Tapailunainen ei ole pessyt kertaakaan ikkunoita, asunut 10 vuotta asunnossaan
Parveke lasitettu. Mietin jatkanko tapailua. Hänen asuntonsa oli muutoin perussiisti.
Kommentit (32)
Mulla tapailumies ei ollut kertaakaan pyyhkinyt huonekasveistaan pölyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sieltä sitten ulos näkee.
Näkyi kyllä ihan hyvin.
Ap
Kuinka usein itse peset ikkunat? Entä onko maisema asunnosta hyvä? Itse pesisin, jos maisema on erityinen ja vietän aikaa parvekkeella. Muuten antaisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sieltä sitten ulos näkee.
Näkyi kyllä ihan hyvin.
Ap
No mikä sitten on ongelma?!
Pitäisi pestä vaikka eivät ole edes likaiset?
Jos auringonvalo tulee läpi, niin ei haittaa. Minä pesin ikkunat viimeksi 80-luvulla ja vieläkin tulee auringonvalo ikkunoista lävitse.
En minäkään ole pessyt. Sen hoitaa siivousfirma.
Eikö ne kerkeä pestä sitten jos joskus muuttaa asunnosta pois? Pesee sitten vaikka kahdesti.
Mitä ihmeen tapailuja nyt on kaikki? Miksi ei voi sanoa että naisystävä?
Kuvaile, miltä näyttää parvekeikkuna, jota ei ole pesty kymmeneen vuoteen.
En ole vaihtanut lakanoita kymmeneen vuoteen.
Pentti
Tapailumiesketjut on aina provoja. Porvoolaisten luulis tietävän.
En ole varmaan minäkään pessyt ikkunoita 10 vuoteen, saattanut käydä ulkopäin pyyhkäisemässä isommat. Ei ole aikaa, aina töissä. Läpi näkyy silti.
Kyllä olisi hienoa, kun takavasemmalta tulisi joku miespuolinen hippiäinen ja alkaisi miettiä, jatkaako tapailua minun kanssani ikkunoiden takia. Istuttaisin äkkiä sen luisen persuksen kottikärryihin ja kippaisin tontin rajalle asti. Ja oltaisiin kumpikin tyytyväisiä, että päästiin painolastista eroon...siis minä ja kottikärryt.
Kaikkea roskaa sitä kuulee :D
Oletko sä ap katsonut peiliin kymmeneen vuoteen? Kato nyt, katos kun sulla ei ole tapailunaista.
Se lika palaa pintaan kiinni ajan kanssa, on todella vaikea pestä pois. Vaatii käytännössä ammattilaisen joka hapolla käsittelee sen pinnan että saa taas kirkkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, miltä näyttää parvekeikkuna, jota ei ole pesty kymmeneen vuoteen.
Minä voin kuvailla, itse en ole pessyt ikkunoita ainakaan siihen kymmeneen vuoteen. Hyvin hyvin pölyiset, läpi kyllä näkyy, mutta kyllä katupölyä kertyy lasitusten kanssakin. Kesäisin pidän lasit aina auki, paitsi kovalla vesisateella. Parvekkeen lasit kyllä pesen joka toinen vuosi, mutta ikkunan pesua varten pitäisi tyhjentää koko ikkunan edusta ja siirtää vielä sohvaakin, että iso ikkuna mahtuu aukeamaan. Pidän kaihtimia, niin ei likaisuus näy. Kesällä joka tapauksessa pidettävä pimennysverhoja 24/7 kesäkuusta pitkälle elokuuta.
Vierailija kirjoitti:
En ole varmaan minäkään pessyt ikkunoita 10 vuoteen, saattanut käydä ulkopäin pyyhkäisemässä isommat. Ei ole aikaa, aina töissä. Läpi näkyy silti.
Kyllä olisi hienoa, kun takavasemmalta tulisi joku miespuolinen hippiäinen ja alkaisi miettiä, jatkaako tapailua minun kanssani ikkunoiden takia. Istuttaisin äkkiä sen luisen persuksen kottikärryihin ja kippaisin tontin rajalle asti. Ja oltaisiin kumpikin tyytyväisiä, että päästiin painolastista eroon...siis minä ja kottikärryt.
Kaikkea roskaa sitä kuulee :D
Minusta on hyvä jos joku miespuolinen miettii tuota. Kosin viihtyvyys on silloin tärkeää, valo on ihan erilainen kun ikkunat on puhtaat. Likaiset ikkunat kertoo elämänhallintaongelmista.
Sano vastaan vain, mutta tiedät että tämä on totta.
Jätä äkkiä ennenku pistää sut ne pesemään.