Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V***u että pistää vihaksi Suomen terveydenhuollon taso

Vierailija
26.03.2026 |

Siis niin mielenterveyspuoli kun ihan fyysisen terveydenkin puoli. Ai että kun oikeasti menee niin pahasti luotto hoitohenkilökuntaan. En ole ihan varma että aionko ikinä enää mennä lääkäriin tämän jälkeen.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveystalolta saa nopeaa ja hyvää palvelua. Premium-laboratoriopaketti valmistui seuraavaksi päiväksi.

No perusverenkuvat tulee hyvinvointialueeltakin jo samana päivänä.

Minne tulee? Itselläni tuli siis 37 tulosta seuraavana päivänä alle vuorokauden näytteenottoajankohdasta tuohon applikaatioon. Perin vaivatonta, paitsi verinäyte otettiin Terveystalon labrassa.

Puhdilla tuli 44 tulosta samana iltana, kun aamulla olin käynyt verikokeissa. Mehiläisen labra.

Vierailija
62/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ongelmat ovat hoitajien syytä!

Hiljaa nyt siinä tai levy vaihtoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä voi valita mitä terveyskeskusta käyttää. Minä asun ns. hyvällä alueella ja täällä ei saa aikoja kun ihmiset haluaa käydä täällä, vaikka asuisivat vähän kauempana. No, minä mietin asiaa sitten toisinpäin ja valitsin omaksi tk:ksi lähimmän rupulähiön terkkarin. Sinnehän sai ajan viikossa! Olen kahdesti käynyt kahden vuoden aikana, ja molemmilla kerroilla ajan sai nopeasti, vaikka oli kiireetön asia. Sairaanhoitajalle pääsee myös hyvin, vaikka Maisasta ei saa aikaa. Soittaa vaan. 

Vierailija
64/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveystalolta saa nopeaa ja hyvää palvelua. Premium-laboratoriopaketti valmistui seuraavaksi päiväksi.

Sehän nyt riippuu ihan millaisia näytteitä on otettu. Minä käyn erikoissairaanhoidossa labrassa aamupäivästä ja iltapäivästä lääkäri soittaa tuloksista ja jatkohoidosta.

Mutta on minulta otettu kerran vuosia sitten näyte, jonka lopullisen tuloksen saaminen kestää viikkoja, ei se Terveystalokaan sitä nopeammin saisi.

Kaikilla ei ole kela-gold korttia arvauskeskukseen. ilman sitä palvelu meillä normaaleilla veroja maksaville on todella huonoa. Kiitä onneksi, mutta turha meille on täällä kuittailla tuosta hyvästä palvelustasi

Turha olla kateellinen toistuvista syöpähoitokäynneistä.

Vierailija
65/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä vasemmistoa, joka voitti vaalit ylivoimaisesti. Nyt nautitaan tuloksista, terkkareita lakkautetaan ja vakansseja lopetetaan. Eikä tässä vielä kaikki, odotahan kun tulee valtiolliset vaalit ja demarit voittaa, niin kuin ennustetaan, niin sitten vasta kärvistellään vielä verojenkin kanssa.

Vierailija
66/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingissä voi valita mitä terveyskeskusta käyttää. Minä asun ns. hyvällä alueella ja täällä ei saa aikoja kun ihmiset haluaa käydä täällä, vaikka asuisivat vähän kauempana. No, minä mietin asiaa sitten toisinpäin ja valitsin omaksi tk:ksi lähimmän rupulähiön terkkarin. Sinnehän sai ajan viikossa! Olen kahdesti käynyt kahden vuoden aikana, ja molemmilla kerroilla ajan sai nopeasti, vaikka oli kiireetön asia. Sairaanhoitajalle pääsee myös hyvin, vaikka Maisasta ei saa aikaa. Soittaa vaan. 

Minulla oli tänään Maisassa aika, jona piti lääkärin soittaa ja neuvotella jatkohoidosta, vaan eipä soittanut. Ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun näin käy. Suomalainen terveydenhoito on sieltä mihin päivä ei paista, verotus on kyllä viimeisen päälle.

Vierailija
67/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tänään Maisassa aika, jona piti lääkärin soittaa ja neuvotella jatkohoidosta, vaan eipä soittanut. Ei ole kyllä ensimmäinen kerta kun näin käy. Suomalainen terveydenhoito on sieltä mihin päivä ei paista, verotus on kyllä viimeisen päälle.

Minä en kehunutkaan Maisaa. Vaan sitä, että terveyskeskukseen saa ajan sairaanhoitajalle, vaikka Maisan kautta näyttää ettei aikaa saa. Soittamalla terkkariin oli montakin aikaa vapaana. Lääkärin soittoajat on asia erikseen, enkä niistä sanonut mitään.

Minulla on ollut kaksi vaivaa (allerginen ihottuma ja kipeä jalka), ja molempiin sain avun. Jalkaa tutkittiinkin.

Vierailija
68/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen johto on pistänyt koko suomen talouden maantasalle, niin ei yllätys.

Vierailija
69/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ryhtyä paperittomaksi maassa olijaksi. Niillä palvelu pelaa viiden tähden tasolla.

No ei pelaa!! Miksi valehtelet asioita päinvastaisiksi kuin mitä ne ovat?? Moni ei uskalla edes lääkäriin, ja on hyvin rajoitettua mihin hoitoon on oikeutettu (lue hallituksen päätös). 

Taidat olla per-su. Miksei asiallinen kritiikki riitä, miksi pitää valehdella??

Vierailija
70/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kehunutkaan Maisaa. Vaan sitä, että terveyskeskukseen saa ajan sairaanhoitajalle, vaikka Maisan kautta näyttää ettei aikaa saa. Soittamalla terkkariin oli montakin aikaa vapaana. Lääkärin soittoajat on asia erikseen, enkä niistä sanonut mitään.

Minulla on ollut kaksi vaivaa (allerginen ihottuma ja kipeä jalka), ja molempiin sain avun. Jalkaa tutkittiinkin.

En minäkään moittinut Maisaa, vaan sitä, että Maisassa oli aikavaraus, milloin lääkäri soittaa jatkotoimenpiteistä hoidon suhteen, vaan ei soittanut, eli lääkäri ei toiminut niin, kuin oli Maisaan ja kännykkään annetut ajat, jolloin piti olla valmiina ottamaan ohjeita.

Vierailija
71/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien vikaa kaikki!

Vierailija
72/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni luotto lääkäreihin jo yli 20 vuotta sitten. Ei niitä suotta sanottu arvauskeskuksiksi aikoinaan.

Vierailija
73/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kommentoida ilman lisätietoja, ap.

Itse olen saanut sekä erittäin hyvää että ei niin hyvää hoitoa. 

Parasta oli leikkaushoito. Ei mitään valittamista. 

Vierailija
74/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitä vasemmistoa, joka voitti vaalit ylivoimaisesti. Nyt nautitaan tuloksista, terkkareita lakkautetaan ja vakansseja lopetetaan. Eikä tässä vielä kaikki, odotahan kun tulee valtiolliset vaalit ja demarit voittaa, niin kuin ennustetaan, niin sitten vasta kärvistellään vielä verojenkin kanssa.

Anteeks mitä? Oikeistohallitus meillä kyllä on.  

Vierailija
75/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ryhtyä paperittomaksi maassa olijaksi. Niillä palvelu pelaa viiden tähden tasolla.

Ei pelaa.

Vierailija
76/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskukset ovat arvauskeskuksia. Huomasin sen taas kerran, kun nilkka nyrjähti ja ei uskottu, että siellä on myös murtuma. Murtumahan siellä, mutta eipä tuohon ole saanut apuja senkään jälkeen. Fyssari antoi netistä tulostamansa ohjeen, että juoksen parin kuukauden päästä. Murtumaa hän ei huomioinut mitenkään. Ihan turha tuolla on käydä arvuuttamassa asioita. Netistä voi katsoa ohjeita jm

Minulla repesi lihas tapaturmassa ja kävin fyssarilla. Kuukauden jumpattuani ohjeiden mukaan olin niin kipeä että raaja hädin tuskin liikkui ja tarvitsin kaksi kortisonipiikkiä. Vielä meni kuukausia ennen kuin parani. Ei ikinä enää. Papereissani oli väärää tietoa, ei revennyttä lihasta saa jumpata. Kyseli liikerajoitukset mutta ei ymmärtänyt.

Niin minullahan tuo fyssäri sotki vielä sääri- ja pohjeluun. Kirjoitteli mm että kävelen pitkiä lenkkejä, kun kerroin, että kävelin ennen tapaturmaa

Nuo kirjaukset, mitä lääkäri/hoitaja kirjoittelee ovat hyvin hupaisaa luettavaa

Vierailija
77/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän systeemi on rakennettu omalle väestölle, nyt on tullut valtava määrä muuta väkeä, jotka tarvitsevat tulkkeja, joille ei käy mieslääkäri, ja jne yms.

Tottakai silloin järjestelmä sakkaa. Hyvin oli vielä asiat 80- ja 90- luvuilla.

Vierailija
78/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän systeemi on rakennettu omalle väestölle, nyt on tullut valtava määrä muuta väkeä, jotka tarvitsevat tulkkeja, joille ei käy mieslääkäri, ja jne yms.

Tottakai silloin järjestelmä sakkaa. Hyvin oli vielä asiat 80- ja 90- luvuilla.

No kun sen lääkärin kanssa tarvitsisi monesti tulkkia, kun suomenkielentaito on niin huono

Vierailija
79/79 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei enää riitä terveysalalla. Kaikki rahat laitetaan urheiluun nykyään. Oletko koskaan kuullut että urheilussa säästettäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä