Meillä lapsi oli toivottu ja haluttu, molempien puolelta. Mies oli mukana neuvolassa, ultrassa, käytiin yhdessä synnytyssairaalassa tutustu
Hän oli kaikin puolin mukana vauvan odotuksessa. Yhdessä iloittiin tulevasta vauvasta. Hän oli mukana myös synnytyksessä.
Kommentit (14)
Niin? Mitä sitten tapahtui? Syntyi nepsy?
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä uliset?
Kuvuttelee olevansa "erityinen".
Vierailija kirjoitti:
Ai ai kuten teidän velojen katkeruus on sitten loputonta!
Hienoa, ja tuo oli hyvin tavallista ainakin jo 90-luvulla. Mikä on aloituksen tarkoitus?
Tämähän on tilanne 9/10 tapauksessa. Mikä tässä oli ihmeellistä? Vauvapalstalta tullut outo kuva vanhemmuudesta?
Onkohan tämä TAAAAS joku miesvauva, jolla ei oikeasti ole vaimoa, saati lasta? Meinaa, että KAIKKIEN naisten "velvollisuus" on ottaa kuka tahansa mies ja vääntää sille lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ai kuten teidän velojen katkeruus on sitten loputonta!
Ja kas näin; Ap paljasti olevansa just se ITSE katkera, naiseton!
Miksi hel**** vela olisi katkera? Tämä on kyllä niin uskomaton mielipide ja harhaluulo, kuin vain olla ja voi🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🤦🤦🤦🤦
Kuvittelee vielä, että velat ovat pelkästään naisia. Mitenkäs muuten.
Olen kateellinen tuollaisille miehille. Meidän yhdessä haluama lapsi ei ollutkaan niin kiva juttu, joten mies ei halunnut mukaan yhteenkään ultraan, ei edes synnytykseenkään, ja hoidonkni delegoi TÄYSIN minulle. Kun pikkuvauva-arki oli ohi, tuli hänelle hämmästyksenä miten uupunut olen ja halusin eron. Väitti minun "skitsoilevan hulluuttani", vaikka todella hoidin lapsen täysin ilman hänen apuaan hänen rakentaessa omaa elämäänsä
Mitä täällä uliset?