Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Mikä katastrofi muka nyt on,lyhyt muisti,...?
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: En muista. Muistatko persu euron pensan? En minäkään. Muistan hyvin,SEO myi 98 mutta muistatko paljonko sait rahaa tilille,sitä SDP Harakkarahaa,itse en saanut lupauksista huolimatta senttiäkään Niin mitä rahaa? Laitatko linkkiä tällaiseen lupaukseen, kiitos. Etkö sä oikeasti tiedä siitä, että Timo Harakka lupasi autoilijloille ihan oikeasti "lisää rahaa tilille". No ei oo näkyny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: En muista. Muistatko persu euron pensan? En minäkään. Muistan hyvin,SEO myi 98 mutta muistatko paljonko sait rahaa tilille,sitä SDP Harakkarahaa,itse en saanut lupauksista huolimatta senttiäkään Niin mitä rahaa? Laitatko linkkiä tällaiseen lupaukseen, kiitos.
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: En muista. Muistatko persu euron pensan? En minäkään. Muistan hyvin,SEO myi 98 mutta muistatko paljonko sait rahaa tilille,sitä SDP Harakkarahaa,itse en saanut lupauksista huolimatta senttiäkään
Vierailija kirjoitti: En muista. Muistatko persu euron pensan? En minäkään.
En muista. Muistatko persu euron pensan? En minäkään.
Muistan hyvin,SEO myi 98 mutta muistatko paljonko sait rahaa tilille,sitä SDP Harakkarahaa,itse en saanut lupauksista huolimatta senttiäkään
Niin mitä rahaa? Laitatko linkkiä tällaiseen lupaukseen, kiitos.
Etkö sä oikeasti tiedä siitä, että Timo Harakka lupasi autoilijloille ihan oikeasti "lisää rahaa tilille".
No ei oo näkyny?
En muista. Laitapa linkki.
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan
En muista. Laitapa linkki.