Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5510)
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä nyt kirjottajan, joka oli varma, että Ilmari jättää Jennin heti, kun lähtee talosta. Sai nyt nenilleen pahasti, koska ovat vielä yhdessä onnellisesti tatuoinneista huolimatta.
Ilmis ottaa vielä Jenni-tatuoinnin🥰
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Älä huijaa!
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Ja erilleen muutto vielä nopeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä nyt kirjottajan, joka oli varma, että Ilmari jättää Jennin heti, kun lähtee talosta. Sai nyt nenilleen pahasti, koska ovat vielä yhdessä onnellisesti tatuoinneista huolimatta.
Missä siitä on kerrottu. Kiva.
Voisikohan Ilmarin äiti lähettää muutaman etiopialaisen reseptinsä MTV:n verkkosivulle (kuvineen ja julkaisupalkkioineen).
Se taulusienen näköinen leipä näyttää pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää finaali on jotenkin hölmö, kun miettii sitä että nuo reaktiot voittoon, on kuvattu jokaiselta parilta jo aiemmin. Eli pelkkää näyttelemistä. :D
No niinpä! Toisaalta mietin, että ovatpahan kaikki iloisen näköisiä, kun eivät vielä tiedä kuka oikeasti voittaa. Nyt ei näkynyt kateus tai pettymys ;)
Katsojille olisi pitänyt näyttää oikeita reaktioita, pitikö jokaisen hävinneen pokka.
Kiva kuulla, että voittajapari on edelleen yhdessä. Itse en siihen uskonut, vaikutti niin laimealta se touhu, ei mitään intohimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nähdä nyt kirjottajan, joka oli varma, että Ilmari jättää Jennin heti, kun lähtee talosta. Sai nyt nenilleen pahasti, koska ovat vielä yhdessä onnellisesti tatuoinneista huolimatta.
Missä siitä on kerrottu. Kiva.
Voisikohan Ilmarin äiti lähettää muutaman etiopialaisen reseptinsä MTV:n verkkosivulle (kuvineen ja julkaisupalkkioineen).Se taulusienen näköinen leipä näyttää pahalta.
Eikä kiinnosta syödä sormin. Mutta voisihan leivän palasia jokainen syöjä pilhoa pataan, leivästä tulee usein silloin tosi tosi herkullista, kun imaisee kastiketta. Koettakaapa vaikka krutonkejakin alimmaksi keittolautaselle tai -kulhoon, keittoa päälle ja ne ihanasti imaisevat lientä.
Eetu ja Sannan onnentäyteinen haastattelu. Sanna säteili rakastuneena. Viettää lähes kaiken aikansa Eetun luona Jyväskylässä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikealle parille meni voitto! Ihanaa!
Kyllä ehdottomasti meni oikealle parille. Olen tyytyväinen ja onnellinen Jennin ja Ilmarin voitosta. Jee...
Mitä jos Jenni ei ole etiopialaisen ruoan ystävä? Siihenkö tyssää? Jos anoppi loukkaantuu, se on aika paha.
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sannan onnentäyteinen haastattelu. Sanna säteili rakastuneena. Viettää lähes kaiken aikansa Eetun luona Jyväskylässä.
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että voittajapari on edelleen yhdessä. Itse en siihen uskonut, vaikutti niin laimealta se touhu, ei mitään intohimoa.
Siinä se on. Ei pitäisi tehdä omia johtopäätöksiä varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sannan onnentäyteinen haastattelu. Sanna säteili rakastuneena. Viettää lähes kaiken aikansa Eetun luona Jyväskylässä.
Siis mistä näitä haastatteluja olevinaan on tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Älä huijaa!
Katso haastattelu maikkarin viihdeuutisista. Yhdessä ovat hyvin onnellisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän kallista ja luontoa kuormittavaa lennätellä näitä poisäänestettyjä saarelta suomeen ja takaisin, ees taas, mikä järki?
Niin mitä? Ketä oikein tarkoitat?
Ensin Peppiina, sitten Säde.
Eiköhän nuo ole odottaneet siellä saarella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sannan onnentäyteinen haastattelu. Sanna säteili rakastuneena. Viettää lähes kaiken aikansa Eetun luona Jyväskylässä.
Höpöhöpö.
Onhan tuossa linkki. Miten ootte näin kädettömiä kaikki? Itse löysin nuo haastattelut heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Sannan onnentäyteinen haastattelu. Sanna säteili rakastuneena. Viettää lähes kaiken aikansa Eetun luona Jyväskylässä.
Höpöhöpö.
Ovat onnellisia ja muuttamassa yhteen. :)
Missä siitä on kerrottu. Kiva.
Voisikohan Ilmarin äiti lähettää muutaman etiopialaisen reseptinsä MTV:n verkkosivulle (kuvineen ja julkaisupalkkioineen).