Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä...sain naiselta pakit

Vierailija
25.03.2026 |

Olimme syömässä paikallisessa illallisravintolassa, koska halusin tarjota mukavat treffit kivassa ympäristössä. Ja olihan se reilua tarjota, kun taas olemme saaneet lehdistä lukea mitä kauheuksia miehet ovat ihanille naisille tehneet.
Treffit menivät niin hyvin. Keskustelu oli monipuolista ja yltyi suorastaan verbaaliseksi ilotulitukseksi kun molempien hoksottimet olivat kohdillaan. Ruoka oli täydellistä ja palvelu niin sujuvaa, ettei voinut kuin antaa viiden tähden arvion.
Treffien päätteeksi päätin tarjota kohteliaasti kyytiä kotiin, tottakai pyrkimättä kuitenkaan yökylään näin aikaisessa vaiheessa kun vasta tapasimme. Mutta sitten tajusin virheeni. Olin ajatellut pesettää autoni vasta viikonloppuna kun kurakelit päättyisivät. Kun treffini katsoi likatahraa autoni kyljessä, tajusin heti, että tämä oli tässä. Vaikka palstanaiset olivat sanoneet minulle ettei auton välttämättä tarvitse olla premium-merkkiä kunhan se on uusi ja siisti, olin laiminlyönyt kaikista tärkeimmän ohjeen ja saapunut treffeille juuri ostamallani vm. 2026 Toyota Yaris-hybridillä joka ei ollut puhdas.
Yritin vielä selitellä asiaa, mutta se oli myöhäistä. Treffini lähti kotiin taksilla jonka minä tietysti maksoin.
Ei auta kuin oppia virheistään, leuka pystyyn ja seuraavalla kerralla paremmin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sait pakit koska saavuit treffeille Toyota Yaris-hybridillä, vain naiset ajavat sellaisilla.

Vierailija
2/3 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Yaris miehellä on jo itsessään riittävä syy antaa pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee jostain syystä mieleen se ketju jossa nainen sai kilarit kun mies oli ostanut jonkun kalliin auton ja huijannut naista, että se oli Toyota :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme