Onko muita ketkä ei saa yhtään joululahjaa. :(
Kommentit (28)
Todennäköisesti en saa, mutta en kaipaakaan.
Minä en halua yhtään lahjaa. Ärsyttää, kun tästä sopimuksesta aina joku lipsuu. Tulee kamala morkkis, kun itse pidän siitä kiinni, enkä ole ostanut muille lahjoja.
Minä en saa mitään noista. Mut oon tyytyväinen jos on rahaa ostaa glögiä jouluks, se riittää mulle.
No en saa mitään kummosempaa, että varmaan pari lahjaa lähisukulaisilta, mutta ei ne yleensä kato niitä niin ajatuksella. Miestähän mulla ei ole, mutta jos olisi, niin käsittääkseni harvinaista jos sieltäkään tulisi mitään ihanaa.
Mutta ei vajota synkkyyteen. Ratkaisu on.
Nyt on vielä Black Fridayt päällä, tilaa netistä itsellesi jokin ihastuttava lahja. Jos tilaat ulkomaan netistä, niin menee aikaa postissa ja joihinkin tilauksiin voi vielä valkata että "lahjana", niin varmaan käärivät vielä johonkin wräppiin tms.
Oon itsekin tässä ehkä tilaamassa toisen jutun netistä. Mulla on synttärit, nimpparit, joulu kaikki samalla kaudella.
Minä ostan aina itse itselkeni joululahjan/joululahjat.
Silloinkin, kun vietän joulun sukulaisten luona.
Pistän ne paketit joulukoriin, josta lahjat jaetaan pukin köynnin jälkeen.
Lapset ovat nimittäin tarkkasilmäisiä, ja joskus eräänä jouluna tuli kerran lapselta kysymys, että miksi sinä et saanut yhtään lahjapakettia.
Aikuisena kun niistä lahjoista ei välitä, mutta tuo lapsi oli suruissaan puolestani.
Sittemmin kun aattoillan kutsuttuna muualla vietän, vien oman itse ostamani lahjan mukana.
Näin minäkin saan paketin, joulupukin käynnin jälkeen.
Kaikkien tuttavieni pitäisi tietää, etten vietä joulua. En halua lahjoja enkä anna lahjoja. En halua vierailla kenenkään joulujuhlissa enkä järjestä joulujuhlia itse. Kotiini saa jouluna tulla sellainen, joka ei hänkään vietä joulua.
En saa, enkä edes kaipaa. Lapselta tulee ehkä Hyvän Joulun-toivotukset tekstarina.
Joulun haluan viettää yksin, ei ole turhaa hässäkkää siivouksineen ja ruuanlaittoineen. Saan nautiskella joulumusiikista kynttilänvalossa.
Mä ostan itselleni. Sehän on muutenkin tärkein joululahja 🙂
En saa, enkä tarvitsekaan mitään. Joulu on mielestäni enemmän lasten juhla ja ne lahjat on tosi tärkeitä lapsille. Itsellänin on jo ihan kaikkea. Mitään en tarvitse.
Yleensä en saa edes mieheltä, vaikka se saa multa. Ollut kyllä tiukkaa muutama vuosi, mutta itse yritän vähän edes laittaa sivuun sille.
Eniten kyllä harmittaa lapset, kun eivät taaskaan saa pahemmin mitään.
En saa, enkä tarvitse. Ostan itse, mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Tai hyvää joulua toivotusta..
Minä toivon Sinulle ihan vilpittömästi hyvää joulua. Jos tietäisin missä asut, jättäisin joulukortin ja pienen lähjankin postilootaasi.
Siis, Hyvää joulua!
Ostaako lahjattomat itse lahjoja? Jos vaan annatte lahjoja, ettekä koskaan saa niitä, niin lopettakaa välittömästi.
Itse en aikuisena kaipaa lahjoja. Sisaruksen lapsille annan joululahjaksi rahaa. Lopetan sen sitten kun lapset ovat täysi-ikäisiä.
En mäkään saa. Edes mieheltä. No, ostan itse mitä haluan.
En travitse mitään. Inhoon kaikkee sisustus krääsää, vatteita on kaapit täynnä, olen niin lihava, ettei ainakaan suklaata jne...
Tai edes joulukorttia. :(