Miksi valitset olla onneton?
Kaikki elämässä on sinun hyppysissäsi ja valitset elää onnettomasti? Eikö tuo ole mielenkiintoista?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole valinnut olla masentunut ja sitä, että mulle on tapahtunut elämässä paljon ikäviä ja pahoja asioita.
Kaikilla on ongelmia ja huonoa tuuria ajoittain. Mutta jokainen voi ITSE päättää, miten suhtautua niihin ongelmiin.
Alkaako rypemään niissä ja ajattelemaan vain, kuinka huonosti kaikki on vai jatkaako niistä eteenpäin.
Se on SINUN OMA VALINTA, kuinka suhtaudut niihin jälkikäteen. Ja annatko niiden pilata myös koko loppuelämäsi.
Haista paska vi tun ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole valinnut olla masentunut ja sitä, että mulle on tapahtunut elämässä paljon ikäviä ja pahoja asioita.
Olet valinnut olla masentunut. Ihminen ei voi vaikuttaa mihinkään muuhun kuin miten itse reagoi elämässä tapahtuviin asioihin.
Ootko sä valinnut matalan äo:si?
Hassua hyökätä kommentoijaa kohti, vaikka et tiedä hänestä yhtään mitään, sen sijaan, että hyökkäisit argumenttia kohti. Kenties kun et voi siihen järjellä oikein sanoa mitään vastaan, mutta se loukkaa tunteitasi niin jotain täytyy sanoa?
Kukaan ei valitse masennusta sen enempää kuin kuumetta.
Kuume on immuunipuolustuksen toimintaperiaate, masennus mielentila, en ole tässä tapauksessa siis samaa mieltä kanssasi koska mielentilaan voit vaikuttaa, muuten jokainen joka söisi ruisleipää olisi iloinen tai äärettömän vihainen tai jonkin tietyn mielentilan/tunteen alaisena. Mutta jos keho nostattaa ruumiinlämpöä, että joku bakteeri kuolee niin, se on aikalailla vakio.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valintani. Lapseni kuolee syöpään.
Se ei ole. Voimia!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet valinnut olla masentunut. Ihminen ei voi vaikuttaa mihinkään muuhun kuin miten itse reagoi elämässä tapahtuviin asioihin.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Paskareiät ei ymmärrä mitä on masennus. Täysin pihalla tuollaiset ääliöt.
Kaikilla ei ole samat lähtökohdat elämään. Joku voi jo syntyessään olla sairas, kun taas toinen syntyy kultalusikka suussa, hyvä perhe ja verkostot ympärillä jne.
Miksi kirjotat nettiin? Menisit töihin pskakasa.
Mikään ei oikein ole hyppysissäni. Asiat ei ole hyvin. Silti teen johdonmukaisesti mentaalista työtä, että huomioin suurella painoarvolla ne vähäiset hyvät asiat. Ja olen itse aktiivinen, sekä ylläpidossa, että mahdollisten pienien ilonsirpaleiden luomisessa. Olen vielä hengissä, ja se on kannustin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun hyppysissäni. Olen kyllä kohdunopoistoa pyytänyt, mutta eivät suostu. Vtunmoinen ähkintä käy, tuskanhiki valuu ja sattuu sairaasti nämä hton menkat.
Kipu on väistämätöntä, kärsiminen vapaaehtoista
-Cheek
Minä miltään poskelta neuvoja ota!!
Vierailija kirjoitti:
Tunteikasta tekstiä. Ehkä 1/10 masentuneesta ihmisestä on neurologisesti altis masennukselle ja tällä viitaan siihen, että sinun aivokemiasi olisi kirjaimellisesti sinua vastaan ja olisit masentunut ilman mitään syytä. Kirjaimellisesti ilman mitään syytä. Loput 9/10 tapauksesta on sitä, että asennoidutaan elämään negatiivisesti, nähdään harmaan eri sävyjen sijaan vain se yksi harmaa. Rankkaa ehdottomasti mutta siinä on se hyvä uutinen, että siitä voi oppia pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteikasta tekstiä. Ehkä 1/10 masentuneesta ihmisestä on neurologisesti altis masennukselle ja tällä viitaan siihen, että sinun aivokemiasi olisi kirjaimellisesti sinua vastaan ja olisit masentunut ilman mitään syytä. Kirjaimellisesti ilman mitään syytä. Loput 9/10 tapauksesta on sitä, että asennoidutaan elämään negatiivisesti, nähdään harmaan eri sävyjen sijaan vain se yksi harmaa. Rankkaa ehdottomasti mutta siinä on se hyvä uutinen, että siitä voi oppia pois.
Haista paska edelleen vi tun ääliö. Se on niin helppo viisastella kun ei tiedä mitä toinen on kokenut! Mikä helvetin sairas paska vähättelee masennusta tuolla tavalla!!!!!!!! Mene paskaläpi hoitoon.
Rikoin viinipullon parkkipaikalle ja tein rystysillä punnerruksia lasinsirujen päällä. En edes itkenyt yhtään.
Sen jälkeen vetelin työntöpotkuilla liikennemerkin tolppaan. Nostin lopuksi kaulukset pystyyn, kun huoamsin ettei tyttöystävä enää ole parvekkeella. Ajattelin että se on nyt tässä ja ero on selvä. Käänsin uuden sivun elämääni.
Olen kova jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valintani. Lapseni kuolee syöpään.
Nää on niitä hetkiä, kun tietää, ettei pysty sanomaan mitään lohduttavaa. Silti haluaisi sanoa jotain, joka tukisi tai antaisi lisää voimia
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitset olla Puppa 👴🏻💜
Koska pääsiäinen luistavan lähellä, eikä on liukas ja mämmi luistaa hyvin. Se on kuin pitelisi sormea lämpöisessä kiisselissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska edelleen vi tun ääliö. Se on niin helppo viisastella kun ei tiedä mitä toinen on kokenut! Mikä helvetin sairas paska vähättelee masennusta tuolla tavalla!!!!!!!! Mene paskaläpi hoitoon.
Tätä tarkoitinkin. Haluan opettaa tärkeän konseptin mikä voi auttaa eteenpäin, sen nimi on klishta. Se tarkoittaa todellisuuden värittämistä. Mielenterveyshäiriöt yleensä ottavat tuulta alleen silloin kun ihminen ei elä nykyhetken todellisuuden kanssa yhteistyössä, vaan eletään menneisyydessä, tulevaisuudessa tai puhtaasti vain väritetyssä maailmassa. Objektiivinen tilanne on se, että tässä on tullut vain tekstiä, ainakaan tarkoituksenani ei ole vähätellä, mutta kuten huomattiin, sinä tulkitsit sen tuolla tavalla ja sitä pitäisin haasteellisena elämän kannalta, koska et tiedä mitä siellä taustalla tapahtuu.
Aivot tykkäävät keksiä nyhjää tyhjästä, kokeile vaikka hauskaa temppua, että laitat kädet suoraan eteesi, nostat etusormet pystyyn, suljet vasemman silmän ja tuijotat oikealla silmällä vasenta etusormea. Liikuta oikeaa kättä, niin n. 20cm kohdalla oikean käden etusormi katoaa, mutta se ei näytä mustalta aukolta vaan aivot kehittää nyhjää tyhjästä ja täyttää sen oletuksilla (yleensä käsien takana olevalla taustalla). Sama pätee elämässäkin jos ei pysähdy havainnoimaan sitä oikeaa tilannetta ilman ennakkoluuloja.
Ikävä juttu jos masentaa, mutta en muuta kantaani tämän asian suhteen, voimia sinulle ja muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on ongelmia ja huonoa tuuria ajoittain. Mutta jokainen voi ITSE päättää, miten suhtautua niihin ongelmiin.
Alkaako rypemään niissä ja ajattelemaan vain, kuinka huonosti kaikki on vai jatkaako niistä eteenpäin.
Se on SINUN OMA VALINTA, kuinka suhtaudut niihin jälkikäteen. Ja annatko niiden pilata myös koko loppuelämäsi.
Haista paska vi tun ääliö.
sä et mulle vittuile yhtää kuule!
Yhtälailla tuo paskareikä hyökkäsi mua kohtaan ja väittää mun itse valinneen tämän kaiken paskan. Miten helvetin tyhmä voi ihminen olla? Ja ihan vain tiedoksi, että mä en kirjoittanut tuota kommenttia äo:sta vaan mun kommentti on myöhemmin tuolle paskapäälle.