuote. Laitoin silti estot perään. 

Vierailija
16/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan kerran saanut huonoa palvelua Puolassa, siis sellaista, että olis tehnyt mieli valittaa.

Itselläkin muistuu mieleen ehkä 2 kertaa. Toinen Suomessa ja toinen ulkomailla.

Vierailija
17/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljonkin uskovaisia, persuja sekä kokoomukselaisämmiä.

Vierailija
18/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu perheessä on näitä parikin. Isälläni on tämän lisäksi tapana paisutella huonoksi kokemansa palvelu laajemmaksi yhteiskunnalliseksi ongelmaksi. Oli sitten kyse siitä, että kaupassa myytiin "liian" huonoa kalaa tai siitä, että terveysaseman labraan ei ollut taaskaan tehty lähetettä niin syy on aina hallituksen ja Petteri Orpon. On se Petteri nyt niin ikävä tyyppi, kun aina pistää isäni kelvottomien aspojen ja lääkäreiden kyykytettäväksi. 

Vierailija
19/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just näitä ihmisiä jotka eivät olisi tyytyväisiä vaikka olisi henkilökohtainen hovimestari käytössä.

Vierailija
20/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä saan pääasiassa hyvää palvelua mutta omalla kylällä on myös paljon asiattomasti käyttäytyviä myyjiä ja muita ihmisten palvelijoita. Ihmeellisiä hihittelijöitä, liekö aina aineissa vai mikä hihityttää, lääkitys ottamatta? Puhun ihan normaalisti, asiallisesti ja silti saan usein todella tylyä ja pilkallista palvelua. Vttuilua siis. Mikä on pielessä sellaisen ihmisen päässä? Pienellä kylällä myös ihmisiä kohdellaan aivan sairaiden keksittyjen juorujen perusteella, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Etenkin kun ollaan kahden kesken asiakkaan kanssa, sana sanaa vastaan, asiakas jää aina toiseksi vaikka olisi sataprosenttisesti oikeassa ja toinen täysin kelvoton omaan työhönsä."

Tuollaista typerää käytöstä esiintyy aika yleisesti Suomessa. Pääasiallisesti saa kuitenkin hyvää palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan