Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei nykyään kaipaa läheisyyttä?

Vierailija
26.03.2026 |

Itse tekisin mitä vain että saisin kosketusta, läheisyyttä ja rakkautta. Yksin oleminen vuodesta toiseen on niin järkyttävän ankeeta ja kolkkoa. Olen nainen siis.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa kosketusta enkä läheisyyttä, yksin on hyvä :) T. SinkkuN

Vierailija
82/99 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eron jälkeen elänyt muutaman vuoden sinkkuna ja alun epämääräisten deittailusuhteiden jälkeen ymmärsin viihtyväni hyvin yksin. Harrastukset, kaverit ja työkaverit riittäävät. Ja maksulliset naiset. 

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa kosketusta enkä läheisyyttä, yksin on hyvä :) T. SinkkuN

Kun muuta ei saa.

Vierailija
84/99 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosillakin pitää olla mahdollisuus turpakosketukseen toisen hevosen kanssa. Ei ihmisellä, varsinkaan yksin asuvalla. Eikä kukaan enää uskalla halata toista niin kuin ennen.

Kyllä ihmisetkin saa halata ja koskettaa toisiaan, mutta toista ihmistä ei voi siihen pakottaa.

Vierailija
85/99 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parisuhteessa, mutta nykyään välttelen läheisyyttä. Syynä se, että toinen ihminen puhtaanakin haisee pahalle. Inhoan ihokosketusta, parran pistelyä ja toisen hengitystä höö höö. Läheisyydeksi minulle riittäisi oman lapsen halaaminen.

Näinhän se on eläimilläkin. Naaras on läheinen poikasensa kanssa ja koiras maleksii jossakin lauman reunamilla "vahtimassa" reviiriä. Tämä ihmismiesten tunkeminen naisten vauvoiksi on jotakin aivan käsittämättömän outoa ja oksettavaa.

Myönnän että naurahdin mielikuvalle ihmisuroksesta vahtimassa asuntoa ja pihaa.

Vierailija
86/99 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentouttavaa vkl +

((( etä_🐻_nalluhali! )))

Vai onko 

((( 🐼_panduhali )))

parempi? 😄x🥸x🤎

BUBU 🥰😘😍🥳

Vierailija
87/99 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun heräsin, niin oli vaikeaa päästää unta menemään. Niin ihana oli miehen halaus. 

Seksiä ei ole ollut mieheni kanssa vuosiin. Läheisyyttä ja halauksia kaipaisin. En kehtaa enää edes pyytää. 

Vierailija
88/99 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaanhan minä niin että kipeää tekee. Seuran löytäminen on kokonaan oma lukunsa.

M48

Vierailija
89/99 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kaipaa, mutta on tottunut olemaan ilman. Eikä kehenkään voi enäää luottaa.

Vierailija
90/99 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kaipaa, mutta on tottunut olemaan ilman. Eikä kehenkään voi enäää luottaa.

Täähän se olis. Eikä moni halua tutustua uusiin tyyppeihin, kun on jo liikaa huonoja kokemuksia. Sit kärvistelee yksin tai etsii heilat ulkomailta. 

Vierailija
91/99 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tulis mieleenkään halata vanhoja "frendejä". Takuuvarma selkäänpuukotus sieltä olis tulossa eikä mitään muuta.

Vierailija
92/99 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaa läheisyyttä, sinut nähdään läheisyysriippuvaisena. Jos et kaipaa läheisyyttä, olet ylimielinen mulkku. Eli molempi pahempi.

Vierailija
93/99 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoo ettei ehdi.

Vierailija
94/99 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa kuin seksiä, mutta sekin hoituu tarpeeksi hyvin omalla kädellä.

Vierailija
95/99 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu no, tämä varmaan kuvaa hyvin suomalaisia.

Vierailija
96/99 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenen tahansa läheisyys kiinnosta. Kyllä pitää olla ihastunut ensin, ja sitä ei nykyään enää juurikaan tapahdu, joten... 

Vierailija
97/99 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää saada läheisyyttä,ottaa tuntumaa niin saa syytteen...MEETOOMEEETOOMEETOO..

Vierailija
98/99 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kun heräsin, niin oli vaikeaa päästää unta menemään. Niin ihana oli miehen halaus. 

Seksiä ei ole ollut mieheni kanssa vuosiin. Läheisyyttä ja halauksia kaipaisin. En kehtaa enää edes pyytää. 

Come here

Vierailija
99/99 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä