Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauran polttomoottoriautolla ajaville

Vierailija
25.03.2026 |

😂🤣

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tällä palstalla oikeasti yksikään tajua, että kaikki kuorma-autot jotka kuljettavat tavaraa kauppoihin kulkevat dieselillä, jokainen rekka joka kuljettaa tavaraa paikasta toiseen kulkee dieselillä, jokainen huoltomies kulkee dieselillä 

No, sittenpä itkette kaikki sen kauppalaskunne kanssa. Tulee teille kaikille ihan puun takaa sitten 

Suurin osa kulkee. Mutta sekin kalusto sähköistyy.

Vierailija
102/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kallein ja kaunein Polestar.  Menkää romuilla päristelijät töihin. 

N 45

Varo ettei ovet mene automaattilukkoon ja syty palamaan koko paska.

Hei, se on Teslan ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 litrainen hiukkasloukuton diesel tuottaa juuri ja juuri tarpeeksi dioksiinia, kun kierrätän konetta patteriauton edessä 😏.

Joku voi ihmetellä miksi kierrätän konetta, mutta siihen on vinha syy 😄

Et siis tiedä, mitä on dioksiini. Toisaalta enemmän olisi yllättänyt, jos tietäisit.

Vierailija
104/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katotaan kymmenen vuoden jälkeen kumpi ajaa vielä samalla autolla, patteri-auto vai polttis. Mitä veikkaat ?

Pidätkö oikeasti autoasi kymmenen vuotta? En minä ainakaan pitänyt polttomoottoriautojanikaan niin pitkään.

Alkoiko kukkakaali päässäsi kiehumaan? Kukkakaali tulee kauppaan ilmaiseksi, koska se tuodaan lähimarketin parkkipaikalta sähköautolla peräti viidensadanmetrin päähän. Marketin parkkiksella kasvaa kukkakaalia, koska kauempaa ei voi sähköllä sitä hakea 

Kaikille muille tavarat tuodaan dieselkäyttöisillä kuorma-autoilla paitis pösilön kukkakaaliviljelmille 

Polttishomolla on näköjään se viimeinenkin aivosolu kuollut häkämyrkytykseen. 

Vierailija
105/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katotaan kymmenen vuoden jälkeen kumpi ajaa vielä samalla autolla, patteri-auto vai polttis. Mitä veikkaat ?

Pidätkö oikeasti autoasi kymmenen vuotta? En minä ainakaan pitänyt polttomoottoriautojanikaan niin pitkään.

Minä pidän aina  10 v dieseleitäni ja helkkarin tyytyväinen olen ollut

Vierailija
106/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurat varmaan myös sille rupu palkalla akku mineraaleja kaivavalle lapsityövoimalle. 

Niille, ja öljykenttien takia tuhoutuneelle luonnolle, öljytuotteiden polton aiheuttamille terveysongelmille sun muille ihan samalla tavalla. Hauskaa pitää olle, vaikka syrän märkänis.

Vierailija
107/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ihan yhtä makeasti sähkövatkaimesi jälleenmyyntiarvon romahdukselle.

T: Dieselpena

Vierailija
108/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tavara ap:n lähikauppaan tulee polttomoottoriautoilla. Siinähän naurat kun kaikki tulee kalliimmaksi

Esimerkiksi ei tule. Kesko on käyttänyt sähkökalustoa lähijakeluun jo iät ja ajat. 

Siksikö siellä on kalleimmat hinnat tuotteilla.

Vierailija
109/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko kukkakaali päässäsi kiehumaan? Kukkakaali tulee kauppaan ilmaiseksi, koska se tuodaan lähimarketin parkkipaikalta sähköautolla peräti viidensadanmetrin päähän. Marketin parkkiksella kasvaa kukkakaalia, koska kauempaa ei voi sähköllä sitä hakea 

Kaikille muille tavarat tuodaan dieselkäyttöisillä kuorma-autoilla paitis pösilön kukkakaaliviljelmille 

Mikä sinulla on kukkakaalia vastaan, ihan terveellinen ruoka-aine. Sitä kun syö, niin osaa ehkä kirjoittaa vastaukset oikeaan viestiinkin.

Ja minä muuten ajoin ajokorttini . . . dieselkäyttöisellä kuorma-autolla. Ja ajoin vuosikymmeniä polttomoottoriautolla. Miten tyhmä pitää olla, että kuvittelee kaikkien sähhköauton omistajien olevan täysin tietämättömiä polttomoottoriautoista?

Vierailija
110/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurat varmaan myös sille rupu palkalla akku mineraaleja kaivavalle lapsityövoimalle. 

Tottakai. Se naurattaa kaikkein eniten. Saamarin köyhät 

Vierailija
111/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinulla on kukkakaalia vastaan, ihan terveellinen ruoka-aine. Sitä kun syö, niin osaa ehkä kirjoittaa vastaukset oikeaan viestiinkin.

Ja minä muuten ajoin ajokorttini . . . dieselkäyttöisellä kuorma-autolla. Ja ajoin vuosikymmeniä polttomoottoriautolla. Miten tyhmä pitää olla, että kuvittelee kaikkien sähhköauton omistajien olevan täysin tietämättömiä polttomoottoriautoista?

Kyllä sinä olet tyhmyytesi jo osoittanut väittämällä, ettei hintoihin vaikuta polttoaineen hintojen korotus, koska k-kaupassa lähikuljetus hoituu sähköllä :DD

Oikeastaan ei tarvitsisi sulle vastata edes näin järkevästi, koska aivojesi tilalla kasvaa kukkakaalia ja parvekkeellasi hometta 

Vierailija
112/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin nauratti kun talvella katselin lasit jäässä ajelevia sähköautoilijoita moottoritiellä minä T-paidassa Diesel autossani.

Vierailija
113/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku Miko sano et eurolla saa litran pensaa.

Vierailija
114/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä olet tyhmyytesi jo osoittanut väittämällä, ettei hintoihin vaikuta polttoaineen hintojen korotus, koska k-kaupassa lähikuljetus hoituu sähköllä :DD

Oikeastaan ei tarvitsisi sulle vastata edes näin järkevästi, koska aivojesi tilalla kasvaa kukkakaalia ja parvekkeellasi hometta 

Voi sinua raukkaa. Minä (eikä kukaan muukaan) ole väittänyt mitään tuollaista, tuo on aivan omaa keksintöäsi.

Ja sen ABC- kortin lisäksi minulla on sellainen  koulutus, jossa opetettiin tekemään myös kustannuslaskentaa. Eli minä en kuvittele mitään noin typerää. Eikä kyllä kukaan muukaan, jos oikeasti luet mitä täällä on kirjoitettu. Tai siis ymmärrät lukeamaasi.

Vierailija
115/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauton arvonlasku on niin huimaa  että tonnin bensa-auto saa kulutta 20 litraa satasella eikä ajo tule yhtään kalliimmaksi kuin sähköautolla ajo.

Vierailija
116/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
117/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköauton arvonlasku on niin huimaa  että tonnin bensa-auto saa kulutta 20 litraa satasella eikä ajo tule yhtään kalliimmaksi kuin sähköautolla ajo.

Klassinen tonnin rottelo-vertaus. Entäs jos joku ostaa kalliin polttomoottoriauton?

Vierailija
118/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan naurattaako kolmen vuoden päästä kun sun sähköauton jälleenmyyntiarvo tippuu puolella.

Vierailija
119/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi ajaville on kiva nauraa kun on aikaa sille.

Vierailija
120/150 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne piirtää kellä on liitua. 

Köyhää se voi vaikka naurattaa velalla senttien säästämiseksi ostetussa muovilaatikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan