Olen päälle nelikymppinen nainen ja minusta on tällä hetkellä kiinnostunut 7 miestä
Saattaa niitä olla enemmänkin mutta nämä seitsemän ovat ilmaisseet kiinnostuksensa suoraan. Netin kautta tulleita tutustumis/treffipyyntöjä en edes laske. Saattaa kiinnostuneita olla enemmänkin, mutta nämä 7 ovat varmoja ja suoria treffikutsuja.
Kommentit (39)
Eikö tämä ole aika tavallista, ainakin itselläni on näin mennyt koko elämä ja olen myös päälle 40.v.
Saattaisko kiinnostuneita olla enemmänkin?
Sinustako ovat kiinnostuneet vai esim. lähinnä muodoistasi?
Ihan tavallista vielä seitsemänkymmpisellekin.
Oho! Minusta ei ole koko elämäni aikana ollut kiinnostunut seitsemän miestä.
- nainen 61v -
Miksi kirjoitat vauvalla asiasta? Mitä muut tekevät tiedolla?
Mikäs ihme tuo on kun kerran olet tyrkyllä.
So?
Miehiä kiinnostaa aina mahdollisuus naisen jalkoväliin.
Tuossa iässä on valtava määrä eronneita liikkeillä, joilla on kauhea tarve todistaa, että vika ei ollut heissä. Kännissä itkevät eksänsä perään.
Ne, jotka ei ole vielä olleet naimisissa on vielä pahempia.
N58
Pitäisikö tässä olla jotakin ihmeellistä??
Mulle on riittänyt yksi. En arvosta itseäni sen perusteella miten helppona minua pitää joukko miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ihme tuo on kun kerran olet tyrkyllä.
Helpottaako se herättämään miehen kiinnostus? Tai pikemminkin: helpottaako se miehiä lähestymään naista jos nainen vaikuttaa hieman tyrkyltä? Vai aiheuttaako päinvastaisen reaktion? Lähestyvätkö miehet tyrkyn oloista naista ennemminkin vain yksi asia mielessään... ja en tarkoita parisuhdetta. Jos mies lähestyy hillityn oloista naista niin luulisi kiinnostuksen olevan aitoa.
Sinulla on ilmeisesti hyvät tissit.
Eli kimppakivat ja valitset niistä parhaan
Niin? Aidosti kiinnostaa tämä aloituksen pointti. Onko sellaista?
Miksi lasket nämä yli 80 vuotiaat mukaan, ilman niitä luku olisi tasan 0?
Ovatko he kenties veljeksiä? ; ) Ehtoisaa emäntää etsivät.
Iloisia treffejä.