Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivi Räsäselle rikostuomio

Vierailija
26.03.2026 |

Korkein oikeus on tuominnut Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Kommentit (2333)

Vierailija
2301/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisellä tuomiollla Päivi menee taivaan iloihin. Hänet tuominneet KKO:n tuomarit puolestaan sinne ei-niin-mukavaan-paikkaan...

Antoiko Jeesus luvan alkaa tuomariksi?? Lue sinä hyvä ihminen paremmin Raamattusi

Vierailija
2302/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoisin, että teillä ääriuskovaisilla on kehityshäiriö, mitä tykkäisitte? Vaahtoaisin siitä vuosikymmeniä. Nyt itkisin, kun siitä tulisi minulle tuomio. Sorry vaan, en näe teitä kovinkaan fiksuina. 

Päivin sanoin: siitä vaan!

Heh, nyt kun ajattelee niin näin se on. Ei me uskovat edes huomata jos joku meille tölväisee, siihen on jo niin tottunut....:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee tasan nallekarkit.  Jos et kuulu mihinkään ryhmään,  olet jotenkin enemmistöä,  niin sinua saa solvata ja halventaa niin kuin vierasta sikaa.  Räsästäkin sekä uskiksena että  homovihaajana,  mikä sekin  tuulesta temmattu väite.  Täyttä vihapuhetta.  Ei kylläkään tuomittu uskiksena eikä vihapuheesta  vaan "häiriö"  oli hienosti keksitty  väistämään  häneen kohdistunut vihapuhe. 

Vierailija
2304/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoisin, että teillä ääriuskovaisilla on kehityshäiriö, mitä tykkäisitte? Vaahtoaisin siitä vuosikymmeniä. Nyt itkisin, kun siitä tulisi minulle tuomio. Sorry vaan, en näe teitä kovinkaan fiksuina. 

Tuo väite ei olisi totta. Mutta se on totta, että ateistit ovat uskovaisia älykkäämpiä. Ja se että sanoo homouden olevan sairaus voi olla totta.

Tarkennus: ateistit ovat keskimäärin uskovaisia älykkäämpiä. Totta kai on ateisteja älykkäämpiä uskovaisia.

Vierailija
2305/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisellä tuomiollla Päivi menee taivaan iloihin. Hänet tuominneet KKO:n tuomarit puolestaan sinne ei-niin-mukavaan-paikkaan...

Antoiko Jeesus luvan alkaa tuomariksi?? Lue sinä hyvä ihminen paremmin Raamattusi

Luepa ihan itse, ilman seta-laseja. Päivi menee just Raamatun mukaan. 

Toki kenenkään loppusijoituspaikkaa emme tiedä jos sairasvuoteella tekeekin parannuksen joten sillä tavalla emme voi tuomita kadotukseen, mutta Raamattu antaa selkeät askelmerkit että milloin jonkun ihmisen tie on menossa jompaankumpaan suuntaan.

Vierailija
2306/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule evvk. Voit tehdä niin ihan kaikessa rauhassa ja vapaasti. Emme haastaisi sinua oikeuteen mokomasta. 

No en kuitenkaan tee niin. Minusta se olisi aika pahasti sanottu. Päiviä ei tunnu haittaavan mitä suustaan sylkee

Vierailija
2307/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaisi lähinnä, siis ihan sitä normaalia. "Usko on maailmalle hullutus."

Ero taitaa olla siinäkin, että sinä sanoisit ilkeilläksesi. Päivi ei sanonut ilkeilläkseen, vaan että homotkin pääsisivät taivaaseen <3

Vierailija
2308/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi se jatkaa tilitystä Facebookissa. Uskovat ovat tosi pelottavia. He eivät osaa pyytää anteeksi, eivät pahoitella, he eivät ole koskaan väärässä missään. Ne vaan selittää, selittää ja selittää.  Siksi on hyvä että saadaan oikeuden päätös missä se raja kulkee tuomittava puheen osalta.

Vierailija
2309/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, juuri niinhän monet täälläkin ovat vuosikymmeniä jauhaneet :) Ei tunnu kivalta, mutta en loukkaannutkaan. Sinä et tiedä tai tunne Jeesusta, totta kai se tuntuu sinusta kehitys- tai mielenhäiriöiseltä. Jollain tasolla siis ymmärrän sinua. Ajattelen myös, että et tunne kivoja uskovaisia etkä ymmärrä kehityshäiriön ilmiötä, ja jokainen puhuu vain oman kokemuksensa ja ymmärryksensä mukaan.

Et sinä rikollinen ole vaikka ilkeä meitä kohtaan olisitkin, minusta et ansaitsisi tuomiota.

Kirjoitin, että JOS sanoisin... En sano

Vierailija
2310/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi se jatkaa tilitystä Facebookissa. Uskovat ovat tosi pelottavia. He eivät osaa pyytää anteeksi, eivät pahoitella, he eivät ole koskaan väärässä missään. Ne vaan selittää, selittää ja selittää.  Siksi on hyvä että saadaan oikeuden päätös missä se raja kulkee tuomittava puheen osalta.

Miksi ihmeessä sä sitten luet sen sometilejä?  

Vierailija
2311/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa ihan itse, ilman seta-laseja. Päivi menee just Raamatun mukaan. 

Toki kenenkään loppusijoituspaikkaa emme tiedä jos sairasvuoteella tekeekin parannuksen joten sillä tavalla emme voi tuomita kadotukseen, mutta Raamattu antaa selkeät askelmerkit että milloin jonkun ihmisen tie on menossa jompaankumpaan suuntaan.

En muuten kannata juurikaan nyky-setan oppeja. Olen ottanut pesäeroa koko järjestöön. 

Vierailija
2312/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei uskovana haittaa jos

- joku mus-limi ajattelee mun menevän h-lvettiin ja sanoo sen ääneen. Kohtelen häntä silti ystävällisesti.

-joku lesta/jehova/mormoni ajattelee minusta samoin

-jos jonkun mielestä syön väärin, hoidan terveyttäni väärin, kannatan jonkun mielestä väärää puoluetta, ajattelen "väärin" jostain asiasta. 

Suosittelen tällaista ajattelua. Tää on erittäin vapauttavaa. Oikeaa sananvapautta, jossa ihmiset ei riitele vaan asiat.

Vierailija
2313/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivähän meille palstalla v-ttuillaan :D

Mietin kans, että kehityshäiriö olisi jo ylennys, kun olen yleensä joku ali-ihminen. 

Vierailija
2314/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää pyytää oman mielipiteen sanomista anteeksi? Ei siinä ollut henkilökohtaisuuksia tai yllyttämistä mihinkään.

Mä pidän esim.Maria Nordinia hörhönä, mutta ei hänen tarvitse anteeksi pyydellä mielipiteitään.

Vierailija
2315/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaisi lähinnä, siis ihan sitä normaalia. "Usko on maailmalle hullutus."

Ero taitaa olla siinäkin, että sinä sanoisit ilkeilläksesi. Päivi ei sanonut ilkeilläkseen, vaan että homotkin pääsisivät taivaaseen <3

Kyllä hän nimenomaan haluaa ilkeillä. Ja kerätä irtopisteitä. Ei ole ensimmäinen kerta, kun tehdään pahaa ihmisille luullen, että näin kuvitellaan Jumalan haluavankin. Päivi on tekopyhä

Vierailija
2316/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei uskovana haittaa jos

- joku mus-limi ajattelee mun menevän h-lvettiin ja sanoo sen ääneen. Kohtelen häntä silti ystävällisesti.

-joku lesta/jehova/mormoni ajattelee minusta samoin

-jos jonkun mielestä syön väärin, hoidan terveyttäni väärin, kannatan jonkun mielestä väärää puoluetta, ajattelen "väärin" jostain asiasta. 

Suosittelen tällaista ajattelua. Tää on erittäin vapauttavaa. Oikeaa sananvapautta, jossa ihmiset ei riitele vaan asiat.

Tämä. Ennen oli tapana sanoa, että asiat riitelee, ei ihmiset. Se oli paljon terveempi tapa suhtautua mielipide-eroihin kuin tämä nykyinen kaikesta loukkaantuminen.

Vierailija
2317/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo väite ei olisi totta. Mutta se on totta, että ateistit ovat uskovaisia älykkäämpiä. Ja se että sanoo homouden olevan sairaus voi olla totta.

Tarkennus: ateistit ovat keskimäärin uskovaisia älykkäämpiä. Totta kai on ateisteja älykkäämpiä uskovaisia.

Onko tuo Ateistin vai uskovan tekemä tutkimus.

Vastaus ei yllätä.

Vierailija
2318/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistin

Vierailija
2319/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää pyytää oman mielipiteen sanomista anteeksi? Ei siinä ollut henkilökohtaisuuksia tai yllyttämistä mihinkään.

Mä pidän esim.Maria Nordinia hörhönä, mutta ei hänen tarvitse anteeksi pyydellä mielipiteitään.

Maria on tuomittu eläinrääkkäyksestä ym muistaakseni. Kyllä se laki koskee sitäkin. Hörhöily meni siltä osin jo yli.

Vierailija
2320/2333 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, juuri niinhän monet täälläkin ovat vuosikymmeniä jauhaneet :) Ei tunnu kivalta, mutta en loukkaannutkaan. Sinä et tiedä tai tunne Jeesusta, totta kai se tuntuu sinusta kehitys- tai mielenhäiriöiseltä. Jollain tasolla siis ymmärrän sinua. Ajattelen myös, että et tunne kivoja uskovaisia etkä ymmärrä kehityshäiriön ilmiötä, ja jokainen puhuu vain oman kokemuksensa ja ymmärryksensä mukaan.

Et sinä rikollinen ole vaikka ilkeä meitä kohtaan olisitkin, minusta et ansaitsisi tuomiota.

Kirjoitin, että JOS sanoisin... En sano

Ja mitä sinä minun uskosta tiedät??? Jumala onneksi minut tuomitsee ainakaan, ei ihmiset. Ihan sama millaiseksi minut luokittelet