Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikka

Vierailija
26.03.2026 |

Mitäs tähän kommentoitte:

tutustuin TInderissä mukavan oloiseen nelikymppiseen mieheen, joka työskenteli luokanopettajana. Hän itse vihjaisi, että haluaisi treffeille kanssani. Minä sitten päätin esittää hänelle treffikutsun ja kirjoitin hänelle, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin kivaan ravintolaan ja minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä vaikka Pancho  Villassa tai Via Tribunalissa (se on napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesti naurahtaen: "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsinkö sinne mennä uudelleen". 

Minulle tuli tuosta tokaisusta tosi huono fiilis, kun hän noin suoraan tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa muka noissa ravintoloissa on? Mun mielestä ensinnäkin on erittäin kohteliasta, että NAINEN tarjoutuu tarjoamaan tuntemattomalle miehelle ensitreffeillä, kun yleensä miehet tarjoaa naiselle. Ilmeisesti hän odotti minun vievän hänet johonkin fine dining -ravintolaan illalliselle. Se mies vielä tiesi minun olevan päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten hän olisi fiksuna ihmisenä voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota mitään 50-70€/hlö illallisia... 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pancho Villassa on ihan hyvää ruokaa!

Ja isot annokset, vaivoin jaksan syödä kaiken.

Joillekin nirppanokille tekisi hyvää joutua nälänhädän keskelle, kyllä oppisi arvostamaan sitä että saa syödäkseen vaikka ei ihan omaa herkkuruokaa saisikaan.

Vierailija
42/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin nirppanokille tekisi hyvää joutua nälänhädän keskelle, kyllä oppisi arvostamaan sitä että saa syödäkseen vaikka ei ihan omaa herkkuruokaa saisikaan.

Menun mukaan aika paskaa sapuskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sen miehen olisi pitänyt heti alkuun vastata mun ehdotuksen vaikka näin:

"Lähden mielelläni treffeille ja kiitos että haluat tarjota, mutta ei tarvitse, mä voin maksaa omat ruokani ja myös tarjota sinulle. En oikein pidä ruuista, joita Pancho Villassa ja Via Tribunalissa tarjotaan, mutta voisinko viedä sinut esim. uuteen kreikkalaiseen ravintolaan keskustassa?"

AP

Eli haluat keskustella ja mennä treffeille miehen kanssa, joka ei itse saa sanaa suustaan vaan käyttää tekoälyä kirjoittaessaan viestejä (niin kuin sinä itse tässä)?

Vierailija
44/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin treffipaikka on meluinen baari: siellä ei kuule edes omaa ääntään. Kirjastoista löytyy fiksuimmat ihmiset ja siellä syntyy tarinoita jotka ovat kirjoja jotka jaksaa lukea loppuun saakka.

Vierailija
45/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo unohda vaan tuo mies. Jos ei tuon enempää ole sivistystä ilmaista mielipidettä, etsiköön omanlaisensa naisen.
M

Ja nainen omanlaisensa, ostaa seuran.

Vierailija
46/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista laittaa tuulipuku päälle kun kutsut deitin panchovillaan syömään että annat itsestäsi oikein halvan vaikutelman.

Kaikki tatskat näkyviin kanssa ja muista vetää sähkötupakkaa että täydennät ensivaikutelman.

Ilman muuta pitää olla asuntolaina-uniformu päällä eli tuulipuku.

Vierailija
47/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ärsytti kun kutsu tuntui jotenkin liian innokkaalta. Mies ei ollut itse niin innokas ja halusi tyrmätä kutsun mahdollisimman tehokkaasti. Edelleen on myös monilla ajatus, että mies tarjoaa tai maksetaan molemmat omansa. Ruokatreffejä ja maksamista ehdottava nainen tuntuu tyrkyltä ja ehkä jatkossa takertuvalta. 

No jos tuosta äryyntyi, niin ei sitten ollut alun perinkään sopiva tyyppi. Arvomaailmat eivät näköjään kohdanneet. Hyvä ettei treffejä tullut. 

Vierailija
48/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sen miehen olisi pitänyt heti alkuun vastata mun ehdotuksen vaikka näin:

"Lähden mielelläni treffeille ja kiitos että haluat tarjota, mutta ei tarvitse, mä voin maksaa omat ruokani ja myös tarjota sinulle. En oikein pidä ruuista, joita Pancho Villassa ja Via Tribunalissa tarjotaan, mutta voisinko viedä sinut esim. uuteen kreikkalaiseen ravintolaan keskustassa?"

AP

Ketjuravintolat ovat mitä ovat, mutta tökerösti mies käyttäytyi joka tapauksessa. 

Vierailija
49/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat ruokaa ruokaa mistä hän ei pidä? 

Miksi et kysynyt mihin mennään?

johan minä annoin kaksi vaihtoehtoa.

ap

Annoit vaihtoehdot pizzaa vai hampurilaista. Ja ihmettelet, miksi mies ei halunnut kanssasi syömään. Niin. Saatko muuten jotain kanta-asiakasalennusta noista paikoista, kun noin usein eri miesten kanssa niissä käyt?

Vierailija
50/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi laitoit saman vanhan aloituksesi uudestaan?

Vierailija
51/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Tarjoat jotain paskaa ja toivot toisen tarjoavan parempaa tilalle. 

Vierailija
52/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seura kiinnostaa, niin ruoka on sivuseikka. Olisin lähtenyt, vaikka en olisi tykännyt paikasta, koska tarjous oli reilu. Mutta minusta nuo olisi molemmat ihan tavallisia ja turvallisia paikkoja ensitreffeille. Pancho Villassa on jopa ihan hyviä salaatteja ja fajitaksia. 

Vierailija
53/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat ruokaa ruokaa mistä hän ei pidä? 

Miksi et kysynyt mihin mennään?

johan minä annoin kaksi vaihtoehtoa.

ap

Annoit vaihtoehdot pizzaa vai hampurilaista. Ja ihmettelet, miksi mies ei halunnut kanssasi syömään. Niin. Saatko muuten jotain kanta-asiakasalennusta noista paikoista, kun noin usein eri miesten kanssa niissä käyt?

Pancho Villasta saa kyllä paljon muutakin kuin hampurilaisia. Etkö ole käynyt, vai otatko aina hampurilaisen?

Vierailija
54/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa karsee, enempää ajatuksiani avaamatta.

Vierailija
55/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seura kiinnostaa, niin ruoka on sivuseikka. Olisin lähtenyt, vaikka en olisi tykännyt paikasta, koska tarjous oli reilu. Mutta minusta nuo olisi molemmat ihan tavallisia ja turvallisia paikkoja ensitreffeille. Pancho Villassa on jopa ihan hyviä salaatteja ja fajitaksia. 

Miksi ravintolaan? Eikö voi vaan tavata ilman syömistä?

Vierailija
56/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo Panchon annokset kyllä isoja ole. Joskus tuli käytyä kaveriporukalla lasten kanssa, kun ne oli pieniä. Ruoka ei siellä mitään erikoista enää ole, joskus alkuun oli sentään enemmän sellaista meksikolaistyylistä, mitä nimi ja mainonta antaa ymmärtää. 
Jo se, että deitti ehdottaisi Panchoon syömään menoa antaisi minulle merkin siitä, että meillä ei välttämättä kovin hyvin osuisi mielipiteet kohdalleen. En mä mikään fine dining -tyyppi arjessa ole, mutta jos treffeille ehdotettais kahta ravintolaa, niin en kovin korkealle arvostaisi jos nämä olisivat vaihtoehtoehdot aikuiselle ihmiselle. Ehkä jollekin parikymppiselle olis OK. 

Vierailija
57/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän miestä. Panco Villassa pitäisi olla ravintolatason hamppareita, hintakin kallis mutta itse kun tilasin aura- burgerin, oli burgeri täsmälleen kuin hesellä, ehkä jopa huonompi. Hamppari ole pelkkä märkä läntti, jonka sisällä tosi pieni pihvi, yksi tomaatin kantapala, muutama auramuru. Nälkä jäi, surkea paikka, never again. 

Ope- mies ei varmaan pidä pitsasta. Mutt hän olisi voinu kohteliaasti ehdottaa muuta. Mutta tässä taas yksi esimerkki, että miehet ei ole enää miehiä, tarkoitan siis että herramiehet ennenn kohteli naisia eritavalla ja naiselle puhuttiin eritavalla  kun nykyään. Vähän juntin olonen tää ope

Vierailija
58/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola on ihan väärä paikka ensitreffeille. Siinä menee aikaa. Jos ei synkkää, niin vaikea  lähteä nopeasti pois. 

Vierailija
59/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi et itse tarjonnut tätä kreikkalaista ravintolaa?

Vierailija
60/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helvetti jäätyy ennenkuin alan miehiä houkutella rahalla.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän