Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä uusi kausi

Vierailija
26.03.2026 |

Olipa pirtsakka sanavalmis tämä Tytti uusimmassa jaksossa. 

Kommentit (368)

Vierailija
261/368 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä sitä pääsisikin halvalla kun itselleen vain ostaisi.  Viikonlopussa mennyt kilo juustoa kun mies ja lapsensa sitä mättää naamaan. Oma juustoni kestäisi varmaan niin kauan että loput menisi  roskiin. Sama koskee ketsuppia viikossa käytetään kilo ketsuppia. Minulle riittäisi kilo ketsuppia varmaan vuodeksi."

ÄLÄ OSTA!JUUSTOA KILOKAUPALLA! Osta valmiiksi siivutettua ja kun se on loppu, se on loppu!

Ketsuppi on turhaa, se on pelkkää sokeria!

Ketsuppi on itse asiassa terveellistä.

höpsis, jos on Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen Fineli-tietokannan mukaan  sokeria 19,2 grammaa 100 ketsuppigrammaa kohden eli lähes viidesosa. sokeria per pullo, ei ole terveellistä!

Vierailija
262/368 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tehdäänköhän missään jaksossa sitä parempaa makaronilaatikkoa vielä?

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/reseptit/resepti/makaronilaatikko-kari…

Ja on muuten hiton maukasta ja mehukasta, käytän aina pekonirouhetta tähän👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/368 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kaikki ymmärtää, että vain ja ainoastaan merisuolaa saa käyttää. Ei mitään muuta. Lisukkeista ykkönen on paistetut kaalilohkot, ei vastaan sanomista. Menikö perille, bum bum.

Vierailija
264/368 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä sitä pääsisikin halvalla kun itselleen vain ostaisi.  Viikonlopussa mennyt kilo juustoa kun mies ja lapsensa sitä mättää naamaan. Oma juustoni kestäisi varmaan niin kauan että loput menisi  roskiin. Sama koskee ketsuppia viikossa käytetään kilo ketsuppia. Minulle riittäisi kilo ketsuppia varmaan vuodeksi."

ÄLÄ OSTA!JUUSTOA KILOKAUPALLA! Osta valmiiksi siivutettua ja kun se on loppu, se on loppu!

höpsis, jos on Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen Fineli-tietokannan mukaan  sokeria 19,2 grammaa 100 ketsuppigrammaa kohden eli lähes viidesosa. sokeria per pullo, ei ole terveellistä!

Mutta tomaatti tuossa muodossa on terveellistä!

Vierailija
265/368 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sinikorkkinen Felix, niin ei ole sokeria eikä liioin makeutusainettakaan. Eli lopeta iniseminen heti alkuunsa, kun et kumminkaan ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
266/368 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljännen jakson (katoin ruutu+) Pernillassa ei ollut mitään vikaa! Siis mä odotin oikein jännityksellä täällä luvattua myötähäpeän tunnetta, mut ei tullu. Jotkut ihmiset vaan on tuollaisia, puhetyyli ja tapa on vähän näytelmän kaltaista.  Pernilla ja Kape käyttäytyivät keskenään kuin isä ja tytär.

Just näin! Kiva nuori nainen, luonnonlapsi. En ymmärrä miksi pitää mollata, mutta ai niin täähän on vauva palsta... 

Vierailija
267/368 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsiperheiden kodit ovat aina tuollaisia? Harmaa sohva, metallikori sohvapöytänä, epämääräiset kuviolliset verhot. 

Meillä on juurikin harmaa sohva, koska ne lapset. Piti valita kaikista käytännöllisin väri ja kangas. Toinen vaihtoehto oli ruskea. Jippii.

Vierailija
268/368 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsiperheiden kodit ovat aina tuollaisia? Harmaa sohva, metallikori sohvapöytänä, epämääräiset kuviolliset verhot. 

Meillä on juurikin harmaa sohva, koska ne lapset. Piti valita kaikista käytännöllisin väri ja kangas. Toinen vaihtoehto oli ruskea. Jippii.

Eikä tavallisissa huonekaluliikkeissä nykyisin juuri muunvärisiä sohvia edes löydy kohtuuhintaisina. Sitä ostetaan, mitä on tarjolla.

Vierailija
269/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaipaisin sellaista 2.0 versiota jossa voisi olla edistyneempiä ruualaittajia joille esim opastusta maustamisesta, yrteistä, kasviksista ja tekniikoista. Noita uusavuttomia lapasia ei pysty enää katsomaan. 

Ei tarvita edistyneitä! Siks on jo masterchefit! 

tuulipuku makaroonilaatikko kansa on jyrähtänyt, ja jälkkäriksi oikein juhla mokkaa. 

No mikset sinä katso sitten niitä edistyneitä niistä masterchefeistä? 

ne master chefit on kyllä alunperin ihan kotikokkien parhaimmistoa!

Ei siis ammattilaisia lainkaan!

Edistyneitä kotikokkeja siis. Harjaantuneita, taitavia, kokeneita - kukaan ei ole sanonut että he olisivat ammattilaisia. 

Vierailija
270/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljännen jakson (katoin ruutu+) Pernillassa ei ollut mitään vikaa! Siis mä odotin oikein jännityksellä täällä luvattua myötähäpeän tunnetta, mut ei tullu. Jotkut ihmiset vaan on tuollaisia, puhetyyli ja tapa on vähän näytelmän kaltaista.  Pernilla ja Kape käyttäytyivät keskenään kuin isä ja tytär.

Just näin! Kiva nuori nainen, luonnonlapsi. En ymmärrä miksi pitää mollata, mutta ai niin täähän on vauva palsta... 

Eiköhän tuo kaikki ollut tarkkaan harkittua! Hänellä muutama 100000 seuraajaa niin "pinnalla" on pysyttävä kaikin keinoin. Ei siinä mitään, hyvä, että elättää itsensä somen keinoin, mutta suurin osa katsojista haluaisi nähdä ruokaohjelman perimmäistä tarkoitusta eli ruuan laittamista ja saada siitä vinkkejä/ohjausta omaan toimintaansa!

Vierailija
271/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis... miksi? Kysyn ihan tosissani. Mikä ero sillä, onko se sohva harmaa, musta vai punainen? Mikä siitä harmaasta tekee niin käytännöllisen nimenomaan lapsiperheessä? Mietin vaan, kun meillä oli vihreä ja punainen sohva kun lapset olivat pieniä.

Vierailija
272/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis... miksi? Kysyn ihan tosissani. Mikä ero sillä, onko se sohva harmaa, musta vai punainen? Mikä siitä harmaasta tekee niin käytännöllisen nimenomaan lapsiperheessä? Mietin vaan, kun meillä oli vihreä ja punainen sohva kun lapset olivat pieniä.

Eikös sen sohvan pitäisi olla mahdollisimman kuviollinen ettei erota mikä läikkä tai viiru kuuluu kuosiin ja mikä on jotain sosetta? Eipä silti, en tiedä millaisia sohvia nykyään on huonekaluliikkeissä, en käy katselemassa, mutta onhan nykyään aika paljon noita värittömiä sisustuksia. Meillä on punainen, vihreä ja oranssi sohva... 

Vierailija
273/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointivalmentaja Böckerman neuvoo maksavia asiakkaitaan syömään terveellisti jakaen reseptejä🤣

Vierailija
274/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka heiluttaa persettään ja pyörittää lantiotaan isänsä edessä ahtaassa keittiössä? 

PärNilla on isin tyttö.

Vierailija
275/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sinikorkkinen Felix, niin ei ole sokeria eikä liioin makeutusainettakaan. Eli lopeta iniseminen heti alkuunsa, kun et kumminkaan ymmärrä yhtään mitään.

mitä et itse ymmärrä!

"Ravitsemusasiantuntijat eivät kuitenkaan innostu ketsupin terveysvaikutuksista.

– Ei ketsupista haittaa ole, jos sitä syö riittävän vähän eikä joka päivä. Mutta ei se paljon hyödytäkään. Parempi syödä tomaatit tomaatteina,"

Niihh!

Vierailija
276/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä et itse ymmärrä!

"Ravitsemusasiantuntijat eivät kuitenkaan innostu ketsupin terveysvaikutuksista.

– Ei ketsupista haittaa ole, jos sitä syö riittävän vähän eikä joka päivä. Mutta ei se paljon hyödytäkään. Parempi syödä tomaatit tomaatteina,"

Niihh!

Minä taas olen lukenut, että paistetut tomaatit oliiviöljyssä ja pyreet itse asiassa terveellisimpiä kuin raaka tomaatti.

Vierailija
277/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi on melko neutraali. Ihmettelen kun ihmiset eivät viitsi tai osaa tehdä ihan perusruokaa.

Vierailija
278/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä et itse ymmärrä!

Niihh!

Minä taas olen lukenut, että paistetut tomaatit oliiviöljyssä ja pyreet itse asiassa terveellisimpiä kuin raaka tomaatti.

Kaikissa tomaattikastikkeissa ja ketsupeissa on huomattavasti enemmän lykopeeneja kuin itse tuoreessa tomaatissa.

Vierailija
279/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle miten on mahdollista , että tuon tamperelaisen pariskunnnan mies painaa pitkälti  YLI 100 kiloa , syön päivässä vain lenkkimakkaran ja pari leipäpalaa kahvin kanssa. On 2 tyypin diabetes 40 vuotiaalla.

JOKU VALEHTELEE, EI OLE MAHDOLLISTA olla noin ylipainoinen tuolla  määrällä mitä suuhunsa pistää.

En tiedä mikä tuon miehen tilanne on, enkä lähde spekuloimaan. Mutta toisinaan ihminen on lihava esimerkiksi siksi, koska juo runsaasti kaloripitoisia juomia, esim. alkoholia, mehua tai sokerilimuja. On olemassa mielialalääkkeitä jotka kerryttävät kehoon nestettä ja haittaavat aineenvaihduntaa. Kaikki lihavuus tai ylipaino ei johdu ruoasta. 

Vierailija
280/368 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, etteikö Pernilla tiedä kuinka olisi hyvä syödä tai etteikö osaisi tehdä ruokaa. Ammattinsa puolesta on pakko tietää ja osata, ellei joku ole aina tehnyt puolesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän