Exän ja lasten matkasuunnitelmat
Ex mies haluaisi viedä lapset ulkomaille lomalle kesällä, mutta tarvii mun suostumuksen lasten passeihin. Sanoin etten suostu. Mulla ei ole tänä vuonna mahdollisuutta mihinkään reissuihin, eikä mun mielestä tarvi olla silläkään. Lisäksi luulen että sen nykyinen naisystävä on menossa mukaan. Nyt se äijä paasaa että teen väärin. Hitot tee, ne on mun lapsia.
Kommentit (15)
Eikö ne sitten oo exän lapsia? Miksi se haluaa sun lapset mukaan matkalle?
Miksi joku haluaa viedä sun lapset matkalle? En mä ainakaan veisi exän kakaroita mihinkään vaan menisin kaksin naisystäväni kanssa
Sun kaltaisia kahjoja akkoja on maailma täys. Aina kyse mustasukkaisuudesta ja vallanhimosta.
Vierailija kirjoitti:
No joo joo on se niiden isä, mutta en silti tykkää ajatuksesta.
Kuulostaa ihan siltä mitä mun veljen exvaimo teki veljelle. Hiton seko
Pilaat siis lapsilta ilon koska olet katkera ja kateellinen. Niin yleistä erovanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tykkää että lapsesi pääsevät matkustelemaan. Selvä. Aika omituinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on incellin provoilua, ei naisen kirjoittama.
Koska nainen on aina täydellinen? Kuten sanoin tuossa, mun veljen ex oli just tommonen.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Nainen olisi tap panut lapsensa kaikessa hyvyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Incel on katkerien feministien lempitermi
Ei kukaan äiti ole noin nolo ettei soisi lapsilleen kivaa kesäloma reissua isänsä kanssa. ja varsinkaan jos tiedät ettet mitään reissua itse pysty järkkäämään. Anna niille lapsille mahdollisuus luoda hyvä suhde myös isäänsä. lapset tarvitsevat molempia vanhempia, vaikka nämä olisikin eronnut. älä käytä lapsiasi pelinappuloina. he ansaitsevat parempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et ole minun ex-vaimoni. He ovat - molemmat - käyttäytyneet eron jälkeen hyvin järkevästi mm. matkustusasioissa.
Häpeä, trolli.
0/5 🥱