Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5496)
Vierailija kirjoitti:
Tää finaali on jotenkin hölmö, kun miettii sitä että nuo reaktiot voittoon, on kuvattu jokaiselta parilta jo aiemmin. Eli pelkkää näyttelemistä. :D
No niinpä! Toisaalta mietin, että ovatpahan kaikki iloisen näköisiä, kun eivät vielä tiedä kuka oikeasti voittaa. Nyt ei näkynyt kateus tai pettymys ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Ilmari ja Jenni ja Eetu ja Sanna näyttävät olevan edelleen yhdessä.
Pärnianista ja Sharpista ja Henristä ja Sofiasta ei ainakaan vielä voi samaa sanoa.
Mitä?? Eetu ja Sanna yhdessä edelleen?? Olen niin iloinen tästä.
Siitäs saivat haukkujat !
Ihmettelen kyllä tämän vuoden suppeaa Instagram story päivittelyä love islandin tilillä. Minusta edellisvuonna ollut enemmän päivityksiä,fiiliksiä yms tuolta saarelaisten "kisakatsomosta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Ilmari ja Jenni ja Eetu ja Sanna näyttävät olevan edelleen yhdessä.
Pärnianista ja Sharpista ja Henristä ja Sofiasta ei ainakaan vielä voi samaa sanoa.
Mitä?? Eetu ja Sanna yhdessä edelleen?? Olen niin iloinen tästä.
Siitäs saivat haukkujat !
Eetu sai jonkun näkyvyysbonarin, ja lupasi siitä puolet Sannalle..että silleen.
Ensi kaudella pitäisi lopettaa uusien tuominen saarelle. Kahdeksan naista ja kahdeksan miestä heti yhtä aikaa saarelle, niin olisi kaikilma tasavertaiset mahkut löytää kumppani. Nyt tottakait ensimmäiset saarella on etulyöntiasemissa. Vaikea siihen on suomalaisen mentaliteetilla mennä enää valmiin parin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi miten kamala sana kippistely, aikaisemmin toistettuna viikolla.
Nyt sitten taas dinneriä eikä suomenkieltä, voi ei.Kautta aikojen on sanottu että kippistellään. Ihan puhdasta suomea.
No jep, vanhaa suomea. Toisin kuin vaikka skåålailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Ilmari ja Jenni ja Eetu ja Sanna näyttävät olevan edelleen yhdessä.
Pärnianista ja Sharpista ja Henristä ja Sofiasta ei ainakaan vielä voi samaa sanoa.
Mitä?? Eetu ja Sanna yhdessä edelleen?? Olen niin iloinen tästä.
Siitäs saivat haukkujat !
Siis miten niin saivat. Mulle on ihan sama, ovatko yhdessä vai eivät, en silti pidä Sannasta. Näytti monia sellaisia puolia itsestään saarella, että on minun silmissäni epämiellyttävä persoona.
Onkohan Eetu saanut jo sämpylää🥸🧐💋💦👅 tai onnenkeksiä😂🥠
Vierailija kirjoitti:
Haaland on niin symppis!
Joku uusi saarelainen? Jäikö jumiin jonnekkin kun muut lähtivät?
Iltalehti on aiemmin julkaissut heti sen kuka voitti Love Islandin. Nyt ei ole edes pientä mainintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kaudella pitäisi lopettaa uusien tuominen saarelle. Kahdeksan naista ja kahdeksan miestä heti yhtä aikaa saarelle, niin olisi kaikilma tasavertaiset mahkut löytää kumppani. Nyt tottakait ensimmäiset saarella on etulyöntiasemissa. Vaikea siihen on suomalaisen mentaliteetilla mennä enää valmiin parin väliin.
Olen ihmetellyt, miksi suomalaisille tuntuu kelpaavan heti se ensimmäinen pari johon sitten tarraudutaan ja sitä rakkaudeksi kutsutaan. Silloinhan voisi ajatella, että järjestetyt avioliitot toimisivat hyvin meilläkin. Jokin Kelan tapainen laitos vaan lähettäisi tietyssä iässä kumppanin ja siitä se yhteiselämä sitten alkaisi.
Hirveän kallista ja luontoa kuormittavaa lennätellä näitä poisäänestettyjä saarelta suomeen ja takaisin, ees taas, mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Hirveän kallista ja luontoa kuormittavaa lennätellä näitä poisäänestettyjä saarelta suomeen ja takaisin, ees taas, mikä järki?
Niin mitä? Ketä oikein tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Hirveän kallista ja luontoa kuormittavaa lennätellä näitä poisäänestettyjä saarelta suomeen ja takaisin, ees taas, mikä järki?
Tuskinpa ovatkaan juuri lennättäneet. Halvempaakin pitää pari päivää joku hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän kallista ja luontoa kuormittavaa lennätellä näitä poisäänestettyjä saarelta suomeen ja takaisin, ees taas, mikä järki?
Niin mitä? Ketä oikein tarkoitat?
Ensin Peppiina, sitten Säde.
Haluaisinpa nähdä nyt kirjottajan, joka oli varma, että Ilmari jättää Jennin heti, kun lähtee talosta. Sai nyt nenilleen pahasti, koska ovat vielä yhdessä onnellisesti tatuoinneista huolimatta.
Mitenköhän nopeasti ketju lukitaan eikä voi enää kommentoida, aivan kuin joku ei ehkä haluaisi kommentoida vaikkapa 10 vuoden kulutta. Mikä media tai vastaava tarjoaa julkaisualustan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän kallista ja luontoa kuormittavaa lennätellä näitä poisäänestettyjä saarelta suomeen ja takaisin, ees taas, mikä järki?
Niin mitä? Ketä oikein tarkoitat?
Oletko laskuhumalassa ja väärä pari voitti, kun noin ärripurri olet?
Kuka sen aloitti? Minusta Sofia, kokosi naiset yhteen ja alkoi supinan.