Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säännöt eivät koske minua Arffman

Vierailija
26.03.2026 |

Miten joku voi jopa myöntää, että rikkoo toistuvasti kuntosalin sääntöjä, tuomalla lapsensa mukaan? Ja valittaa että miten lapsi sitten näkee liikunnallista elämää jos se ei niin että tylsistyneenä katsoo kun mamma treenaa. Menisi ulkoilemaan lapsensa kanssa! Ja kuinka traumatisoivaa lapselle tulla heitetyksi ulos? Tai sitten ei. Ehkä kasvaa samaan mentaliteettiin kuin äitinsä. Että hän on tärkeämpi kuin muut ja säännöt eivät koske häntä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia kuntosalille. Vaikka vanhempi miten vakuuttaisi, että rauhallisest hän nurkassa istuu, niin ei välttämättä istu. Siellä on paljon painavaa tavaraa, jotka voivat aiheuttaa pahan onnettomuuden. Lisäksi en haluaisi pukuhuoneeseen lasta.

Ei minullakaan ollut ketään lasta vahtimaan kun hän oli pieni. Liityin sellaisen kuntosalin jäseneksi, jolla on lapsiparkki. Hän viihtyi siellä oikein hyvin ja minä sain treenata kaikessa rauhassa, käydä myös suihkussa ja saunassa. 

Vierailija
22/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiva treenaamisen ohella seurailla ettei vain joku lapsi ole lähellä isoja painoja jotka voivat aiheuttaa heille vamman. Voi pyydellä näitä lapsia siirtymään pois tieltä kuten Laura sanoi, joten eihän siinä mitään ongelmaa. Sali täyteen lapsia vain.

Ei siitä mitään vammaa tule kun joku tenava pitää kättään penkkipunnerrustelineellä kun siihen palauttaa 120kg rautaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee varmaan itsensä siihen etuoikeutettujen piiriin joita ei säännöt koske. Tsemppiä Anssille.

Vierailija
24/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi olla rehellinen kun Laura ei ole enää väleissä häneen.

Vierailija
25/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siitäkin nyt tulisi kun kaikki toisivat lapsensa kuntosalille?! Huomioitavaa oli miten rumasti ja väheksyvästi hän puhui lapsestaan. Kutsui lastaan sanalla "se" ja puhui nurkassa istumisesta, kuin nukesta, joka on sysätty nurkkaan lelulaatikkoon. Hän on edelleen tuskastuttavan katkera kun tuli miehensä jättämäksi tai näin hän väittää haastatteluissa. Lapsen ei pitäisi joutua sijaiskärsijäksi.

Vierailija
26/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia miehelle. Onneksi pääsi huonosta suhteesta eroon.

Vierailija
27/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sama kersa minkä hylkäsi viikoiksi kun lähti tokioon?

Varmaan. Ja nyt pitäis sen muksun istua hiljaa nurkassa ku äiti treenaa.

"Säännöt ovat sääntöjä, mutta en vaan silti ymmärrä, miten pääosin nurkassa istuva lapsi voi olla vaaraksi tai häiriöksi?"

Vierailija
28/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, no sittenhän minä voin tuoda koirani, kaksi kilttiä vanhusta. Nätisti makoilevat nurkassa ja nakertavat purutikkuja. Jos häiritsevät niin voi komentaa että istu, maahan ja paikka!

Vierailija
29/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää kun käsittää että ne säännöt nimenomaan kieltävät tuomasta lapsia kuntosalin tiloihin. Nurkatkin ovat sitä samaa salia.

Vierailija
30/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se toinen lapsi on tuon aikaa??

Vierailija
31/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oootte kyllä aika ilkeitä kommentoinneissanne.  Puratte ehkä omaa pahaa oloanne täällä.

Laura opettelee vasta yksinhuoltajana olemista.

Vierailija
32/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien lapseni kuntosalille, jonne saa viedä

On kohta koululainen, ei mikään taapero. Mutta ei tulisi mieleenkään viedä, jos säännöissä nimenomaan kielletään. Saati vinkua siitä, ettei itse noudata sääntöjä ja siitä tulee seuraamuksia. Tästä askel eteenpäin, ni alkaa naisvihakortti ja pyhä äiti marttyyri -kortti heilua. 

Vierailija
33/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös mies hoitanut ennen eroa lapsia 24 -tuntia vuorokaudessa. Rouva sai vapaasti rellestää maailmaa pitkin ja poikin. 

Vierailija
34/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa todella itsekkäältä ihmiseltä

Vierailija
35/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten ihmeessä näille näytetään esimerkkiä säännöllisestä liikunnasta, jos se toteutuu vain silloin, kun tuijotan hänen viikoittaista harrastustaan vierestä, Arffman pohtii." 

Miksei hän käy lenkillä tai salilla sen ajan?? Me käydään aina miehen kanssa sillä aikaa kun lapsilla on treenit

Ja toinen asia on, että puhuu vaan yhdestä lapsesta. Hänellä on kaksi. Missä toinen on ja mitä tekee?? Toivottavasti ei jätä alle kouluikäistä yksin kotiin sentään

Vierailija
36/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan valtava myötähäpeä. Hänellä ei selvästi ole minkäänlaista itsereflektiokykyä, kun on yrittänyt tätä neljästi ja kolme kertaa poistettu. Minä minä minä. Ollut erikoinen hahmo kyllä jo pitkään, lähtien hiihtäjien kanssa kaveerauksesta, mistä syystä häntä ei myöskään työssään ole voinut ottaa enää millään lailla vakavasti. Tuntuu että mitkään rajat eivät koske häntä ja kaiken edelle menee se että itsellä on mahdollisimman mukavaa.

Vierailija
37/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oootte kyllä aika ilkeitä kommentoinneissanne.  Puratte ehkä omaa pahaa oloanne täällä.

Laura opettelee vasta yksinhuoltajana olemista.

Kannattaako harjoitella julkisesti somessa ja lehdissä?

Vierailija
38/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo

Vierailija
39/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavana asiakkaana en halua lapsia salille. Elixiassa on lastenhoito saatavilla, menkööt sinne.

Vierailija
40/65 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo. Kuuluisuuden pissa noussut päähän. Minä, minä, minä etuoikeutettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi