Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päälle nelikymppinen nainen ja minusta on tällä hetkellä kiinnostunut 7 miestä

Vierailija
27.03.2026 |

Saattaa niitä olla enemmänkin mutta nämä seitsemän ovat ilmaisseet kiinnostuksensa suoraan. Netin kautta tulleita tutustumis/treffipyyntöjä en edes laske. Saattaa kiinnostuneita olla enemmänkin, mutta nämä 7 ovat varmoja ja suoria treffikutsuja. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että olet sinkku. Eronnut vai aina ollut yksin.

Vierailija
22/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ilmeisesti hyvät tissit. 

75D. Eli aika tavalliset, mutta persevä olen kyllä ja pieni notko korostaa treenattuja pakaroita. En käytä ryppytrikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että olet sinkku. Eronnut vai aina ollut yksin.

Eronnut. Mutta siitä on aikaa aika paljon. 

Vierailija
24/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v mies ja minusta kiinnostunut 2 naista.

Puolisoni ja tyttäreni. Tai oikeastaan ei kumpikaan.

Vierailija
25/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusi on kuuluisa, sitä saa helposti? Tai tulee mielikuva, että reidet avautuvat kelle vain? Ei ne muuten jaksaisi nähdä vaivaa. 

Vierailija
26/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinustako ovat kiinnostuneet vai esim. lähinnä muodoistasi?

Isot daisarit vetävät miehiä puoleensa näin kevätkiiman aikoihin. Hyvä peräsin on myös plussaa.

Vierailija
27/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis meidän pikkukaupungin kyläpyörä, mutta kaikki paikalliset ukot on jo tullut kierrettyä läpi. Mukavaa saada uusia kokemuksia muista kaupungeista.

ap

Vierailija
28/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteletko useinki unissasi tänne?

Vierailija
29/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen olisi n. 39-48-vuotias. Päälle nelikymppinen lienee siis 49+. 

Vierailija
30/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 68v, ja kysyntää riittää, niin että päässä pyörii. Olen kyllä todella hyvin säilynyt, mutta silti. Sekä nuoremmat, että vähän vanhemmat osoittavat kiinnostustaan.

Miten tässä pitäisi toimia. En nyt tällä hetkellä oikein välitä muusta kuin seksistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Onni suosii rohkeaa.

Vierailija
31/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs ihme tuo on kun kerran olet tyrkyllä.

Oletko yksi kiinnostuneista miehistä kun sinä väität tietäväsi?

Vierailija
32/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Aidosti kiinnostaa tämä aloituksen pointti. Onko sellaista?

Olisko hiljattain eronnut ja huumaantunut, kun saa miehiltä huomiota j  muutenkin nyt uudessa elämänvaiheessa?

Suunnilleen saman ikäisenä vasta eronneena mulle kävi niin. Olin ennen eroa ajatellut, että tuskin enää kelpaan kenellekään näin vanhana, vähän alle 40v. No kyllähän miehiä kiinnosti ja pahimmillaan viestittelin 22 miehen kanssa. Kyllä se siitä sitten rauhoittui, kun tajusin, että en pysty tuolla tyylillä tutustumaan kunnolla keneenkään. Ja oli aika raskasta koko ajan vastata jollekin. :D 

Vierailija
33/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä on valtava määrä eronneita liikkeillä, joilla on kauhea tarve todistaa, että vika ei ollut heissä. Kännissä itkevät eksänsä perään. 

Ne, jotka ei ole vielä olleet naimisissa on vielä pahempia. 

N58

Jos satut olemaan kaunis, niin mies kuin mies osoittaa kiinnostusta, tarpeeksi kaunis, niin varattukin ottaa riskin testata onnistuisiko. Mitä enemmän ikää, sitä hullummaksi menee. Kaunis ystäväni ei uskalla enää olla ystävällinen miehille, kun ihastuvat muuten heti. Itsellä perusnättinä ei tätä ongelmaa ole ollut, sinkkuna nelikymppisenä kiinnostuneita oli ehkä pari-kolme vuodessa Tinderin ulkopuolella, nyt kun on sormus sormessa niin ei oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
34/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun päälle on aina tulijoita. Eipä tuo mikään kehumisen aihe ole. Me miehet ollaan sellaisia, että käytetään tilaisuudet hyväksi jos ei vakipanoa ole. Ja jotkut siitä huolimatta.

Vierailija
35/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50-vuotias ja, kun olin eilen poikkeuksellisesti läsnätyössä toimistolla, niin heti pari pidemmän aikaa tuntemaani ikäistäni miestä lähestyi treffipyynnöillä. Kevättä rinnassa?

Vierailija
36/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen olet

Vierailija
37/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun päälle on aina tulijoita. Eipä tuo mikään kehumisen aihe ole. Me miehet ollaan sellaisia, että käytetään tilaisuudet hyväksi jos ei vakipanoa ole. Ja jotkut siitä huolimatta.

Eipä se miesten h*oruus tosiaankaan ole mikään positiivinen ominaisuus miehissä.

Vierailija
38/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinustako ovat kiinnostuneet vai esim. lähinnä muodoistasi?

mikä ero?

Vierailija
39/39 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu se on pingviinilläkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi