Miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikka
Mitäs tähän kommentoitte:
tutustuin TInderissä mukavan oloiseen nelikymppiseen mieheen, joka työskenteli luokanopettajana. Hän itse vihjaisi, että haluaisi treffeille kanssani. Minä sitten päätin esittää hänelle treffikutsun ja kirjoitin hänelle, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin kivaan ravintolaan ja minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä vaikka Pancho Villassa tai Via Tribunalissa (se on napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesti naurahtaen: "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsinkö sinne mennä uudelleen".
Minulle tuli tuosta tokaisusta tosi huono fiilis, kun hän noin suoraan tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa muka noissa ravintoloissa on? Mun mielestä ensinnäkin on erittäin kohteliasta, että NAINEN tarjoutuu tarjoamaan tuntemattomalle miehelle ensitreffeillä, kun yleensä miehet tarjoaa naiselle. Ilmeisesti hän odotti minun vievän hänet johonkin fine dining -ravintolaan illalliselle. Se mies vielä tiesi minun olevan päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten hän olisi fiksuna ihmisenä voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota mitään 50-70€/hlö illallisia...
Kommentit (104)
Ainoastaan wanhusmummot ehdottaa Pancho Villaa tai Via Tribunalia treffipaikasi, tässä tapauksessa siis seura profiloitui kelvottomaksi.
Minä en lähde minkäänlaiselle naisen kustantamalle keikalle, se on vastoin ihmisten geeneissä olevaa muuttumatonta pariutumisrituaalia.
Vierailija kirjoitti:
Me pantiin ekaa kertaa mun pienessä fiat puntossa. Lenkkeiliä tuli koputtamaan ikkunaan ja tokaisi että minähän en sitten toimi kätilönä.
Mikä on lenkkeiliä?
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan wanhusmummot ehdottaa Pancho Villaa tai Via Tribunalia treffipaikasi, tässä tapauksessa siis seura profiloitui kelvottomaksi.
Minä en lähde minkäänlaiselle naisen kustantamalle keikalle, se on vastoin ihmisten geeneissä olevaa muuttumatonta pariutumisrituaalia.
Mitä tarkoitat tuolla, että "se on vastoin ihmisten geeneissä olevaa muuttumatonta pariutumisrituaalia"?
Pancho villa on samaa tasoa kuin jos nainen ottaisi alkujuomaksi kossuvissyn.
Ties miten monta kertaa sama aloitus...
Jos hän olisi Mies, hän olisi arvostanut elettä mutta jotenkin sulavasti vaatinut saada tarjota itse
Älä ap mene tuon miehen matkaan
Lopeta paska spämmi.
Älkää ruokkiko pääsoäistrollia.
Ap , kehota idioottia vetämään käteen ja katkaise yhteydenpito.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Pancho Villassa on ihan hyvää ruokaa!
Ja isot annokset, vaivoin jaksan syödä kaiken.
Joillekin nirppanokille tekisi hyvää joutua nälänhädän keskelle, kyllä oppisi arvostamaan sitä että saa syödäkseen vaikka ei ihan omaa herkkuruokaa saisikaan.
Joo. Maksat pa.kasta ruoasta ja huonosta palvelusta vs. Nälänhätä. Ihan täysin verrattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Huonoin treffipaikka on meluinen baari: siellä ei kuule edes omaa ääntään. Kirjastoista löytyy fiksuimmat ihmiset ja siellä syntyy tarinoita jotka ovat kirjoja jotka jaksaa lukea loppuun saakka.
Kirjastossa ollaan hiljaa. Jos joku äijä tulisi siellä juttelemaan, pyytäisin ystävällisesti suksimaan v.ttuun. Haen sieltä lukemista, en seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat ruokaa ruokaa mistä hän ei pidä?
Miksi et kysynyt mihin mennään?
johan minä annoin kaksi vaihtoehtoa.
ap
Annoit vaihtoehdot pizzaa vai hampurilaista. Ja ihmettelet, miksi mies ei halunnut kanssasi syömään. Niin. Saatko muuten jotain kanta-asiakasalennusta noista paikoista, kun noin usein eri miesten kanssa niissä käyt?
hehe...
Mä otan Pancho Villassa melkein aina vuohenjuustosalaatin ja aina siellä on ne samat tarjoilijat töissä, jotka ihan arvaa, mitä aion tilata.
ap
No olisiko korkea aika kokeilla jotakin muuta ravintolaa?
Vierailija kirjoitti:
ei luokanopettajillakaan älyttömän iso palkka ole, joten ihmettelen, että hänkö oikeasti pitää itseään liian hienona menemään ketjuravintolaan syömään?
Jospa ei vaan tykkää noista ruoista mitä tuolla tarjotaan ja ilmaisi asian omasta mielestään humoristisesti?
Olen minäkin kieltäytynyt tietyn tyyppisistä treffipaikoista, esim. näihin pääasiallisesti maahanmuuttajaomisteisesti pyöriviin WellBeefin kebabbia tarjoaviin pizzerioihin en suostu lähtemään, vaikka tarjottaisiin, ja ilmaisisin asian jotakuinkin samalla lailla kuin ap:n Tinder-mies oli ilmaissut. Toki itse lisäisin vastaehdotuksen, että kävisikö mieluummin joku näistä paikoista. AP:n ja open huumori ja ruokailumieltymykset ei vaan nyt kohdannut.
Eikä tässä tainnut nyt kyse mistään fine diningista olla vaan, että toinen osapuoli ei juuri näiden ravintoloiden tarjonnasta välitä, eikä osannut sitä AP:lle sopivasti ilmaista. En minäkään noista välitä. Tälleen IBS:ää sairastavana joutuisin koko ajan miettimään, milloin se maha menee noista sekaisin.
Hähähä kai tää aloitus on läppä. Kukaan järkevä ei ehdota treffei Pancho Villaan, red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla, että "se on vastoin ihmisten geeneissä olevaa muuttumatonta pariutumisrituaalia"?
Kaikilla eläinlajeilla, mukaan lukien ihmiset, on pariutumisrituaali joka on DNA:n siinä osassa joka ei enää muutu. Eläimillä ei tapahdu pariutumisrituaalissa mitään poikkeuksia, mutta ihminen voi päätöksensä perusteella lyödä päätään lattiaan, tosin sellaiset suhteet jotka käynnistyy vastoin pariutumisrituaalia kaatuvat pian. Näin keväällä voi muuten helposti tarkkailla eri lintulajien erilaisia pariutumisrituaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Up
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla eläinlajeilla, mukaan lukien ihmiset, on pariutumisrituaali joka on DNA:n siinä osassa joka ei enää muutu. Eläimillä ei tapahdu pariutumisrituaalissa mitään poikkeuksia, mutta ihminen voi päätöksensä perusteella lyödä päätään lattiaan, tosin sellaiset suhteet jotka käynnistyy vastoin pariutumisrituaalia kaatuvat pian. Näin keväällä voi muuten helposti tarkkailla eri lintulajien erilaisia pariutumisrituaaleja.
En saanut vieläkään selvää, mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta paska spämmi.
Älkää ruokkiko pääsoäistrollia.
Kerta kaikkiaan tämä aloitus on totta ja on tapahtunut minulle.
Ap
Pelkkä aloituksen lukeminen sai niskakarvat pystyyn. Kertonee tarpeeksi siitä, mitä tekisin.
Kannattaa ehdottaa jotain muuta ku syömistä 🤩