Puoliso jäi kesälomalle eikä silti osallistu kotitöihin
Työttömänä kun olen, olen luonnollisesti tehnyt melkein kaiken tähän asti yksin mutta luulin että lomalla kotityöt jaettaisiin.
Kommentit (15)
Minäkin sain exältä joskus vastaukseksi, että "mä oon nyt lomalla, en mä silloin mitään kotitöitä ala tekemään." Ja ikää oli 35v.
Monesta muustakin syystä exä nykyään, mutta pikkuasiat on niitä jotka nyppii pahiten. Kaikki asumiskulut ja ruoat kuitenkin maksettiin puoliksi, eli ei ollut mitään syytä etteikö myös puolet kotitöistä olisi kuuluneet hänelle.
Sano että hänen pitää myös osallistua kotitöihin. Et ole palvelija hänelle. Sinuna mä en tekis kaikkea hänen ollessa lomalla. Eikö sun puoliso tee mitään viikonloppuisin? 😮
Vierailija kirjoitti:
Anna ukon olla lomalla.
Vaimo se on. Opettaja, joten lomakin pitkä.
Ap
Onko kaikilla puolisoina murkkuikäisiä teinejä vai mistä kolosta löydätte tuollaisia vässyköitä?
Kulut 50-50 ja kotityöt 50-50.
Jos toinen hoitaa enemmän toisia, niin toinen kompensoi hoitamalla enemmän toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ukon olla lomalla.
Ap
Miksi et itse opiskellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ukon olla lomalla.
Ap
Opinnotko oikeuttavat heittäytymään lapselliseksi? Yhyy en siivoo ku loma, olen röfessöri yhyy!
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiiät onko ap. opiskellut? Minäkin olen työtön ja mulla on 2 ammattia.
Se on ihan teidän kahden välinen asia sopia.
Kotityöt saa jakaa tai olla jakamatta ihan täysin mielensä mukaan.
Ovatko ap teillä kotona välit tulehtuneet? Käytätkö tukirahasi itseesi ja pistät vaimosi maksamaan kaikki pakolliset menot? Pihtaatko ja oletko lihonut?
Nykyään ei ole enää naisten töitä, On vain miesten työt ja yhteiset työt.
Kauinka kauan ap tämä sinun työttömyytesi on kestänyt? Oletko ollut työtä vailla jo vuosikausia ja haluton etsimään töitä?
Itse pyysin kerran miestä kaveriksi pesemään meidän mattoja, kun isot matot on raskaita pestä yksin. Mies sanoi, että hän ei töiden aikaan lähde, mutta lomalla sitten. Sitten kun miehen loma alkoi, niin kysyin, että milloin käydään mattopyykillä. Mies katsoi minua kuin mielenvikaista ja sanoi, että hän ei lomalla mitään mattoja pese, hän on nyt lo-mal-la. Mikäs siinä sitten, vein matot pesulaan ja maksatin laskun miehellä. Omassa pesutuvassa matot olisi voinut pestä ilmaiseksi.
Ehkä nyt on sinunkin kesäloman aika.