Harmittaa kun Jensen Ackles vanhenee
Hän oli paras supernatural -sarjassa, mutta nyt jo melko iäkkään näköinen ja rumat hiukset ja parta.. pitäisi löytyä muita komistuksia mutta ne kaikki nii vanhoja ukkoja jo!
Kommentit (26)
Ootko sä löytäny jonku korvaavan miehen tähän tuskaan? Mä ny ettiny nuorempia miehiä leffoista mutten vielä muista nimiä ja tuntuu että harvassa on komeat miehet välillä..
Minusta hän on yhä komea ikäisekseen.
Mitäh, Jensen on nyt komeampi kuin koskaan! Toki olen itse keski-iässä niin tästä vinkkelistä hyi näyttää ihan lapselta esim ykköskaudella.
Se on ongelma jatko-osien teossa.
Siis esim Lost-sarjan yks päähenkilö, James, haki johonkin toiseen sarjaan/elokuvaan. Ensin meinattiin ottaa, mutta sitten todettiin liian vanhaksi.
Eli kun näyttelijä on osaamisensa huipulla, hän on liian vanha moniin rooleihin.
Kun tehdään jatko-osia, niin vanhat näyttelijät saattaa olla vielä mukana taka-alalla, mutta nuoret huseeraavat päärooleissa.
Esim kjn Dallas-sarjasta tehtiin jatkokausi, oli JR, Bobby ja Sue Ellen kyllä vahvasti mukana, mutta eniten vauhdissa olivat heidän lapsensa ja niiden ikäkaverit.
Vierailija kirjoitti:
Mitäh, Jensen on nyt komeampi kuin koskaan! Toki olen itse keski-iässä niin tästä vinkkelistä hyi näyttää ihan lapselta esim ykköskaudella.
Jensenin parhaat päivät ovat jo takana päin, valitettavasti.
Ehkä tekoäly ratkaisee ongelman tullessaan yhä paremmaksi.
Näyttelijät nuorennetaan. (Indiana Jonesissa oli sitä jo vähän käytössä.)
Itsekin tykkään nuoremmista miehistä
Vierailija kirjoitti:
Joo minä en ole saattanut kattoa noita uudempia Indiana Joneseja ku Harrison Ford on jo niin eltaantuneen näköinen..
Jep. Oli taas niitä miehiä, että naama toimi nuorena, muttei vanhana.
Hämmentää, että häntä on toivottu RDR2-elokuvaan esittämään Arthur Morgania. Onneksi tuollainen elokuva ei ole ilmeisesti edes suunnitteilla, mutta olisi kyllä niin väärä valinta kuin olla ja voi.
Ootteko kattonu sinä päivänä netflixistä? Se Leo Woodal on jotenki tosi ihana nuorimies 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo minä en ole saattanut kattoa noita uudempia Indiana Joneseja ku Harrison Ford on jo niin eltaantuneen näköinen..
Harrison Ford on sentään 80-vuotias, ei keski-ikäinen uudessa Indyssä. Saa kai jo ollakin vähän vanhan näköinen. Ikäisekseen edelleen komea.
Vanhemmat miehet voivat sentään näytellä pitkään, ikä tuo karismaa ja syvyyttä. Christopher Leekin näytteli yli 90-vuotiaana. Vanhoja naisnäyttelijöitä taas ei kukaan kaipaa, johonkin pikkurooliin mummoksi ehkä. Melkoinen ero oli 80-luvun Top Gunin päätähdissä taannoisessa lehtijutussa. Tom Cruise on komea, todella hyvässä fyysisessä kunnossa oleva mies, edelleen action-leffojen päärooleissa ja tekee itse stunttinsa. Top Gunin naistähti oli täysin harmaapäinen, ryppyinen vanha mummeli.
Tom Cruise on kloonattu ja kaapista otetaan aina uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrison Ford on sentään 80-vuotias, ei keski-ikäinen uudessa Indyssä. Saa kai jo ollakin vähän vanhan näköinen. Ikäisekseen edelleen komea.
Vanhemmat miehet voivat sentään näytellä pitkään, ikä tuo karismaa ja syvyyttä. Christopher Leekin näytteli yli 90-vuotiaana. Vanhoja naisnäyttelijöitä taas ei kukaan kaipaa, johonkin pikkurooliin mummoksi ehkä. Melkoinen ero oli 80-luvun Top Gunin päätähdissä taannoisessa lehtijutussa. Tom Cruise on komea, todella hyvässä fyysisessä kunnossa oleva mies, edelleen action-leffojen päärooleissa ja tekee itse stunttinsa. Top Gunin naistähti oli täysin harmaapäinen, ryppyinen vanha mummeli.
Itse en ole ikinä pitänyt Tom Cruises komeana. Liian vanha, olisi saanut jäädä eläkkeelle 80-luvulla
Tom Cruisehan taitaa vedota enemmän miessukupolveen kuin naisiin.. ällöttävä vanha kääpä
Pitää nauttia nuorista miehistä niin kauan kuin voi. Kun vanhenee niin paras hankkiutua eroon.
Tolppa on nykyään jyrsijän näköinen, ne posket ja ne hampaat. Aika on armoton vaikka kiristelläänkin.
Onks se niin outoa jos miltei 50 vuoutias hieman vanhenee. Luonnollisesti vanhentuneet näyttää paremmilta kuin kaikenlaisia kauneus juttuja ottaneet kuten Tom Cruise. Luonnollisuus on parasta.
No, elämään kuuluu vanheneminen. Vaihtoehto sille on kuolema. Kannattaa jo ajoissa ruuvata päänsä vähemmän pinnallisella vaihteelle kiin ei ota niin koville. Jim Carreystäkin tekivät ihan Mickey Rourken näköisen.
Muakin harmittaa. Hän oli niin komea 20-30 v mutta sitten tuli ryppyjä ja iho velloi. Pitäisi käydä sen kasvojenkohotuksessa.