Miksi kukaan ei nykyään kaipaa läheisyyttä?
Itse tekisin mitä vain että saisin kosketusta, läheisyyttä ja rakkautta. Yksin oleminen vuodesta toiseen on niin järkyttävän ankeeta ja kolkkoa. Olen nainen siis.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin. Halaa työkaveria.
Ja saa syyte seksuaalisesta ahdistelusta. Se työkaveri on siellä tekemässä työtä, ei kollegan tunnetamponina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meinaa kyynel tulla jo pelkästään kun parturissa joku koskettaa päätä. Kyllä sitä naisen kosketusta vaan kaipaa, mutta ei vaan saa itseen ryhtiä ja itsevarmuutta että tutustuisi keneenkään. Eikä sitä enää tällä iällä kehtaisi kertoa kenellekkään, että en ole koskaan seurustellut ja ainoastaan pitänyt kädestä kiinni naista joskus. Osaisiko sitä edes rakastaa ja sietäisikö toista sitten lähellä pidempään kun ei ole siitä kokemusta? m42
Miesten kannattaa opetella tätä ensin keskenään sekä antavana että ottavana osapuolena että tietävät miltä miehen "rakkaus" eli myrkkysperma ja häpäisy kehossa tuntuu. Sitten kun olet itse sitä muutaman vuosikymmenen vastaanottanut niin voit harkita naisen kanssa juttusille tulemista. Muutoin itke lisää
Mitähän kauheaa sulle on tapahtunut. On tainnut olla parisuhde täydellinen epäonnistuminen
Jos parisuhde mieheen ei olisi kauhea niin miksi miehet eivät tee sitä keskenään?
Miehiltä kun kysyy haluaisivatko asua planeetalla missä on miehiä, niin eivät halua. Eivätkä naisetkaan. Kukaan ei pidä miehistä ja se on ihan heidän omasta käytöksestään johtuvaa, eivät edes he itse.
Voi sinua raukkaa. Toivottavasti sulla on ihmiskontakteja ja saat apua mielenterveysongelmiisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meinaa kyynel tulla jo pelkästään kun parturissa joku koskettaa päätä. Kyllä sitä naisen kosketusta vaan kaipaa, mutta ei vaan saa itseen ryhtiä ja itsevarmuutta että tutustuisi keneenkään. Eikä sitä enää tällä iällä kehtaisi kertoa kenellekkään, että en ole koskaan seurustellut ja ainoastaan pitänyt kädestä kiinni naista joskus. Osaisiko sitä edes rakastaa ja sietäisikö toista sitten lähellä pidempään kun ei ole siitä kokemusta? m42
Miesten kannattaa opetella tätä ensin keskenään sekä antavana että ottavana osapuolena että tietävät miltä miehen "rakkaus" eli myrkkysperma ja häpäisy kehossa tuntuu. Sitten kun olet itse sitä muutaman vuosikymmenen vastaanottanut niin voit harkita naisen kanssa juttusille tulemista. Muutoin itke lisää
Mitähän kauheaa sulle on tapahtunut. On tainnut olla parisuhde täydellinen epäonnistuminen
Jos parisuhde mieheen ei olisi kauhea niin miksi miehet eivät tee sitä keskenään?
Miehiltä kun kysyy haluaisivatko asua planeetalla missä on miehiä, niin eivät halua. Eivätkä naisetkaan. Kukaan ei pidä miehistä ja se on ihan heidän omasta käytöksestään johtuvaa, eivät edes he itse.
Voi sinua raukkaa. Toivottavasti sulla on ihmiskontakteja ja saat apua mielenterveysongelmiisi
Ai esim. kaltaisiasi, jotka söpöttävät pään täyteen valheita, paskaa ja sääliä? :D Hah hah
Ei haluta tehdä sen eteen mitään. Asennevamma. Odotetaan muilta asioita, joita ei itse suostu tekemään.
Miesten ominaishaju on uloste, joten ymmärrän jos naisia ei pahemmin kiinnosta. Hetkellisesti onnistuvat voimakkailla hajusteilla peittämään sen paskankäryn.
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaan kyllä läheisyyttä, mutta en oikein tiedä mistä lähtisin sitä etsimään. En ole koskaan seurustellut, eikä ole ystäviäkään. Tuntuu niin vaikealta löytää samanhenkisiä ihmisiä joiden kanssa synkkaa, niin romanttisessa kuin platonisessa mielessä.
Tämä on kyllä paha. Itsellä on orastava suhe-osaston juttu tulilla, mutta yhtä äkkiä on alkanutkin pelottaa jos tämä meneekin maaliin ja intiimiksi, niin osaako sitä enää olla kuten kuuluisi kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Läheisyyttä ja kosketusta haluaisi, mutta kynnyksellä seistessä se alkaakin pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihana ja kiltti 16-vuotias kissa, joka tykkää tulla viereen silitettäväksi. :3
Mitään muuta läheisyyttä en kaipaa. On koettu ja nähty sitäkin. Ei kiitos.
Mun kissa täyttää jo 19. Nytkin nukkuu mun vatsani päällä, kun makaan sohvalla.
Aloittajan kysymykseen, niin en mä ole oikein koskaan kaivannut ihmisen läheisyyttä. Juttuseuraa välillä juu, mutta en toisen ihmisen kosketusta. Etätöitäkin tein 13 vuotta ja se sopi mulle oikein hyvin, koska en ole kokenut tarvetta kosketella työkavereitani. Onnitteluhalaukset on ihan ok, jos toisella on synttärit tms. Ja hautajaisissa vainajan omaisten halaaminen. Eiköhän se ole aika yksilöllistä, kaipaako läheisyyttä ja jos, niin kuinka paljon ja usein.
Voisin ottaa panorobotin, jonka kanssa saisi säätää seksi- ja kosketushommat itseä miellyttävään muotoon. Lisäksi robotti ei haise perseelle (toivottavasti :D) kuten miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kun kattoo ympärilleen noita pariskuntia, saa olla kiitollinen, että ite jäi naimattomaksi. Ihan hirveitä ratkasuja; toinen tahtoi lapsia ja toinen ei ja siinä sitten vieri vieressä katotaan telkkaria ja toinen kokee olevansa marttyyri ja enkeli kun "uhrautui" rakkauden tähden tms. paskaa.
Niin tämä oli läheisyys-ketju. Olen ollut yksin jo pitkään. Ja paljon parempaa läheisyyttä saan kissoiltani kuin miehiltä ikinä. Luotankin niihin paljon enemmän. Seksihommat kun hoitaa yksin, on tulos positiivinen ja varma. Miehen kanssa meni metsään omalta osalta 90% kerroista.
Katkeran vuodatus.
Olen ollut sinkku 35 vuotta. Kyllä tähän yksin olemiseen on pikkuhiljaa tottunut.
Ystävää kaipaan. Ja välillä halimista ja kiehnäämistä miesystävän kanssa. Seksistä on kyllä mennyt jotenkin maku, toivottavasti se ei ole pysyvää.
Vierailija kirjoitti:
Muslimilta saat kosketusta, väkisin!
Hanki hoitoa muslimipakkomielteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ominaishaju on uloste, joten ymmärrän jos naisia ei pahemmin kiinnosta. Hetkellisesti onnistuvat voimakkailla hajusteilla peittämään sen paskankäryn.
Ainahan voi valita kumppaniksi sellaisen miehen, joka osaa käydä pesulla eikä pasko housuihinsa.
Rentouttavaa vkl +
((( etä_🐻_nalluhali! )))
Vai onko
((( 🐼_panduhali )))
parempi? 😄x🥸x🤎
____
P.s.
____
Uu on purpose!
-PandUpää 🤧🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi valita kumppaniksi sellaisen miehen, joka osaa käydä pesulla eikä pasko housuihinsa.
Jotenkin vaan onnistuvat aina valitsemaan miehen, joka ei ikinä peseydy. Melkoinen saavutus.
Ai ei kukaan vai? Kyllä kaipaa. Läheisyyttä ei saa noin vaan tuntemattomalta.
Kaipaan.
En vain kaipaa sitä muuta säätöä, vääntöä ja vaatimuksia, joita naisen kanssa saman katon alla oleminen tuo mukanaan. Siitä on kyllä kokemusta jo yhden elämän tarpeisiin.
M52
Omalta kohdaltani nykyään on väärä termi, koska on ole juuri koskaan erityisemmin kaivannut läheisyyttä, Tosin oikean ihmisen kanssa se on mukavaa.