Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5510)
Sofia ja Henri erosivat valitettavasti.
Mitäs kaksi muuta paria, onko kellään tietoa, jatkuuko heidän suhteensa?
Näyttää siltä, että Henri ja Sofia eivät ole yhdessä. Tuliko kenellekään yllätyksenä? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän kallista ja luontoa kuormittavaa lennätellä näitä poisäänestettyjä saarelta suomeen ja takaisin, ees taas, mikä järki?
Niin mitä? Ketä oikein tarkoitat?
Oletko laskuhumalassa ja väärä pari voitti, kun noin ärripurri olet?
Mitä sönkötät? Laita korkki kiinni. Saarelle palanneita ei ole lennätetty edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Älä huijaa!
Katso haastattelu maikkarin viihdeuutisista. Yhdessä ovat hyvin onnellisina.
Sanna jäi siis kodittomaksi, ja Eetu tarjosi yöpaikkaa jos saa sämpylää.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että Henri ja Sofia eivät ole yhdessä. Tuliko kenellekään yllätyksenä? Ei.
Heidän haastattelunsa on myös maikkarin viihdeuutisissa. Erosivat.
Henrin ja Sofian ero ei tullut kenellekään yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Jenni ei ole etiopialaisen ruoan ystävä? Siihenkö tyssää? Jos anoppi loukkaantuu, se on aika paha.
Ei tyssännyt. Jenni itki ja söi.
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Henri erosivat valitettavasti.
Hyvä. Se siitä rakastuneen esittämisestä.
Jenni ja Ilmari niin onnellisina maikkarin haastattelussa Upea pari onnea voitosta!
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Täytyy sanoa, et tää on kyllä kauden isoin ylläri :O
Sofia ja Henri olivat kolme kuukautta yhdessä ohjelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Henri erosivat valitettavasti.
Hyvä. Se siitä rakastuneen esittämisestä.
En usko, että he esittivät saarella mitään. Ulkomaailmassa on vaan niin erilaista kuin saaren rakkauskuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Ilmari niin onnellisina maikkarin haastattelussa Upea pari onnea voitosta!
Niin upea pari ja molemmat niin säteilee
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Jenni ei ole etiopialaisen ruoan ystävä? Siihenkö tyssää? Jos anoppi loukkaantuu, se on aika paha.
Huhuu, huumori, edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Täytyy sanoa, et tää on kyllä kauden isoin ylläri :O
Jep, vaikea vieläkin uskoa. Sannasta ei saanut sellaista kuvaa, että olisi aidosti Eetusta kiinnostunut. Eetu tietty oli aivan hullaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Täytyy sanoa, et tää on kyllä kauden isoin ylläri :O
Jep, vaikea vieläkin uskoa. Sannasta ei saanut sellaista kuvaa, että olisi aidosti Eetusta kiinnostunut. Eetu tietty oli aivan hullaantunut.
Tuossa maikkarin haastattelussa Sanna hymyili ja oikein puhua pälpätti onnellisena ja katsoi Eetua hyvin lämpimästi.
Mikä oli syynä , että Henri ja Sofia erosivat ?
Voi silti ehkä olla maukasta. Melkein tekisi mieli kokeilla.
Syödäänkö Etiopiassakin vaihtoehtoisesti pääruokaa ruokalusikalla (, kuten Lähi-Idässä) eikä vain ohuen leivän avulla. Se on ihmeen kätevää, kuten tietokoneella, vaikka sen ääressä ei mitään voikaan suositella syötäväksi ennen kuin kaatuu lopulta näppiksille.
Tosin, Martatkin tuntevat tuon leivän, < www.martat.fi/reseptit/injera-etiopiasta >. Vain jauhoja ja vettä, voisiko olla helpompaa lukuun ottamatta että näyttää vievän aika paljon aikaa. Mitä ovat tef(f)-jauhot. Ei taida olla ihan joka korttelikaupasta ostettavissa. Kiitos sarjan, tulipahan nyt siihenkin tutustuttua: runsaskuituista***** heinäkasvista.