Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homous ei ole luonnonvastaista: sitten on aina ollut ja sitä esiintyy myös muilla eläinlajeilla

Vierailija
26.03.2026 |

kuten myös "hetero"miehillä, jotka salaa käyvät gay-seuraa hakemassa kukin mistä nyt sattuu saamaan. Myös sota-aikana rintamalla oli paljon homostelua, ja nuo samat miehet menivät sodan päätyttyä sitten naimisiin naisen kanssa tai palasivat vaimonsa luo.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
2/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on luonnonvastaista koska homostelulla ei lapsia synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on näitä heteroitakin, jotka eivät  voi saada lapsia. Esim. jotkut on syöneet ja löhönneet itsensä niin lihaviksi, että siittiöiden laatu on heikentynyt.

Vierailija
4/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homon argumentti numero yksi: jonkin alkeellisen eläinlajin keskuudessa esiintyy mielenhäiriöitä ja näin ollen myös homoilua, siispä minun ihmisenä on normaalia niellä toisen miehen spermaa

Vierailija
5/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homon argumentti numero yksi: jonkin alkeellisen eläinlajin keskuudessa esiintyy mielenhäiriöitä ja näin ollen myös homoilua, siispä minun ihmisenä on normaalia niellä toisen miehen spermaa

Tuolla kommentillasi vain osoitat oman kaappihomoutesi, tollo.

Vierailija
6/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Loukkasiko sinua, että kuvasin homojen seksiaktia? Mutta tuotahan homous on. Jos häiritsi sinua, taidat olla homofobi. Häiritseekö myös kun sanon, että homot räjäyttävät spermansa toisen miehen peräaukkoon, jossa se sekoittuu paskaan? Oletko homofobi? 

Vierailija
7/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sonnit yritä astua myös moottoripyöriä. Onko sekin normaalia.

Vierailija
8/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun 100% hetero miehenä tekisi vähän mieli nuorta Brad Pittiä kosketella, ei kai se homoksi tee?

Vierailija
9/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä ihan biologisestikin seksillä on muitakin funktioita kuin lisääntyminen.

Vierailija
10/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Loukkasiko sinua, että kuvasin homojen seksiaktia? Mutta tuotahan homous on. Jos häiritsi sinua, taidat olla homofobi. Häiritseekö myös kun sanon, että homot räjäyttävät spermansa toisen miehen peräaukkoon, jossa se sekoittuu paskaan? Oletko homofobi? 

Olen homo, mutta monet asiat mitä muut homot tekevät, ovat mielestäni oksettavia. Minä en kuitenkaan joudu noiden asioiden kanssa tekemisiin, koska ilmoitan aina etukäteen jo pelkän sähköisen viestinvaihdon yhteydessä deittipalstoilla, että en ole kiinnostunut tuollaisista asioista.

sama

Vierailija
11/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun 100% hetero miehenä tekisi vähän mieli nuorta Brad Pittiä kosketella, ei kai se homoksi tee?

Kannattaa katsoa se uusi formultaelokuva: Brad on edelleen erittäin hyvännäköinen kuuskymppisenäkin.

Vierailija
12/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon on näitä heteroitakin, jotka eivät  voi saada lapsia. Esim. jotkut on syöneet ja löhönneet itsensä niin lihaviksi, että siittiöiden laatu on heikentynyt.

Eläin varmasti tekisi ihan samaa jos vaan voisi ja tekeekin. On siis täysin luonnollista 

Vierailija
13/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia vai epänormaalia, jos nainen nielee miehen spermaa? Miksi?

Vierailija
14/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä oli yks ajokoira joka ei malttanut ajaa jänistä kun piti homostella naapurin koiran kanssa. Se jäi sille mettäreissulle.

Vierailija
15/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä on liikaa aikaa, kun jaksavat kommentoida toisten intiimin elämää. Luulisi, että Räsäsellä kansanedustajana olisi tärkeitä yhteiskunnallisia asioita edistettävänään, mutta päätti sitten kommentoida näin. Ei voi kuin ihmetellä sitä sielunmaisemaa, joka tällaisella ihmisellä on, että jaksaa pohtia kuka tekee syntiä ja millä tavoin. Jos asia ei kosketa itseään, miksi siihen pitää puuttua tai ottaa kantaa?

Vierailija
16/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä ihan biologisestikin seksillä on muitakin funktioita kuin lisääntyminen.

Ihmisen harrastaman seksin funktio on se, että puoliso auttaa huolehtimaan jälkikasvusta, kun se sitoutuu puolisoonsa seksin avulla. Luonnossakin seksin ainoa funktio on lisääntyä. 

Vierailija
17/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sonnit yritä astua myös moottoripyöriä. Onko sekin normaalia.

Onhan ihmisiäkin jotka ovat menneet naimisiin eiffeltornin kanssa 

Vierailija
18/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyyhän eläimillä syöpää ja muitakin sairauksia.

Vierailija
19/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on sairautta, mielenterveysongelma!

Vierailija
20/28 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa ei ole lääkkeitä tai lääkäreitä, joten niihin turvautuminen on luonnotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi