Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
OAJ laiton lakko
26.03.2026 |
Mitäs jos OAJ nyt keskittyisi oikeaan ongelmaan eikä maksimoimaan laittomia lakkoja. Suomessa koulutus on tippunut jo tasolle surkea, mutta eihän se ketään kiinnosta, lisää lomia ja liksaa!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos ei OAJ ei pitäisi huolta jäseniensä eduista niin aika surkea ammattiliitto olisi. AMK opettajien palkka voi tippua tonnilla niin kyllä asiaan pitää reagoida.