Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allekirjoittaisitko kansalaisaloitteen joka kriminalisoi polyamoriset suhteet?

Vierailija
24.03.2026 |

Miten on?

Allekirjoittaisitko polyamoriset suhteet kriminalisoivan kansalaisaloitteen?

Vaihtoehdot

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei ole minulta pois. Samalla pitäisi säännellä aika montaa muutakin seksuaalista juttua. Pettämisestähän tulisi käytännössä rikos.

Vierailija
2/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ei ole minulta pois. Samalla pitäisi säännellä aika montaa muutakin seksuaalista juttua. Pettämisestähän tulisi käytännössä rikos.

Eikö se olisi aivan hyvä jos pettämisestä tulisi rikos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan näihin asumiskuvioihin ei sekoiteta lapsia eikä naapureita häiritä. Kommuunit.

Vierailija
4/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten mielenterveyden suojelemiseksi. Minulta polyamorinen suhde tuhosi terveyden. En usko että ne tekee hyvää muillekaan.

Vierailija
5/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Laki, jonka valvominen on käytännössä mahdotonta, rapauttaa yleistä oikeustajua. Lisäksi aikuisten välisien parisuhdeasioiden tulisi olla ihmisten keskinäisten sopimuksien piirissä.
-eri.

Vierailija
6/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten mielenterveyden suojelemiseksi. Minulta polyamorinen suhde tuhosi terveyden. En usko että ne tekee hyvää muillekaan.

Aikuisuus merkitsee sitä, että sinun täytyy tehdä itse valintasi. Ihan tavallinen yksiavioinen avioliittokin olisi voinut viedä terveytesi. Mutta ei avioliittoa voi kriminalisoida. Ja vaikka voisi, ei se toksisia ihmissuhteita poistaisi.

Vierailija
7/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoittaisi. Minulle on yksi lysti, millaisissa suhteissa muut elävät.

Vierailija
8/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kriminalisoida mutta aihetta pitäisi pöyhiä ja ruotia oikein kunnolla. Jotta se tulevaisuus olisi parempi!

Vierailija
9/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä allekirjoittaisin. Saisi mieheni vienyt toisen miehen vaimo nenilleen.

Vierailija
10/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en katso tuon olevan sellainen asia, joka pitäisi kieltää lailla. Yleensä nämä ovat aikuisia ihmisiä kaikki, jotka osaavat itse päättää haluavatko elää monisuhteessa vai eivät.

Vierailija
11/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi, jos toisen miehen vaimo on kiinnostavampi kuin sinä. Ei polyamorian kriminalisointi tee sinusta yhtään kiinnostavampaa ex-miehesi tai kenenkään muunkaan silmissä.

Vierailija
12/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se muiden vika, ettei sinun pää kestä ? En minä itse tuollaiseen alkaisi, mutta ei ole minulta pois jos joku muu niin haluaa. 

Vierailija
13/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi sitten niin pienintäkään järkeä alkaa tutkimaan jotain pettämisiä ja käsittelemään niitä oikeudessa. Typerääkin typerämpi idea.

Vierailija
14/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties hieman typerä? Miten se miehesi vienyt toisen miehen vaimo saisi tuosta nenilleen? Katsos kun rikokset pitää pystyä myös todistamaan, niin mitenköhän tuo tapahtuisi? Seksipoliisi?

Vierailija
15/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sitten kieltää KAIKKI ihmissuhteet? Voihan esim. vanhemman käytös aiheuttaa mielenterveysongelmia. Tai ystävän petos tai tuhat muuta juttua. 

Vierailija
16/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs sille voi, jos toisen miehen vaimo on kiinnostavampi kuin sinä. Ei polyamorian kriminalisointi tee sinusta yhtään kiinnostavampaa ex-miehesi tai kenenkään muunkaan silmissä.

Et tunne koko kuviota, enkä ala avaamaan sitä täällä.

Vierailija
17/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä polyamoria on ällöttävää ja moraalitonta hedonismia, mutta ei ole mun asia päättää mitä aikuiset ihmiset keskenään touhuavat, kunhan toiminta on vapaaehtoista.

Vierailija
18/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, sinkkuna oleminen pitäisi kriminalisoida. Alkaisi naisillekin kelpaamaan oman tasoisensa seura ja syntyvyys saataisiin nousuun. 

Vierailija
19/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Kyllä ihmisen täytyy saada omista ihmissuhteistaan päättää.

Vierailija
20/55 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, sinkkuna oleminen pitäisi kriminalisoida. Alkaisi naisillekin kelpaamaan oman tasoisensa seura ja syntyvyys saataisiin nousuun. 

Et sitten ole kuullut lapsettomista parisuhteista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän