Säännöt eivät koske minua Arffman
Miten joku voi jopa myöntää, että rikkoo toistuvasti kuntosalin sääntöjä, tuomalla lapsensa mukaan? Ja valittaa että miten lapsi sitten näkee liikunnallista elämää jos se ei niin että tylsistyneenä katsoo kun mamma treenaa. Menisi ulkoilemaan lapsensa kanssa! Ja kuinka traumatisoivaa lapselle tulla heitetyksi ulos? Tai sitten ei. Ehkä kasvaa samaan mentaliteettiin kuin äitinsä. Että hän on tärkeämpi kuin muut ja säännöt eivät koske häntä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Enpä olis uskonu, että tääkin nainen on noin tyhmä 🤦
Ootko sä katsonut sen tekemiä haastatteluja ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Oootte kyllä aika ilkeitä kommentoinneissanne. Puratte ehkä omaa pahaa oloanne täällä.
Laura opettelee vasta yksinhuoltajana olemista.
Kato, päivän ilkeyspoliisi heräsi taas.
Jos kuntosalilla sääntö ettei lapsia saa tuoda niin sitten ei saa. Kuntosalin työntekijä noudattaa sääntöä eikä rupea arpomaan kuka lapsi on rauhallinen ja kiltti joka vain nurkassa piirtää. Olen käynyt 20v kuntosaleilla ja joissain on lapsinurkkaus missä lapset leikkii tai katsoo televisiota ja joissain lapsi haahuilee ympäri kuntosalia. Joskus pitänyt ihan varoa kun taapero juoksee lähelle kesken suorituksen. Se on turvallisuus kysymys.
Just. En kyllä katsoisi ollenkaan hyvällä jos minun salilla olisi lapsi. Sitähän pitäisi koko ajan varoa ja seurata missä hän on ja pyydellä siirtymään. Mitä hittoa? Ei mikään ihme, että tuli jätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan kumma tapaus. Japanissakin se oli tunkemassa kylpylään tatskoineen ja sitten närkästyneenä uhriutui kun ei päässyt, koska tatuoinnit oli kiellettyjä kyseisessä kylpylässä. Silloinkin taisi olla sama laulu että en tajuu ja miksi minäminä-minun pitäisi noudattaa yhteisiä sääntöjä / paikallisia tapoja.
Ai niin, tämä episodin olin ihan unohtanut. Herranjestas miten noloa!!!
Jos yhdelle annetaan lupa tuoda lapsi salille, se pitää sallia sitten kaikille ja tästähän ei tulisi yhtään mitään. Siksi niistä säännöistä ei voi joustaa, luulisi nyt aikuisen ihmisen tajuavan. Miksi ei mene salille jossa lapsiparkki?? Kyllästyttää nämä uhriutujat.
"Minä olen erityinen ja minulle pitää sallia oikeus uhriutua lisää somessa kun lapseni aiheuttaa onnettomuuden tai hän saa itse painavan levypainon varpailleen."
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa antaa lapselle esimerkin liikunnallisesta elämästä, niin menee lapsen kanssa vanhempi-lapsi -jumppaan. Tai sitten minäkin voin ryhtyä täpinöissäni kertomaan siitä, miten urheilen monta tuntia viikossa katsomalla jääkiekkoa ja jalkapalloa.
Esimerkkiä liikunnasta annetaan niin, että liikutaan yhdessä. Ei niin, että lapsi katsoo salilla, kun vanhempi nostelee painoja.
Kuntosali ja lapset ei ole hyvä yhdistelmä. Kun teet raskailla painoilla, pitää olla täysin keskittynyt siihen mitä tekee, suoritus häiriintyy ja voi syntyä vaaratilanteita jos joudut samalla tarkkailemaan ympärillä hyöriviä pikkuipanoita. Jos sinne päästää yhden lapsen, on sinne päästettävä muidenkin asialkaiden lapsia.
Jos haluaa kannustaa lapsiaan liikunnallisuutteen niin veisi lapsiaan joihinkin lapsille tarkoitettuihin liikuntajuttuihin. Tuskin kuntosalin nurkassa nököttäminen ja kännykkän tiirailu lapselle mitään liikuntakipinää antaa.
Ainoa mitä lapsi on nyt omaksunut että ollaan tässä niin erityisiä että ollaan sääntöjen yläpuolella ja kuntosalityöntekijät oli tyhmiä kun ei tienneet keitä me ollaan.
Ei lapsia salille todellakaan. Olen itse kolmen lapsen äiti, en todellakaan mene salille kenenkään kersoja varomaan ja vahtimaan. Maksan treenirauhasta.
Yllättävän paljon tullut julkisuuteen näitä sen mua ei säännöt koske -juttuja. Kuinkahan paljon jää pimentoon? Todella erikoinen tapaus
Siinäpä olisi luonneanalyytikoille ruotimisen paikka. Tosin tavallinen kaduntallajakin ymmärtää hänen itsekorostuksen tarpeensa.
Hyysalo ja tuo vois rakastua.