Säännöt eivät koske minua Arffman
Miten joku voi jopa myöntää, että rikkoo toistuvasti kuntosalin sääntöjä, tuomalla lapsensa mukaan? Ja valittaa että miten lapsi sitten näkee liikunnallista elämää jos se ei niin että tylsistyneenä katsoo kun mamma treenaa. Menisi ulkoilemaan lapsensa kanssa! Ja kuinka traumatisoivaa lapselle tulla heitetyksi ulos? Tai sitten ei. Ehkä kasvaa samaan mentaliteettiin kuin äitinsä. Että hän on tärkeämpi kuin muut ja säännöt eivät koske häntä.
Kommentit (73)
Rouva Arffmania ei koska mitkään säännöt, ei vapaa-ajalla eikä työssä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan valtava myötähäpeä. Hänellä ei selvästi ole minkäänlaista itsereflektiokykyä, kun on yrittänyt tätä neljästi ja kolme kertaa poistettu. Minä minä minä. Ollut erikoinen hahmo kyllä jo pitkään, lähtien hiihtäjien kanssa kaveerauksesta, mistä syystä häntä ei myöskään työssään ole voinut ottaa enää millään lailla vakavasti. Tuntuu että mitkään rajat eivät koske häntä ja kaiken edelle menee se että itsellä on mahdollisimman mukavaa.
On vain osoitus sinnikkyydestä ja periksiantamattomuudesta.
Ei lannistu ensimmäisen vastoinkäymisen sattuessa.
Kateeksi käy tulevaa uutta miesystävää (ainahan tuo yleensä löytyy ja julkkisnaiselle monesti erittäinkin nopeasti)
Se on sitten menoa parisuhteeseen kun itsestään varma nainen vie ja mies ihmettelee.
Tykkään myös itsevarmoista naisista ja ihailen heitä.
Kaikkea hyvää perheelle vaikkei kyllä tämän palstan kautta viesti välitykään heille.
Vierailija kirjoitti:
Oootte kyllä aika ilkeitä kommentoinneissanne. Puratte ehkä omaa pahaa oloanne täällä.
Laura opettelee vasta yksinhuoltajana olemista.
Mitä opettelua se vaatii? Samanlaista elämä lasten kanssa on edelleen. Aikatauluttaminen on vähän erilaista, mutta se taas ei ole kuntosalin asia eikä noin vaikeaa kuin hänellä tuntuu olevan.
Rikkoi sääntöjä ja valittaa, kun tuli seurauksia.
Pudistelin päätäni, kun luin jutun.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin nolo ihminen. Eihän häntä koskeneet säännöt niissä kisoissakaan, joissa haastattelijana ruinasi nimikirjoituksia.
Minäminäminä.
Ai tää on se sama tyyppi! No nyt voi jo todeta että jotain vikaa persoonassa, terve ihminen ei ole noin itsekeskeinen? Kyllä olisi pitänyt jo ekasta kerrasta mennä jakeluun että tämä sali ei salli lapsia mukaan. Kyllä sellaisiakin löytyy, jotka sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oootte kyllä aika ilkeitä kommentoinneissanne. Puratte ehkä omaa pahaa oloanne täällä.
Mitä opettelua se vaatii? Samanlaista elämä lasten kanssa on edelleen. Aikatauluttaminen on vähän erilaista, mutta se taas ei ole kuntosalin asia eikä noin vaikeaa kuin hänellä tuntuu olevan.
Just tuota aikataulutusta tarkoitinkin. Mukava kun joku toinenkin ymmärtää asian.
Ja Arffman joutuu naurunalaiseksi vielä tuomalla vinkumisensa julkisuuteen ja nolaa lopullisesti itsensä.
Siis tuolle on sanottu samasta asiasta useita kertoja silti vienyt pennun sinne? :D Mitä jos kaikki ajattelisivat ja toimisivat noin, sali olisi täynnänsä juoksevia pikkupentuja, koska tokihan tuo oikeus olisi annettava kaikille eikä vain yhdelle vanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, tätäkään keskustelua ei käytäisi, jos Laura Arffman ei olisi ihan itse tuonut asiaa julkisuuden alttarillle muiden ihmisten tietoisuuteen ja keskusteltaviksi.
Ei asia tullut julkisuuteen kuntosalin omistajilta, vaan Arffmannilta itseltään. Ja mitä ylipäätään Arffman odotti ulostulollaan ja mitä 0hän haki julkaisulla?
Jos kyseessä sama sali, on outoa, etteivät ole jo pistäneet akankin jäsenyyttä jäähylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, tätäkään keskustelua ei käytäisi, jos Laura Arffman ei olisi ihan itse tuonut asiaa julkisuuden alttarillle muiden ihmisten tietoisuuteen ja keskusteltaviksi.
Ei asia tullut julkisuuteen kuntosalin omistajilta, vaan Arffmannilta itseltään. Ja mitä ylipäätään Arffman odotti ulostulollaan ja mitä 0hän haki julkaisulla?
Samaa kuin se vihreiden kaupunginvaltuutettu joka maalitti facessa ruokaravintolaa siitä ettei se ollut täydellinen paikka vegaaneille.
"menkää kaikki tuonne antamaan huonoja arvosanoja ja vähän muutakin palautetta"
Mulla on lapset olleet mukana salilla, mutta joko lasten peuhupaikassa tai sitten lapsi-aikuinen kombolle varattuna aikana. Muutoin en ottaisi mukaan, loukkaantumisriski lapsella ja kanssatreenaajilla on suuri, jos muksu palloilee siellä mun treenisuoritusten aikana.
Enpä olis uskonu, että tääkin nainen on noin tyhmä 🤦
En edes tiennyt ennen artikkelin lukemista, kuka Laura Arffman on, mutta pakko sanoa lukemisen jälkeen, että on täysin turha akka. Typerän oloinen Yle-kuvatus.
Vierailija kirjoitti:
Säännöt on laadittu hyvistä syistä. Ottaako k.o. nainen kontolleen jos lapsi saa jostain laitteesta osumaa. Jos lapsi loukkaantuu, varmasti naisen syyttävä sormi osoittaa poispäin itsestään.
Olen ollut kuntosalilla, jossa joku vakkari teki omaa sarjaansa kiinnittämättä muihin huomiota ja eikös jonkun "ei tästä ole haittaa" -lapsi mennyt tunkemaan sormensa jonnekin painojen väliin. Hirveä rääkynä ja vihainen äiti haukkana paikalle, että etkö yhtään katso ympärillesi, olisi voinut sattua pahasti. Tää tositreenaaja katsoi äitiä ja katsoi lasta ja totesi "vanhemmuus on vastuuta" ja jatkoi treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olis uskonu, että tääkin nainen on noin tyhmä 🤦
vassari
toimittaja
kyse ei ole sukupuolesta vaan ideologiasta
Jos haluaa antaa lapselle esimerkin liikunnallisesta elämästä, niin menee lapsen kanssa vanhempi-lapsi -jumppaan. Tai sitten minäkin voin ryhtyä täpinöissäni kertomaan siitä, miten urheilen monta tuntia viikossa katsomalla jääkiekkoa ja jalkapalloa.
Tämä on ihan kumma tapaus. Japanissakin se oli tunkemassa kylpylään tatskoineen ja sitten närkästyneenä uhriutui kun ei päässyt, koska tatuoinnit oli kiellettyjä kyseisessä kylpylässä. Silloinkin taisi olla sama laulu että en tajuu ja miksi minäminä-minun pitäisi noudattaa yhteisiä sääntöjä / paikallisia tapoja.
Mitäs laura siitä tuumisi kun kaikki treenaajat toisi muksunsa sinne salille pyörimään?
Miksei mene salille mihin saa tuoda lapset? Laura on ihminen tekee omista ongelmistaan muidenkin ongelmia.