Nauran polttomoottoriautolla ajaville
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kallein ja kaunein Polestar. Menkää romuilla päristelijät töihin.
N 45
Varo ettei ovet mene automaattilukkoon ja syty palamaan koko paska.
Hei, se on Teslan ongelma
Vierailija kirjoitti:
3 litrainen hiukkasloukuton diesel tuottaa juuri ja juuri tarpeeksi dioksiinia, kun kierrätän konetta patteriauton edessä 😏.
Joku voi ihmetellä miksi kierrätän konetta, mutta siihen on vinha syy 😄
Et siis tiedä, mitä on dioksiini. Toisaalta enemmän olisi yllättänyt, jos tietäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan kymmenen vuoden jälkeen kumpi ajaa vielä samalla autolla, patteri-auto vai polttis. Mitä veikkaat ?
Pidätkö oikeasti autoasi kymmenen vuotta? En minä ainakaan pitänyt polttomoottoriautojanikaan niin pitkään.
Alkoiko kukkakaali päässäsi kiehumaan? Kukkakaali tulee kauppaan ilmaiseksi, koska se tuodaan lähimarketin parkkipaikalta sähköautolla peräti viidensadanmetrin päähän. Marketin parkkiksella kasvaa kukkakaalia, koska kauempaa ei voi sähköllä sitä hakea
Kaikille muille tavarat tuodaan dieselkäyttöisillä kuorma-autoilla paitis pösilön kukkakaaliviljelmille
Polttishomolla on näköjään se viimeinenkin aivosolu kuollut häkämyrkytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katotaan kymmenen vuoden jälkeen kumpi ajaa vielä samalla autolla, patteri-auto vai polttis. Mitä veikkaat ?
Pidätkö oikeasti autoasi kymmenen vuotta? En minä ainakaan pitänyt polttomoottoriautojanikaan niin pitkään.
Minä pidän aina 10 v dieseleitäni ja helkkarin tyytyväinen olen ollut
Vierailija kirjoitti:
Naurat varmaan myös sille rupu palkalla akku mineraaleja kaivavalle lapsityövoimalle.
Niille, ja öljykenttien takia tuhoutuneelle luonnolle, öljytuotteiden polton aiheuttamille terveysongelmille sun muille ihan samalla tavalla. Hauskaa pitää olle, vaikka syrän märkänis.
Nauran ihan yhtä makeasti sähkövatkaimesi jälleenmyyntiarvon romahdukselle.
T: Dieselpena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tavara ap:n lähikauppaan tulee polttomoottoriautoilla. Siinähän naurat kun kaikki tulee kalliimmaksi
Esimerkiksi ei tule. Kesko on käyttänyt sähkökalustoa lähijakeluun jo iät ja ajat.
Siksikö siellä on kalleimmat hinnat tuotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko kukkakaali päässäsi kiehumaan? Kukkakaali tulee kauppaan ilmaiseksi, koska se tuodaan lähimarketin parkkipaikalta sähköautolla peräti viidensadanmetrin päähän. Marketin parkkiksella kasvaa kukkakaalia, koska kauempaa ei voi sähköllä sitä hakea
Kaikille muille tavarat tuodaan dieselkäyttöisillä kuorma-autoilla paitis pösilön kukkakaaliviljelmille
Mikä sinulla on kukkakaalia vastaan, ihan terveellinen ruoka-aine. Sitä kun syö, niin osaa ehkä kirjoittaa vastaukset oikeaan viestiinkin.
Ja minä muuten ajoin ajokorttini . . . dieselkäyttöisellä kuorma-autolla. Ja ajoin vuosikymmeniä polttomoottoriautolla. Miten tyhmä pitää olla, että kuvittelee kaikkien sähhköauton omistajien olevan täysin tietämättömiä polttomoottoriautoista?
Vierailija kirjoitti:
Naurat varmaan myös sille rupu palkalla akku mineraaleja kaivavalle lapsityövoimalle.
Tottakai. Se naurattaa kaikkein eniten. Saamarin köyhät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulla on kukkakaalia vastaan, ihan terveellinen ruoka-aine. Sitä kun syö, niin osaa ehkä kirjoittaa vastaukset oikeaan viestiinkin.
Ja minä muuten ajoin ajokorttini . . . dieselkäyttöisellä kuorma-autolla. Ja ajoin vuosikymmeniä polttomoottoriautolla. Miten tyhmä pitää olla, että kuvittelee kaikkien sähhköauton omistajien olevan täysin tietämättömiä polttomoottoriautoista?
Kyllä sinä olet tyhmyytesi jo osoittanut väittämällä, ettei hintoihin vaikuta polttoaineen hintojen korotus, koska k-kaupassa lähikuljetus hoituu sähköllä :DD
Oikeastaan ei tarvitsisi sulle vastata edes näin järkevästi, koska aivojesi tilalla kasvaa kukkakaalia ja parvekkeellasi hometta
Minua niin nauratti kun talvella katselin lasit jäässä ajelevia sähköautoilijoita moottoritiellä minä T-paidassa Diesel autossani.
Mutku Miko sano et eurolla saa litran pensaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä olet tyhmyytesi jo osoittanut väittämällä, ettei hintoihin vaikuta polttoaineen hintojen korotus, koska k-kaupassa lähikuljetus hoituu sähköllä :DD
Oikeastaan ei tarvitsisi sulle vastata edes näin järkevästi, koska aivojesi tilalla kasvaa kukkakaalia ja parvekkeellasi hometta
Voi sinua raukkaa. Minä (eikä kukaan muukaan) ole väittänyt mitään tuollaista, tuo on aivan omaa keksintöäsi.
Ja sen ABC- kortin lisäksi minulla on sellainen koulutus, jossa opetettiin tekemään myös kustannuslaskentaa. Eli minä en kuvittele mitään noin typerää. Eikä kyllä kukaan muukaan, jos oikeasti luet mitä täällä on kirjoitettu. Tai siis ymmärrät lukeamaasi.
Sähköauton arvonlasku on niin huimaa että tonnin bensa-auto saa kulutta 20 litraa satasella eikä ajo tule yhtään kalliimmaksi kuin sähköautolla ajo.
Vierailija kirjoitti:
Sähköauton arvonlasku on niin huimaa että tonnin bensa-auto saa kulutta 20 litraa satasella eikä ajo tule yhtään kalliimmaksi kuin sähköautolla ajo.
Klassinen tonnin rottelo-vertaus. Entäs jos joku ostaa kalliin polttomoottoriauton?
Katotaan naurattaako kolmen vuoden päästä kun sun sähköauton jälleenmyyntiarvo tippuu puolella.
Ohi ajaville on kiva nauraa kun on aikaa sille.
Ne piirtää kellä on liitua.
Köyhää se voi vaikka naurattaa velalla senttien säästämiseksi ostetussa muovilaatikossa.
Suurin osa kulkee. Mutta sekin kalusto sähköistyy.