Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikka

Vierailija
26.03.2026 |

Mitäs tähän kommentoitte:

tutustuin TInderissä mukavan oloiseen nelikymppiseen mieheen, joka työskenteli luokanopettajana. Hän itse vihjaisi, että haluaisi treffeille kanssani. Minä sitten päätin esittää hänelle treffikutsun ja kirjoitin hänelle, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin kivaan ravintolaan ja minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä vaikka Pancho  Villassa tai Via Tribunalissa (se on napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesti naurahtaen: "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsinkö sinne mennä uudelleen". 

Minulle tuli tuosta tokaisusta tosi huono fiilis, kun hän noin suoraan tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa muka noissa ravintoloissa on? Mun mielestä ensinnäkin on erittäin kohteliasta, että NAINEN tarjoutuu tarjoamaan tuntemattomalle miehelle ensitreffeillä, kun yleensä miehet tarjoaa naiselle. Ilmeisesti hän odotti minun vievän hänet johonkin fine dining -ravintolaan illalliselle. Se mies vielä tiesi minun olevan päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten hän olisi fiksuna ihmisenä voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota mitään 50-70€/hlö illallisia... 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei luokanopettajillakaan älyttömän iso palkka ole, joten ihmettelen, että hänkö oikeasti pitää itseään liian hienona menemään ketjuravintolaan syömään? 

tai sitten se pitää rahan haaskauksena maksaa monta kymppiä huonosta mauttomasta kuivasta ruuasta

Vierailija
22/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sen miehen olisi pitänyt heti alkuun vastata mun ehdotuksen vaikka näin:

"Lähden mielelläni treffeille ja kiitos että haluat tarjota, mutta ei tarvitse, mä voin maksaa omat ruokani ja myös tarjota sinulle. En oikein pidä ruuista, joita Pancho Villassa ja Via Tribunalissa tarjotaan, mutta voisinko viedä sinut esim. uuteen kreikkalaiseen ravintolaan keskustassa?"

AP

Väärin,jos nainen haluaa tarjota,mies sen kohteliaasti hyväksyy,eikä ala asiasta vääntämään.

Väärin. Voi kiittää ja tehdä vastaehdotuksen. Asioista neuvotellaan. 

On sullakin tavat hukassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ärsytti kun kutsu tuntui jotenkin liian innokkaalta. Mies ei ollut itse niin innokas ja halusi tyrmätä kutsun mahdollisimman tehokkaasti. Edelleen on myös monilla ajatus, että mies tarjoaa tai maksetaan molemmat omansa. Ruokatreffejä ja maksamista ehdottava nainen tuntuu tyrkyltä ja ehkä jatkossa takertuvalta. 

Vierailija
24/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Ehkä sun kannattaisi treffailla muitakin kuin luokanopettajia, jos Pancho Villa ei koskaan kelpaa.

Olen käynyt ensitreffeillä Pancho Villassa mm. näiden ammattiryhmien edustajien kanssa:

tradenomi, insinööri, valmiuspäällikkö, poliisi, bussikuski, englannin kielen kääntäjä, aineenopettaja

Via Tribunalissa olen käynyt tällaisten miesten kanssa:

DI, yrittäjä, sosiaalityöntekijä, ammattikoulun opettaja, eläinlääkäri, tradenomi, taksikuski

eli ihan duunareista akateemisiin

ap

Vierailija
25/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei luokanopettajillakaan älyttömän iso palkka ole, joten ihmettelen, että hänkö oikeasti pitää itseään liian hienona menemään ketjuravintolaan syömään? 

tai sitten se pitää rahan haaskauksena maksaa monta kymppiä huonosta mauttomasta kuivasta ruuasta

Ap tarjoaa joten ope ei joudu haaskaamaan mitään.

Huono lukutaito sulla ja logiikkapiiri kärtsännyt.

Vierailija
26/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ärsytti kun kutsu tuntui jotenkin liian innokkaalta. Mies ei ollut itse niin innokas ja halusi tyrmätä kutsun mahdollisimman tehokkaasti. Edelleen on myös monilla ajatus, että mies tarjoaa tai maksetaan molemmat omansa. Ruokatreffejä ja maksamista ehdottava nainen tuntuu tyrkyltä ja ehkä jatkossa takertuvalta. 

toisaalta, jotkut ovat sitä mieltä, että on sen tehtävä maksaa kummankin ruuat, joka on treffeille kutsunutkin. Tai jos toinen on ehdottanut ilmaista tekemistä, esim. kävely ja toinen haluaa syömään, niin se on sen kalliimman vaihtoehdon ehdottajan tehtävä maksaa kummankin laskut,

Vierailija
28/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat ruokaa ruokaa mistä hän ei pidä? 

Miksi et kysynyt mihin mennään?

Vierailija
29/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me pantiin ekaa kertaa mun pienessä fiat puntossa. Lenkkeiliä tuli koputtamaan ikkunaan ja tokaisi että minähän en sitten toimi kätilönä.

Miten tämä aloitukseen liittyy ?

Vierailija
30/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo ruoka ei maistu, niin ei halua tuhlata toisen rahoja. 

Vierailija
31/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas? Ehkä sun kannattaisi treffailla muitakin kuin luokanopettajia, jos Pancho Villa ei koskaan kelpaa.

Olen käynyt ensitreffeillä Pancho Villassa mm. näiden ammattiryhmien edustajien kanssa:

tradenomi, insinööri, valmiuspäällikkö, poliisi, bussikuski, englannin kielen kääntäjä, aineenopettaja

DI, yrittäjä, sosiaalityöntekijä, ammattikoulun opettaja, eläinlääkäri, tradenomi, taksikuski

ap

Oletpa kova treffailemaan eri miehiä, ehkä ope väisti luodin

Vierailija
32/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

johan minä annoin kaksi vaihtoehtoa.

ap

Vierailija
33/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää säästää sinun rahoja, ja tämä on sulle ongelma?

Vierailija
34/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletpa kova treffailemaan eri miehiä, ehkä ope väisti luodin

nämä ovat vuosien aikana kertyneitä treffejä.

ap

Vierailija
35/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle tuli sellainen fiilis, että hän yrittää saada minut viemään hänet johonkin kalliiseen fine dining -ravintolaan. Jos mä ehdottaisin vaikka Amarilloa tai Rossoa, niin tuskin nekään kelpaisivat hänen kaltaiselleen upealle miehelle.

ap

Vierailija
36/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johan minä annoin kaksi vaihtoehtoa.

ap

Pösilö. Ole tyytyväinen ettei tarvitse maksaa mitään. Menkää kävelylenkille. 

Miksi haluat maksaa väkisin, jos toinen ei tykkää?

Vierailija
37/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että nainen ja vielä tuon ikäisenä (oletan iän neljänkympin tienoille koska mieskin on) tyrkyttäytyy tuolla lailla. 

Miksi olet niin älyttömän miehenkipeä? Miksi et voi odottaa, että mies itse kiinnostuu sinusta riittävästi pyytääkseen tapaamista? 

Miksi pitää väkisin olla joku mies? 

Vierailija
38/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulle tuli sellainen fiilis, että hän yrittää saada minut viemään hänet johonkin kalliiseen fine dining -ravintolaan. Jos mä ehdottaisin vaikka Amarilloa tai Rossoa, niin tuskin nekään kelpaisivat hänen kaltaiselleen upealle miehelle.

ap

Vastaa nyt siihen miksi sä pökkäsit taaaas tämän aloituksen tänne? Eikö mielikuvitus riitä keksimään mitään uutta?

Vierailija
39/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me pantiin ekaa kertaa mun pienessä fiat puntossa. Lenkkeiliä tuli koputtamaan ikkunaan ja tokaisi että minähän en sitten toimi kätilönä.

Miten tämä aloitukseen liittyy ?

Sen kun tietäs niin viisas mies olisi. Itse olen vege. Lihaa syö vain uppiniskaiset juntit.

Vierailija
40/63 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoit vain vaihtoehdot? Seuraavalla kerralla kysy mikä kiinnostaa, mutta anna  budjettirata. Mietitte yhdessä sopivan ravintolan. Älä ole ryjä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi