Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaappaus keittiössä uusi kausi

Vierailija
26.03.2026 |

Olipa pirtsakka sanavalmis tämä Tytti uusimmassa jaksossa. 

Kommentit (722)

Vierailija
221/722 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näissä tämän tapaisissa ihmetyttää se, että miten on alettu tekemään lapsia jos ei edes perus asiat ole kunnossa kuten ruoan ja ravinnon saanti? Tyttökin oli jo sen ikäinen että useampia vuosia, jopa vuosi kymmen siinä on mennyt.

Vierailija
222/722 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännen jakson (katoin ruutu+) Pernillassa ei ollut mitään vikaa! Siis mä odotin oikein jännityksellä täällä luvattua myötähäpeän tunnetta, mut ei tullu. Jotkut ihmiset vaan on tuollaisia, puhetyyli ja tapa on vähän näytelmän kaltaista.  Pernilla ja Kape käyttäytyivät keskenään kuin isä ja tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/722 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että Kape tulisi luokseni laittamaan upean aterian. Auttelisin vähäsen niin, että Kape opastaisi, vaikka selän takana seisoen auttaisi pilkkomaan aineksia salaattiin käsi pehmeästi kättäni ohjaten. Samalla kehuisi ja juttelisi mukavia. 

Sitten syötäisiin ja nautittaisiin viiniä kauniisti katetussa pöydässä. Ei laskettaisi suolahippusia eikä viinilasillisia. Naurettaisiin, iloisesti, pehmeästi ja välillä ryöpsähdellen juteltaisiin, Kape katsoisi lämpimästi silmiin kun kertoisin jostain murheestakin, sitten kannustaisi ja pitäisi hetken kädestä.

Jälkiruuan jälkeen Kape sanoisi: Nyt nukut kerrankin hyvät yöunet. Ainakin kahdeksan tuntia! Kävisin iltapesulla jonka jälkeen Kape peittelisi minut sänkyyn, silittäisi hiuksia ja suutelisi hellästi poskelle. Olisin jo melkein ihanassa unessa, vatsa täynnä ja mieli raukeana, kun Kape lähtiessään sammuttaisi valot ja sanoisi: Hyvää yötä. Turvallinen herrasmies kun on.

Vierailija
224/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa ruokaohjelmassa kokkaamisesta tehdään taidetta ja hifistellään.  Kape osaa lähestyä  ruokaa käytännönläheisesti tässä ohjelmassa.  

Vierailija
225/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaisin sellaista 2.0 versiota jossa voisi olla edistyneempiä ruualaittajia joille esim opastusta maustamisesta, yrteistä, kasviksista ja tekniikoista. Noita uusavuttomia lapasia ei pysty enää katsomaan. 

Vierailija
226/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaipaisin sellaista 2.0 versiota jossa voisi olla edistyneempiä ruualaittajia joille esim opastusta maustamisesta, yrteistä, kasviksista ja tekniikoista. Noita uusavuttomia lapasia ei pysty enää katsomaan. 

Näitä pitemmälle kokkauksen saloihin meneviä ohjelmia on yllin kyllin.. Tämä on ns hyvää perustasoa aloittajille.

Vierailija
227/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä sitä pääsisikin halvalla kun itselleen vain ostaisi.  Viikonlopussa mennyt kilo juustoa kun mies ja lapsensa sitä mättää naamaan. Oma juustoni kestäisi varmaan niin kauan että loput menisi  roskiin. Sama koskee ketsuppia viikossa käytetään kilo ketsuppia. Minulle riittäisi kilo ketsuppia varmaan vuodeksi."

ÄLÄ OSTA!JUUSTOA KILOKAUPALLA! Osta valmiiksi siivutettua ja kun se on loppu, se on loppu!

Ketsuppi on turhaa, se on pelkkää sokeria!

Ketsuppi on itse asiassa terveellistä.

Vierailija
228/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä pitemmälle kokkauksen saloihin meneviä ohjelmia on yllin kyllin.. Tämä on ns hyvää perustasoa aloittajille.

kuten esimerkiksi mitä ohjelmia?

Vierailija
229/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opinpa minäkin pihvin paiston. En ole koskaan laittanut uuniin vaan polttanut karrelle pannulla.

Ihana perhe, hyvä jakso.

Onko resepti jossain? En löytänyt. Oheita myös kaipaava.

siis mitä ohjetta, isket kanan pannulle, odotat, käännät, odotat ja kun toinen puolikin 

on valmis, pihvit vuokaan, paistoliemi päälle ja uuniin vähäksi aikaa!

Ei ole rakettitiedettä!

Vierailija
230/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita yrttejä pitäisi itsekin käyttää enemmän. Voin ja suolan määrästä en ole ihan varma näillä verenpaineilla

Vierailija
231/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opinpa minäkin pihvin paiston. En ole koskaan laittanut uuniin vaan polttanut karrelle pannulla.

Ihana perhe, hyvä jakso.

Onko resepti jossain? En löytänyt. Oheita myös kaipaava.

siis mitä ohjetta, isket kanan pannulle, odotat, käännät, odotat ja kun toinen puolikin 

on valmis, pihvit vuokaan, paistoliemi päälle ja uuniin vähäksi aikaa!

Ei ole rakettitiedettä!

Jotkut kuitenkin saavat hyviä pihvejä ilman uuniin laittoa? Minusta tuo, että laitetaan uuniin on jo lihapata eikä pihvi.

Vierailija
232/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt naida saa, vaikka olisi huonot ruokailut ja joskus vain saattaa käydä niin, että tulee raskaaksi ja päättää pitää lapsen.

Vierailija
233/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä tämän tapaisissa ihmetyttää se, että miten on alettu tekemään lapsia jos ei edes perus asiat ole kunnossa kuten ruoan ja ravinnon saanti? Tyttökin oli jo sen ikäinen että useampia vuosia, jopa vuosi kymmen siinä on mennyt.

Miehen kotona äiti oli laittanut ruoan, mutta mies ei omaan kämppään muutettuaan tehnyt itse mitään. Ei siis riitä esimerkin antaminen, vaan lapset/nuoret pitäisi laittaa itse kokkaamaan.

Vierailija
234/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää niljakkaalta ja raa'alta se Kapen 12min uunikana... itse pidän siksi 25min uunis.

Vierailija
235/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun eivät osaa lihaa paistaa ja kuullottaa kasviksia tai jotain. Eilistä jaksoo katselin 

Vierailija
236/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta näyttää niljakkaalta ja raa'alta se Kapen 12min uunikana... itse pidän siksi 25min uunis.

Sehän riippuu täysin siitä, mitä broilerin osaa käytät. Täysin luuttomasta osasta sinä saat omalla paistoajallasi kuivaa koppuraa. Itse kanan keittäminenhän vie aikaa vähintään kaksi ja puoli tuntia, sinun käyttämäsi liha on kananpoikaa eli broileria. Vai väitätkö paistavasi myös vasikanlihan naudanlihan ohjeella? Periaatteessa samasta asiastahan on kyse.

Vierailija
237/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita edistyneitä! Siks on jo masterchefit! 

Vierailija
238/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä teet korppukanaa :)

Vierailija
239/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kana ei ole koskaan niljakas! Opettele kunnioittamaan kanaa!

Vierailija
240/722 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljännen jakson (katoin ruutu+) Pernillassa ei ollut mitään vikaa! Siis mä odotin oikein jännityksellä täällä luvattua myötähäpeän tunnetta, mut ei tullu. Jotkut ihmiset vaan on tuollaisia, puhetyyli ja tapa on vähän näytelmän kaltaista.  Pernilla ja Kape käyttäytyivät keskenään kuin isä ja tytär.

Kuka heiluttaa persettään ja pyörittää lantiotaan isänsä edessä ahtaassa keittiössä?