Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin katosi 26-vuotias Sini Vuori Tampereen hämeenkadun mäkkäristä

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen t einipoika J oel imi k yrpääni kunnes laukesin

Öhhöhööh

Öhöhöhööööö

Öhö

'

.

Öhssös

Öö

Öhöh

.

Hööh

.

.

Öhöm

Höpö
Pöpö

.

.

Höö

.

.

.

Öööhhh

.

H

Ö

Ö

.
.

T e inilutka J oel imee viimeisetkin s p ermatipat ja p a skaista m unaa.
HöH

Vierailija
62/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti olisi pitänyt vaihtaa junaa Toijalassa päästäkseen Riihimäelle mutta syystä tai toisesta (nukahti?) jäikin pois vasta Tampereella? Tarjosiko joku siellä mahdollisesti yösijan? 

Yksin oli syömässä mäkkärissä. Onko faktaa toi junan vaihto? 

Lähti kumminkin juna-asemalta hämeenkatua pitkin mäkkäriin. 

Onko palannut rautatieasemalle? 

Oli menossa Riihimäelle. Turusta tultaessa pitää vaihtaa Toijalassa (Akaa). 

Lehdessä ihmettelivät, miksi oli tampereella. Eikö tätä nukkumista ole otettu huomioon. 🤔 

Tämä. Tuttavani nukkui Jyväskylään asti, kun piti jäädä Treella pois. 

Toisaalta, ei ollut laittanut äidilleen viestiä, että nukkui ohi pysäkistä. Se minusta on outoa. Vastaavassa tilanteessa olisin itse laittanut heti viestin, että menin ohi enkä tiedä koska tulen.

Olisiko sieltä Tampereelta päässyt vielä yöllä Riihimäelle? Jos oli jo katsonut seuraavan junan eikä viitsinyt yöllä häiritä äitiään kun oletti että ehtii kuitenkin ennen aamua sinne. 

Eikö ihmisillä ole puhelimet äänettömällä yöllä joka tapauksessa? Itse lähinnä ajattelin sitä, että lähettäisin viestin siltä varalta, jos äiti herääkin yöllä ja ihmettelee. 

No äiti kertoi sanoneensa Sinille ettei kukaan varmaan ole hereillä enää silloin kun tämä tulee Riihimäelle. Joten ehkä Sini ajatteli ettei maksa vaivaa laittaa viestiä ja ehkä häntä nolottikin mahdollinen nukahtaminen ja vaihtoyhteyden missaaminen. Saattoi siis ajatella että ehtii perille kun ehtii, eikä äidin tarvitse edes tietää hänen mokastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin pienikokoinen nainen, 150cm ja hoikka. Jos vielä päihtynyt, niin melkosen helppo kohde saalistajalle.

Vierailija
64/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti olisi pitänyt vaihtaa junaa Toijalassa päästäkseen Riihimäelle mutta syystä tai toisesta (nukahti?) jäikin pois vasta Tampereella? Tarjosiko joku siellä mahdollisesti yösijan? 

Lehdessä ihmettelivät, miksi oli tampereella. Eikö tätä nukkumista ole otettu huomioon. 🤔 

Toisaalta, ei ollut laittanut äidilleen viestiä, että nukkui ohi pysäkistä. Se minusta on outoa. Vastaavassa tilanteessa olisin itse laittanut heti viestin, että menin ohi enkä tiedä koska tulen.

Olisiko sieltä Tampereelta päässyt vielä yöllä Riihimäelle? Jos oli jo katsonut seuraavan junan eikä viitsinyt yöllä häiritä äitiään kun oletti että ehtii kuitenkin ennen aamua sinne. 

Eikö ihmisillä ole puhelimet äänettömällä yöllä joka tapauksessa? Itse lähinnä ajattelin sitä, että lähettäisin viestin siltä varalta, jos äiti herääkin yöllä ja ihmettelee. 

Ei kaikilla ole, miksi olisi? Minulla ei ole äänettä koskaan öisin ja tiedän ettei myöskään vanhemmillani ole. Ei meille kukaan soita tai laita viestiä yöaikaan, PAITSI jos on jokin hätä. 

Vierailija
65/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkikuvassa katsoo puhelintaan mielestäni "mitä helv ettiä'. ilmeellä. Ihan kuin lukisi jotain viestiä. Toki kuva voi vääristääkin.

Vierailija
66/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää kuka katsoi ne viestit seitsemältä aamulla (whatsapp-väkäset muuttuivat sinisiksi), oliko se Sini itse vai joku ihan muu. 

Vierailija
67/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkikuvassa katsoo puhelintaan mielestäni "mitä helv ettiä'. ilmeellä. Ihan kuin lukisi jotain viestiä. Toki kuva voi vääristääkin.

Saattoi etsiä juna/bussi-yhteyksiä. 

Vierailija
68/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöaika Tampereella, nuori, pienikokoinen nainen yksin liikenteessä oletettavasti, oletettavasti vähissä varoissa. Ehkä päihtyneenä. Liikkeellä myös juhlijoita. Nainen kateissa 4v. Ei ole epäilystäkään mikä on kohtalo. Ei ole valitettavasti enää elossa. Nyt on vain poliisin tehtävä selvittää kuka hänet tap poi.

Vierailija
69/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo perheenjäsenet voi yhtään tietää mitä siellä on taustalla ja millaisissa porukoissa on liikkunut jne. Jos välillä on mennyt viikkoja ilman yhteydenottoja, niin ei kuulosta läheiseltä eikä siltä, että äidillä olisi mitään mahdollisuuksia tietää lapsensa elämästä mitään. Muutenkin kuulostaa oudolta tuollaiset välit. Itse olen ollut pari kertaa viikossa perheeseeni yhteydessä sillonkin, kun asuttiin ulkomailla, kun olin juurikin tuon 26v. 

Vierailija
70/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on päätynyt veteen Treella. Ratinan suvannosta voi silti joidenkin jäänteet siirtyä järveen virran mukana, mutta sieltä löytyisi jonkun toisen jäänteet varmaan ennemmin tai eläimen luita. Oliko muissa kunnissa tuttuja hänellä tai exiä?

Vierailija
71/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on päätynyt veteen Treella. Ratinan suvannosta voi silti joidenkin jäänteet siirtyä järveen virran mukana, mutta sieltä löytyisi jonkun toisen jäänteet varmaan ennemmin tai eläimen luita. Oliko muissa kunnissa tuttuja hänellä tai exiä?

Itse en usko, että vanhemmat edes tietää kaikkia tämän Sinin kavereita ja exiä. Asui muualla eikä pitänyt edes viikottain yhteyttä. Muutenkin jutusta tulee kuva, että äiti kyllä yritti pitää hyviä suhteita lapseensa, mutta Sini piti etäisyyttä.

Vierailija
72/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää kuka katsoi ne viestit seitsemältä aamulla (whatsapp-väkäset muuttuivat sinisiksi), oliko se Sini itse vai joku ihan muu. 

Luulisi että joku läheisistä (sisko, kaveri) tietäisi millainen lukitus Sinin puhelimessa oli. Oliko sormenjälki, koodi, kasvotunnistus? Koodin olisi tiennyt vain Sini itse. 

Vierailija
73/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että vanhemmat edes tietää kaikkia tämän Sinin kavereita ja exiä. Asui muualla eikä pitänyt edes viikottain yhteyttä. Muutenkin jutusta tulee kuva, että äiti kyllä yritti pitää hyviä suhteita lapseensa, mutta Sini piti etäisyyttä.

Sisko ainakin vaikuttaa läheiseltä, olivat paljon yhteydessä. Entä se kaveri jonka luota lähti? Ei hänelläkään ollut tietoa että olisi mitään muita suunnitelmia ollut kuin mennä Riihimäelle. 

Vierailija
74/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että joku läheisistä (sisko, kaveri) tietäisi millainen lukitus Sinin puhelimessa oli. Oliko sormenjälki, koodi, kasvotunnistus? Koodin olisi tiennyt vain Sini itse. 

Joissain Androideissa tehdään sellainen kuvio pisteiden välillä, kun puhelinta avataan. Se on todella helppo katsoa sivusta ja muistaa, ellei puhelimessa ole tietosuojakalvoa. Sitten taas esim. sormenjäljen tai kasvot saa ehkä tunnistettua ruumiiltakin. Ehkä, en ole kokeillut.

75/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoamispäivä kuun viimeisenä. En tiedä rahatilanteestaan, mutta varmaan jotain asumistukea tai muuta olisi ensimmäisenä päivänä ollut tilille tulossa? Jos on ollut rahat loppu, on ehkä ajatellut yritää kuluttaa aikaa jossain tukien saapumiseen asti.

Hyvä pointti. Jutussa äiti sanoi, että Sini oli miettinyt, että vaihtaisi elämänsä suuntaa. Mitä tämä tarkoitti? Käyttikö päihteitä? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
76/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan rautatieaseman kameroista selviäsi. Käynyt syömässä ja palannut asemalle

Luulisi, että tähän mennessä poliisi olisi saanut selville, oliko hän asemalla takaisin odottamassa junaa. Yksi mahdollisuus on, että on liftannut tai saanut autokyydin Riihimäelle. Nämä ovat niitä vaarallisia juttuja.

Vierailija
77/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella toimii vaikutusvaltainen homomafia. Onko sen toimia tutkittu näiden nuorten naisten katoamisten yhteydessä?

Vierailija
78/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa uutisissa lukee että katosi turusta.

Hänet on nähty tampereen mäkkärin valvontakameroissa eli katosi tampereelta

Vierailija
79/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina jotenkin epäilyttävää, ettei muka kukaan tiedä mitään. Ei muka edes poliisi. Tuntuu uskomattomalta nykyaikana. 

Vierailija
80/110 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan missä päin keravaa asui? Ihan vaan paikallisena mietin, että täälläkin voi joutua hyvin väärään seuraan helposti tietyillä alueilla. Jos on sekaantunut huumeporukoihin ja veloissa, niin voi käydä hyvin äkkiä huonosti. Sen puolesta puhuisi, että ei halunnut mennä kotiin ja oli äidille pohtinut, että haluaisi muuttaa elämänsä suunnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän