V***u että pistää vihaksi Suomen terveydenhuollon taso
Siis niin mielenterveyspuoli kun ihan fyysisen terveydenkin puoli. Ai että kun oikeasti menee niin pahasti luotto hoitohenkilökuntaan. En ole ihan varma että aionko ikinä enää mennä lääkäriin tämän jälkeen.
Kommentit (51)
Hyvää se on älä viitsi sössöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ryhtyä paperittomaksi maassa olijaksi. Niillä palvelu pelaa viiden tähden tasolla.
Pelaakohan ihan niilläkään
Ainakin sinne mennään vain kopittamalla oveen joten eiköhän ole paremmat mahdollusuudet saada myös sitä hoitoa.
Siellä on joku klonkku päässyt toteuttamaan fantasioitaan ja kostamaan köyhille omia lapsuusajan traumojaan. Nyt terveyshuoltoa on saatavilla vain isolla rahalla niinkuin ämerikassa, sillä erotuksella että suomi on kääpiövaltio, jossa ei olisi varaa larpata
Lääketiedettä ei kyllä taida olla kuin yhdenlaista ja lääkäri on lääkäri missä maassa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Terveystalolta saa nopeaa ja hyvää palvelua. Premium-laboratoriopaketti valmistui seuraavaksi päiväksi.
Saa myös Premium laskun käteen. Tuntuu ihan yleisesti hinnat nousseet aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että kaikki mikä huonosti, on hoitohenkilökunnan syytä
No joskus se on.
Ainakin mt puolella hoitajat ovat aina väärässä, kaiken pahan alku ja juuri. He eivät päästä sua lääkärille, et pääse terapiaan. Jos valitat, joudut lepareihin.
Vierailija kirjoitti:
Se miten vähän bkt:sta käytetään rahaa terveydenhuoltoon per capita näkyy kyllä valitettavasti hoidossa. Henkilökunta tekee pääosin parhaansa niillä resursseilla mitä on.
No aika heikko taso se "parhaansa" kun aikaa on juoruta, puhua pahaa mutta potilas saa vain kettuilua ja tiuskimista (hoitajilta) tai sitten ei yhtään kiinnosta edes tutkia (lääkäri) vaan yritetään väkisellä tehdä potilaasta mielenterveysongelmainen (ettei tarvitse enää koskaan tutkia mitään).
Vierailija kirjoitti:
Oota vaan, kun EK saa tänne vuodessa sen toivomansa 40 000 moniosaajaa. Sen jälkeen voi hoitoon pääsyn unohtaa ja porukkaa alkaa kuolemaan entistä enemmän hoitojonoihin.
eiköhän niitä maahanmuuttajia haali ja halua tänne ihan toinen poliittinen pääty. Eikä edes tarvitse mitään osata, #meilläontilaa
Eihän suomalaisella terveveydenhuollolla ole juuri minkäänlaista tasoa. Tasokas ainoastaan köyhälistön kuolemantuottamuksissa ja varakkaiden hyvää paremmassa hoidossa.
Ketjun kommentoijat ovat mielenterveyspuolen asiakkaista koostuvia
Vierailija kirjoitti:
Ketjun kommentoijat ovat mielenterveyspuolen asiakkaista koostuvia
Onneksi sinä et kommentoinut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PERSUJEN syytä. Teiden rapistuminen lisääntyy, terveydenhuolto lakkautetaan, eläkkeet poistetaan. Kaikkeen pitää olla vakuutus. Julkinen terveydenhuolto pitäisi turvata kansalaisten hengissä pysymisen ylimenoajan, mutta persut leikkasivat aivan liikaa, He tuhosivat suomen hyvinvoinnin perusteet, jahtasivat 5000 maahmu-sutkia ja romuuttivat perustoimeentulon 5 miljoonalta. Sellaista se persujen älykkyys on. Tästä tulee vielä sisällissota, varautukaa.
persut ovat olleet ainoita puolueita joiden vuoksi maahantuloa on onnistuttu jonkin verran tiukentamaan. Kyllä se on tällä kaudella tämä kaikki hyvin pitkälle kokkareiden syytä. Ovat pääpuolue eli laativat hallitusohjelman.
Persuista aiheutuu tavallisille suomalaisille paljon enemmän haittaa kuin ulkomaalaisista.
Persuilla on tosiaan yksi ainoa meriitti, mutta se ei paljoa paina, kun katsoo kokonaiskuvaa, ja siinä kokonaiskuvassa persut ovat kokoomuksen kyykyttämispolitiikan avustajia.
Vierailija kirjoitti:
PERSUJEN syytä. Teiden rapistuminen lisääntyy, terveydenhuolto lakkautetaan, eläkkeet poistetaan. Kaikkeen pitää olla vakuutus. Julkinen terveydenhuolto pitäisi turvata kansalaisten hengissä pysymisen ylimenoajan, mutta persut leikkasivat aivan liikaa, He tuhosivat suomen hyvinvoinnin perusteet, jahtasivat 5000 maahmu-sutkia ja romuuttivat perustoimeentulon 5 miljoonalta. Sellaista se persujen älykkyys on. Tästä tulee vielä sisällissota, varautukaa.
Ääääää persu persu
Kaikki on persujen ja vassareitten syytä!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko että psyykkinensairaus paraneen pelkästään sillä että oleilet ko. osaston tiloissa jonkin aikaa. Psyykkisetkin sairaudet usein paranevat lääkkeillä. Turha pyytää apua jos se ei kelpaa.
Ei, vaan ihan lääkkeettömillä hoitomuodoilla, joita tietääkseni olisi paljon, jos niitä haluttaisiin yrittää käyttää ja tarpeeksi pitkään. Toki niissä on paljon muuttujia kuten esimerkiksi oikeanlainen terapeutti pitää olla, itsellä oli aikoinaan väärä terapeutti, niin ei sitten ollut auttanut se, lopetin terapian ja sitä kautta päädyinkin sitten sinne psyk polille. Siellä ei sitten enää haluttukaan juuri mitään muuta kun lääkkeitä. Toki muutaman kerran kävin juttelemassa ennen sitä, mutta mitään kovin hyödyllistä keskusteluapua se ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko että psyykkinensairaus paraneen pelkästään sillä että oleilet ko. osaston tiloissa jonkin aikaa. Psyykkisetkin sairaudet usein paranevat lääkkeillä. Turha pyytää apua jos se ei kelpaa.
Hetkinen. Kysyn vielä että tarkoitatko siis sitä, että kun itse tahdon lääkkeetöntä hoitoa, niin mun olisi parempi olla vain hakematta mitään apua, kun en halua lääkkeitä?
No, Totta puhuen taidan niin pian tehdäkin, jos yksityinen psykoterapia ei lähde käyntiin, ei auta, tms.
Mutta jos täysin rehellisiä ollaan, olen itse myös sitä mieltä, että jos en olisi lukiossa aikoinaan mennyt juttelemaan koulupsykologille ensimmäistä kertaa, enkä olisi joutunut tähän koko juttuun mukaan, niin todennäköisesti voisin tänä päivänä paremmin kuin nyt voin. Harmi, etten silloin nuorena tajunnut että se olisi ollut järkevämpi vaihtoehto elää kokonaan ilman minkäänlaista mielenterveysapua. Tosiaan lukioikäiseksi asti elinkin, vaikka lapsuudessa tapahtunut trauma olikin aika paha juttu. Siitäkin huolimatta voin esimerkiksi yläasteella huomattavasti paremmin verrattuna nykyiseen, siitäkin huolimatta että trauma oireili ja päällä oli vielä samaan aikaan koulukiusaaminen, eli toinenkin trauma.
No, mutta ei voi muuta kun sanoa vain nykynuorille: älkää menkö mukaan siihen mielenterveysapu rumbaan. Tai toki joillekin se voi ollakin hyvä juttu. Ja etenkin jos haluat käyttää lääkkeitä, se on MAHDOLLISTA auttaa. Mut kannattaa harkita ennen kuin lähtee tähän juttuun. Oon lähes varma että voisin paremmin ilman tätä kokemusta. Nimittäin heti vuosi avun hakemisesta lukiossa, aloin romahtaa paljon pahemmin kuin olin ollut siinä aikaisemmin, ja muutenkin tästä on ollut minun terveydelle enemmän haittaa kuin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Kysyn vielä että tarkoitatko siis sitä, että kun itse tahdon lääkkeetöntä hoitoa, niin mun olisi parempi olla vain hakematta mitään apua, kun en halua lääkkeitä?
No, Totta puhuen taidan niin pian tehdäkin, jos yksityinen psykoterapia ei lähde käyntiin, ei auta, tms.
Mutta jos täysin rehellisiä ollaan, olen itse myös sitä mieltä, että jos en olisi lukiossa aikoinaan mennyt juttelemaan koulupsykologille ensimmäistä kertaa, enkä olisi joutunut tähän koko juttuun mukaan, niin todennäköisesti voisin tänä päivänä paremmin kuin nyt voin. Harmi, etten silloin nuorena tajunnut että se olisi ollut järkevämpi vaihtoehto elää kokonaan ilman minkäänlaista mielenterveysapua. Tosiaan lukioikäiseksi asti elinkin, vaikka lapsuudessa tapahtunut trauma olikin aika paha juttu. Siitäkin huolimatta voin esimerkiksi yläasteella huomattavasti paremmin verrattuna nykyiseen, siitäkin huolimatta että trauma oireili ja päällä oli vielä samaan aikaan koulukiusaaminen, eli toinenkin trauma.
No, mutta ei voi muuta kun sanoa vain nykynuorille: älkää menkö mukaan siihen mielenterveysapu rumbaan. Tai toki joillekin se voi ollakin hyvä juttu. Ja etenkin jos haluat käyttää lääkkeitä, se on MAHDOLLISTA auttaa. Mut kannattaa harkita ennen kuin lähtee tähän juttuun. Oon lähes varma että voisin paremmin ilman tätä kokemusta. Nimittäin heti vuosi avun hakemisesta lukiossa, aloin romahtaa paljon pahemmin kuin olin ollut siinä aikaisemmin, ja muutenkin tästä on ollut minun terveydelle enemmän haittaa kuin hyötyä.
Mut joo, nyt varmaan aionkin tehdä niin että jos tämä yksityinen psykoterapia ei toimi, niin sitten vain yksinkertaisesti jätän hakematta enää mitään apua. Se on itsellenikin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ryhtyä paperittomaksi maassa olijaksi. Niillä palvelu pelaa viiden tähden tasolla.
Demarisaatanat kyllä pitää tästä huolen!
>Mä tarjoan, SÄ maksat!
Vierailija kirjoitti:
Se miten vähän bkt:sta käytetään rahaa terveydenhuoltoon per capita näkyy kyllä valitettavasti hoidossa. Henkilökunta tekee pääosin parhaansa niillä resursseilla mitä on.
Suomen mt-hoito romutettiin jo 1990-luvun lamassa.
Typerä kommentti.