Saako homoseksiä sanoa iljettäväksi ilman uskonnollista perustelua?
Tuliko Korkeimman oikeuden tuomiosta ilmi, saako homoseksiä sanoa iljettäväksi jos omaa mielipidettään ei perustele uskonnolla? Vai syyllistyykö siinä kansanryhmää vastaan kiihottamiseen, vaikka puhuisi pelkästään itse aktista eikä siitä mitä ajattelee homoista ihmisinä?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon käytät ajastasi jomoseksin ajattelemiseen? Oletko pakkomielteinen?
Olen kiinnostunut asiasta puhtaasti sananvapauden kannalta.
Korkeimman oikeuden linjaus: Raamattua saa edelleen siteerata ja sanoa asiaa synniksi.
Mutta; Sairaudeksi/häiriöksi/tautiluokitukseksi sitä ei saa määritellä.
Joten, jos synti on synonyymi sanalle iljettävä, niin se on sallittua.
Kiva olisi lukea jonkun nykypsykologin luonnehdinta Jeesuksen elämästä, mikä olisi diagnoosi.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tynkky ja muut persupuolieen geitsut ovat ihmeellistä porukkaa. Kaverit viihtyvät vihollisensa leirissä ja tukevat itsensä kaltaisten sortamista.
Bergbom yritti selittää korvat heiluen sitä, että työpaikalla ei tarvii niiku pukeutua niiku kotona ;DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Olen persu ja minua kiinnostaa homoilu, mutta en itse tietenkään ole homo. Se vain saa minulle aikaan kovaa jöpötystä kun vastustan niin kovasti sitä kun kauniit tummat miehet iljettävästi räjähtävät toisensa nieluihin. En voi olla ajattelematta sitä.
Olet kyllä ihailtavasti paneutunut asiaan. Oletteko saunailloissa harjoitelleet miten toimia jos vahingossa kuitenkin käy niin, että caikka vahingossa liukastut ja joudut jonkun sisään?
Vierailija kirjoitti:
Tynkky ja muut persupuolieen geitsut ovat ihmeellistä porukkaa. Kaverit viihtyvät vihollisensa leirissä ja tukevat itsensä kaltaisten sortamista.
Ne sentään kannattaa sananvapautta
Sinuna sanoisin asian "MINUN MIELESTÄNI ... on iljettävää ..".
Silloin et syyllisty oikeastaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Heteroseksikin on aika iljettävää. Eritteet vaan leviää kun läskit peuhaa kuin virtahevot.
Juuri näin. Vain kahden nuoren ja puhtoisen seksi on ihanaa katseltavaa isoimmalle osalle ihmisistä. Hollywood-romanssit jne.
On paljon ajatuksen tasolla "iljettäviä", mutta tarpeellisia tai todellisia asioita. Peräaukon venyminen ulostettaessa, kirurgiset leikkaukset, välilihan periksiantaminen synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bergbom yritti selittää korvat heiluen sitä, että työpaikalla ei tarvii niiku pukeutua niiku kotona ;DDDDDD
-winner-
Eli itsensä kaltaisten sortaminen on vain työ. Mielenkiintoinen moraali. Kuvittelevatko nämä, että persu-utopiassa heidät palkittaisiin jonain kunniahomoina ja välttyisivät ns. poistamiselta?
persuilla on aina sama vänkäys sanammvapaudesta. eihän kyse ole siitä, että "Mitään ei saa enää sanoa!" vaan siitä, että JOSKUS sanomisilla voi olla seurauksia. Senkus sanot mitä haluat. mutta voi olla, että jostakin sanomisesta tulee jälkikäteen seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhe ei kuulu sananvapauteen. Sananvapaus sisältää aina sananvastuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteroseksikin on aika iljettävää. Eritteet vaan leviää kun läskit peuhaa kuin virtahevot.
Juuri näin. Vain kahden nuoren ja puhtoisen seksi on ihanaa katseltavaa isoimmalle osalle ihmisistä. Hollywood-romanssit jne.
On paljon ajatuksen tasolla "iljettäviä", mutta tarpeellisia tai todellisia asioita. Peräaukon venyminen ulostettaessa, kirurgiset leikkaukset, välilihan periksiantaminen synnytyksessä.
Kahen nuoren miehen seksi on ihan yhtä iljettävää. Se et homoseksis rakastellaan anaaliin tekee sitä yhtaikaa huvittavaa ja ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon käytät ajastasi jomoseksin ajattelemiseen? Oletko pakkomielteinen?
Mitä on jomoseksi? Haluan tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistään mielipiteistä ei pidä antaa rikostuomiota.
Homoseksuaalisuus on psykologinen häiriö, sen voitte hakata mun hautakiveen.
Vierailija kirjoitti:
persuilla on aina sama vänkäys sanammvapaudesta. eihän kyse ole siitä, että "Mitään ei saa enää sanoa!" vaan siitä, että JOSKUS sanomisilla voi olla seurauksia. Senkus sanot mitä haluat. mutta voi olla, että jostakin sanomisesta tulee jälkikäteen seurauksia.
Nyt vois alkaa painattamaan t-paitoja joissa lukee et homoseksuaalisuus on psykologinen kehityshäiriö ja kerätä niillä rahat Päivin sakkoihin. Ja pitää niitä t-paitoja kesällä päällä. Ei Korkein oikeus tuhatta ihmistä ehi sakottamaan
Vierailija kirjoitti:
Olen persu ja minua kiinnostaa homoilu, mutta en itse tietenkään ole homo. Se vain saa minulle aikaan kovaa jöpötystä kun vastustan niin kovasti sitä kun kauniit tummat miehet iljettävästi räjähtävät toisensa nieluihin. En voi olla ajattelematta sitä.
Mahtavaa, että olet kuitenkin mukana tässä keskustelussa noine ajatuksinesi, ei ole hyvä jäädä yksin ajatuksiinsa, tulee pian muuten syrjäytymistä ja perjantaipulloja kuvioihin. Kyllä sinullekin vielä löytyy joku kaunis tumma mies, kun EK hommaa niitä jatkossa näytille 45 000 joka vuosi. Ehkä hän sitten elättää sinutkin työttömän luuserin kun osaa alhaisesta ÄO:staan huolimatta sinua paremmin nyhtää järjestelmää tai on ihan eri palkkaluokassa ja sulle jää vain äänestämisen vastuu ja trollailut.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa, miksi muslimit saa haukkua homoja ja kristittyjä ilman sauraamuksia?
Vai oliko kuitenkin niin että et saa, jollet ole muslimi, niinhän se taisi olla.
Jonkun pitäisi vain tehdä vastaavanlaisesta tapauksesta syytealoite. Tee sinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi homoseksiä pitää sanoa iljettäväksi? Mihin sen sanomisella pyritään. Millä tavoin yhteiskunta hyötyy tämän ilmituomisesta? Homoseksi ei vahingoita ketään. Jos se iljettää, niin vika lienee enemmän iljetyksen kokijan päässä. Esim. Persuilla ja uskiksilla on usein käsittelemättömiä homoseksuaalisia tunteita. Ylikompensointia?
Miksi ns. homomyönteiset aina syyttävät homovastaisia kaappihomoudesta? Käytät homoutta siis leimakirveenä ja haukkumasanana. Eikö se homous sitten olekaan hyvä eikä häpeällinen asia, vai miksi haukut sillä muita?
Jos mielessä on homot aamusta iltaan, niin onhan se epäilyttävää, vai mitä?
Ns. "normaalia" ihmistä ei kiinnosta, minkälaista seksiä muut harrastaa. Mutta teitä kiinnostaa aina vain.
Inceleitä kiinnostaa aina oman seksittömyyden projisointi erilaisiin fantasioihin, vaikka niistä ei asioiden oikeilla nimillä uskalleta puhua tai niitä ikinä pääse toteuttamaan. Vähän niinkuin Venäjällä on sotaan lähtö vain joku "erikoisoperaatio" tai USA:lla on tarve esittää olevansa iso ja kova vaikka onkin oikeasti pelkkä TACO.
-winner-
Sä oot varmaan muuten äidin kellarissa asuva työtön homo. Sopis tosi hyvin sun profiilin. Et sä ainakaan mikään heteromies oo jolla ois vaimoa ja perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on jomoseksi? Haluan tietää!
Se on sitä ku espanjalainen sonni Juanes (J lausutaan H:lla) käy joitamassa jommat. Jomotusta saattaa tuntua pari päivää.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi homoseksiä pitää sanoa iljettäväksi? Mihin sen sanomisella pyritään. Millä tavoin yhteiskunta hyötyy tämän ilmituomisesta? Homoseksi ei vahingoita ketään. Jos se iljettää, niin vika lienee enemmän iljetyksen kokijan päässä. Esim. Persuilla ja uskiksilla on usein käsittelemättömiä homoseksuaalisia tunteita. Ylikompensointia?
Miksi ns. homomyönteiset aina syyttävät homovastaisia kaappihomoudesta? Käytät homoutta siis leimakirveenä ja haukkumasanana. Eikö se homous sitten olekaan hyvä eikä häpeällinen asia, vai miksi haukut sillä muita?
Jos mielessä on homot aamusta iltaan, niin onhan se epäilyttävää, vai mitä?
Ns. "normaalia" ihmistä ei kiinnosta, minkälaista seksiä muut harrastaa. Mutta teitä kiinnostaa aina vain.
Inceleitä kiinnostaa aina oman seksittömyyden projisointi erilaisiin fantasioihin, vaikka niistä ei asioiden oikeilla nimillä uskalleta puhua tai niitä ikinä pääse toteuttamaan. Vähän niinkuin Venäjällä on sotaan lähtö vain joku "erikoisoperaatio" tai USA:lla on tarve esittää olevansa iso ja kova vaikka onkin oikeasti pelkkä TACO.
-winner-
Sä oot varmaan muuten äidin kellarissa asuva työtön homo. Sopis tosi hyvin sun profiilin. Et sä ainakaan mikään heteromies oo jolla ois vaimoa ja perhettä.
"Äidin kellarissa asuva työtön homo." No, siinä meni sentään homo oikein, ei sun kannata myöskään noita ilmeisen hyvin palkattuja päivätöitäsi Jeesuksen nettisoturina ainakaan profiloijaksi muuttaa :DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistään mielipiteistä ei pidä antaa rikostuomiota.
Homoseksuaalisuus on psykologinen häiriö, sen voitte hakata mun hautakiveen.
Laitoin nettivinkin tästä. Mukavaa odotusta.
-winner-