Kaappaus keittiössä uusi kausi
Olipa pirtsakka sanavalmis tämä Tytti uusimmassa jaksossa.
Katso lähetysajat : Kapen keittiökaappaus - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (367)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle miten on mahdollista , että tuon tamperelaisen pariskunnnan mies painaa pitkälti YLI 100 kiloa , syön päivässä vain lenkkimakkaran ja pari leipäpalaa kahvin kanssa. On 2 tyypin diabetes 40 vuotiaalla.
JOKU VALEHTELEE, EI OLE MAHDOLLISTA olla noin ylipainoinen tuolla määrällä mitä suuhunsa pistää.
En tiedä mikä tuon miehen tilanne on, enkä lähde spekuloimaan. Mutta toisinaan ihminen on lihava esimerkiksi siksi, koska juo runsaasti kaloripitoisia juomia, esim. alkoholia, mehua tai sokerilimuja. On olemassa mielialalääkkeitä jotka kerryttävät kehoon nestettä ja haittaavat aineenvaihduntaa. Kaikki lihavuus tai ylipaino ei johdu ruoasta.
lenkkimakkaraa, juustovoileipää ja rasvaista maitoa, äkkiäkös se kerryttää kiloja, ja jos ei liiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle miten on mahdollista , että tuon tamperelaisen pariskunnnan mies painaa pitkälti YLI 100 kiloa , syön päivässä vain lenkkimakkaran ja pari leipäpalaa kahvin kanssa. On 2 tyypin diabetes 40 vuotiaalla.
JOKU VALEHTELEE, EI OLE MAHDOLLISTA olla noin ylipainoinen tuolla määrällä mitä suuhunsa pistää.
En tiedä mikä tuon miehen tilanne on, enkä lähde spekuloimaan. Mutta toisinaan ihminen on lihava esimerkiksi siksi, koska juo runsaasti kaloripitoisia juomia, esim. alkoholia, mehua tai sokerilimuja. On olemassa mielialalääkkeitä jotka kerryttävät kehoon nestettä ja haittaavat aineenvaihduntaa. Kaikki lihavuus tai ylipaino ei johdu ruoasta.
lenkkimakkaraa, juustovoileipää ja rasvaista maitoa, äkkiäkös se kerryttää kiloja, ja jos ei liiku...
Eikä tarvita kuin esim. litra appelsiinimehua lisäksi ja siitä tulee n. 500 kaloria. Muutama iso lasi päivässä ja siinä on jo 1/4 tai 1/3 päivän energiantarpeesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää niljakkaalta ja raa'alta se Kapen 12min uunikana... itse pidän siksi 25min uunis.
Sehän riippuu täysin siitä, mitä broilerin osaa käytät. Täysin luuttomasta osasta sinä saat omalla paistoajallasi kuivaa koppuraa. Itse kanan keittäminenhän vie aikaa vähintään kaksi ja puoli tuntia, sinun käyttämäsi liha on kananpoikaa eli broileria. Vai väitätkö paistavasi myös vasikanlihan naudanlihan ohjeella? Periaatteessa samasta asiastahan on kyse.
Vasikanlihaa saa syödä raakana. Kanaa ei. Siitä tulee salmonella. Siksi kananrinnan ensin paistan pannulla sit 20-30min uunissa. 12 min niin se on semmosta mistää tihkuu nestettä se voi olla raakaa. Kypsänä se on kiinteää. Ja kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää niljakkaalta ja raa'alta se Kapen 12min uunikana... itse pidän siksi 25min uunis.
Sehän riippuu täysin siitä, mitä broilerin osaa käytät. Täysin luuttomasta osasta sinä saat omalla paistoajallasi kuivaa koppuraa. Itse kanan keittäminenhän vie aikaa vähintään kaksi ja puoli tuntia, sinun käyttämäsi liha on kananpoikaa eli broileria. Vai väitätkö paistavasi myös vasikanlihan naudanlihan ohjeella? Periaatteessa samasta asiastahan on kyse.
Vasikanlihaa saa syödä raakana. Kanaa ei. Siitä tulee salmonella. Siksi kananrinnan ensin paistan pannulla sit 20-30min uunissa. 12 min niin se on semmosta mistää tihkuu nestettä se voi olla raakaa. Kypsänä se on kiinteää. Ja kuivaa.
Ymmärsitkö edes? Sinä paistat kanan vauvaa eli kananpoikaa tai broileria, koska nykyisin kaupoissa ei myydä oikeaa kanaa ollenkaan. Vasikka on puolestaan naudan vauva, eikä vasikkareseptin mukaista paistoaikaa voi soveltaa nautareseptiin, sama myös päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään, etteikö Pernilla tiedä kuinka olisi hyvä syödä tai etteikö osaisi tehdä ruokaa. Ammattinsa puolesta on pakko tietää ja osata, ellei joku ole aina tehnyt puolesta.
Ilmeisesti juurikin niin, että joku on tehnyt puolesta! Ruuan laittaminen maustamisineen ym ym on vähän eri kuin pelkkä tieto ruuan ravinto- ym arvoista. Kukahan sen kalan(kin) lopuksi teki kun jo perunoiden pesu oli varsin työlään näköistä.
Miksi tavisperheet ei saa lahjoja ???
Pernillahan on tehnyt videoillaan itse ruokansa jo alaikäisenä.😂
Täällä puhutaan kanan vauvasta ja jostain sohvasta?!. Kape sanois bum bum bum salt n peppa nyt eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ihmettelijöille tiedoksi kakkosjakson tampereaismiehen syömisistä: Maito, kaurahiutaleet ja sokeri keskenään sotkettuna on nimeltään "jätkänpuuro".
Mä söin tämmöistä lapsena 80-luvulla, ja pidin siitä, oli parempaa kuin keitetty kaurapuuro. Tai ehkä se oli vaan vaihtelua ja mauistui siksi hyvälle.
Minäkin enemmän kylmän ruuan ystävä kuin lämpimän. Tuosta muuten trendiversio sellainen että laitetaan sekoitus jääkaappiin yön yli, muhimaan ja turpoamaan :)
"Overnight oats" nimellä.
se mikään trendiversio ole, kakarana kuuskytluvulla jo tehtiin, toinen oli että kirpeitä marjoja, lusikallinen vehnäjauhoja ja vähän sokeria, ja marjat liiskattiin siihen!
Ei mitään uutta auringon alla!
Se nimenomaan on trendi. Se trendaa. Ihan riippumatta siitä syötiinkö sitä 60-luvulla vai ei niin tällä hetkellä se on trendi.
Täällähän on porukkaa kuin FoPSin maalilla. Aina pitää olla vähän salt n pepa. Ei ku sinne vaan. Vielä vielä vielä kaada vaan. Toinwn nokare voita, ja kolmas. Laita koko paketti. Se pitää olla Roodoksen merivettä. Aina merisuolaa!
Siis tuo Pernilla B....kehui videoillaan kuinka söi herkullista ruokaa fitness aikanaan. Nyt haukkuu samaa ruokaa kuivaksi ja puulle maistuvaksi😂
Vierailija kirjoitti:
Pernillahan on tehnyt videoillaan itse ruokansa jo alaikäisenä.😂
Siksi tätä Pernillahan jaksoa ei saata katsoa loppuun asti. Kamala esittämistä.
Miksi musta tuntuu, että Pernilla koko ajan flirttailee Kapelle. Jokin jännite heidän välillään. Huomasiko muut? Ja Kape vähän lähti siihen mukaan…
Pernilla, aikuinen ihminen...en osaa pilkkoa kurkkua, ei sipulia...hirveää esittämistä ja itsensä tyhmentämistä. en tiedä termejä paistaminen, paahtaminen... en ole ikinä kokannut... voi per..e sanon minä, mitä tämän ihmisen vanhemmat on tälle opettanut? ei siis mitään...kö?
Olen aina pitänyt fitness-pimuja tyhjäpäisinä turhakkeina, ja tämä jakso todisti tämän
Pernilla on kyllä viihdyttävä ja aivan ihanan pirtsakka nuori nainen!
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt fitness-pimuja tyhjäpäisinä turhakkeina, ja tämä jakso todisti tämän
Aikamoinen filmaus. Miksei voi olla oma itsensä, se on aina fiksuinta.
Joo kauhea esittäminen päällä ja toi huomionhakuisuus
Tämä. Kehuu, kuinka häneltä saa neuvoja ruokavalioon.🤣