Miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikka
Mitäs tähän kommentoitte:
tutustuin TInderissä mukavan oloiseen nelikymppiseen mieheen, joka työskenteli luokanopettajana. Hän itse vihjaisi, että haluaisi treffeille kanssani. Minä sitten päätin esittää hänelle treffikutsun ja kirjoitin hänelle, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin kivaan ravintolaan ja minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä vaikka Pancho Villassa tai Via Tribunalissa (se on napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesti naurahtaen: "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsinkö sinne mennä uudelleen".
Minulle tuli tuosta tokaisusta tosi huono fiilis, kun hän noin suoraan tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa muka noissa ravintoloissa on? Mun mielestä ensinnäkin on erittäin kohteliasta, että NAINEN tarjoutuu tarjoamaan tuntemattomalle miehelle ensitreffeillä, kun yleensä miehet tarjoaa naiselle. Ilmeisesti hän odotti minun vievän hänet johonkin fine dining -ravintolaan illalliselle. Se mies vielä tiesi minun olevan päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten hän olisi fiksuna ihmisenä voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota mitään 50-70€/hlö illallisia...
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ymmärrän miestä. Panco Villassa pitäisi olla ravintolatason hamppareita, hintakin kallis mutta itse kun tilasin aura- burgerin, oli burgeri täsmälleen kuin hesellä, ehkä jopa huonompi. Hamppari ole pelkkä märkä läntti, jonka sisällä tosi pieni pihvi, yksi tomaatin kantapala, muutama auramuru. Nälkä jäi, surkea paikka, never again.
Ope- mies ei varmaan pidä pitsasta. Mutt hän olisi voinu kohteliaasti ehdottaa muuta. Mutta tässä taas yksi esimerkki, että miehet ei ole enää miehiä, tarkoitan siis että herramiehet ennenn kohteli naisia eritavalla ja naiselle puhuttiin eritavalla kun nykyään. Vähän juntin olonen tää ope
Ihan tosissasi pohdit näitä vaikka aloitus on 100% puutaheinää?
Pitäisikö meidän uskoa että et esittänyt tuota kysymystä "Mitä vikaa muka noissa ravintoloissa on?" tälle miehelle?