Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5510)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli syynä , että Henri ja Sofia erosivat ?
Ulkomaailma olikin ihan erilainen kuulemma eivätkä olleetkaan hyvä pari ja Sofia oli tehnyt eroaloitteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.
Täytyy sanoa, et tää on kyllä kauden isoin ylläri :O
Jep, vaikea vieläkin uskoa. Sannasta ei saanut sellaista kuvaa, että olisi aidosti Eetusta kiinnostunut. Eetu tietty oli aivan hullaantunut.
Tuossa maikkarin haastattelussa Sanna hymyili ja oikein puhua pälpätti onnellisena ja katsoi Eetua hyvin lämpimästi.
Ihan erilainen kuin villassa. Puhui, kuinka hänelle oli alusta asti ollut selvää, että Eetu on se oikea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että voittajapari on edelleen yhdessä. Itse en siihen uskonut, vaikutti niin laimealta se touhu, ei mitään intohimoa.
Siinä se on. Ei pitäisi tehdä omia johtopäätöksiä varmaksi.
No siltä se koko kauden ajan näytti. Ehkä sitten leikkauksella tehty. Mutta kivoja ihmisiä ovat molemmat, hyvä heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Jenni ei ole etiopialaisen ruoan ystävä? Siihenkö tyssää? Jos anoppi loukkaantuu, se on aika paha.
Huhuu, huumori, edelleen!
Vuhvuh, niin juuri sinä.
Henrin olis kannattanut valita Ella, ja Sofian joku muu. Tää nuori jyrä ei sovi taiteelliselle Henrille sitten ollenkaan. Luulee olevansa pinsessa. Säde sentään toi huumorilla esiin prinsessamaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Henrin olis kannattanut valita Ella, ja Sofian joku muu. Tää nuori jyrä ei sovi taiteelliselle Henrille sitten ollenkaan. Luulee olevansa pinsessa. Säde sentään toi huumorilla esiin prinsessamaisuutensa.
Uskon myös enemmän henriin ja ellaan, ku sofia henri duo
Vierailija kirjoitti:
Pänistä ja Sharpista ei ole tullut vielä haastattelua.
Onko huono merkki... taitaa olla :(
Miksei Pärnian mene Euotsiin Sharpin luokse asumaan? Nimikin kuulostaa enemmän ruotsalaiselle, tai voi vaikka esiintyä Pärnillana.
Vierailija kirjoitti:
Henrin olis kannattanut valita Ella, ja Sofian joku muu. Tää nuori jyrä ei sovi taiteelliselle Henrille sitten ollenkaan. Luulee olevansa pinsessa. Säde sentään toi huumorilla esiin prinsessamaisuutensa.
Ei voi valita sellaista, josta ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrin olis kannattanut valita Ella, ja Sofian joku muu. Tää nuori jyrä ei sovi taiteelliselle Henrille sitten ollenkaan. Luulee olevansa pinsessa. Säde sentään toi huumorilla esiin prinsessamaisuutensa.
Ei voi valita sellaista, josta ei ole kiinnostunut.
Joku on valittava ja kaikki eivät ole joka vaiheessa tarjolla. Pienin paha. Olisiko pitänyt valita Pärnian, sepä olisikin ollut hupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Pärnian mene Euotsiin Sharpin luokse asumaan? Nimikin kuulostaa enemmän ruotsalaiselle, tai voi vaikka esiintyä Pärnillana.
Onko Pärnian päässyt ylioppilaaksi Suomesta (mistä koulutusta) ja hallitsee lukioruotsin. Kielipää ei aivan tue uuden vieraan kielen omaksumista, jos olisi motivaatiotakaan. Ennen vanhaan tietysti pääsi sairaalaan suoritustason töihin ja palkka oli korkea. Norjassa vielä korkeammat palkat. Missä maassa Sharpin vanhemmat ja isovanhemmat asuvat, ei hänelle muita maita voisi suositella.
Sai sen käsityksen että Henri ja Sofia löytäneet jo uudet kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli syynä , että Henri ja Sofia erosivat ?
Ulkomaailma olikin ihan erilainen kuulemma eivätkä olleetkaan hyvä pari ja Sofia oli tehnyt eroaloitteen
Todellakaan ei yllätä. Eihän tuo tyyppi hänelle kelpaisi, takuulla on rahan perässä, rahamiehen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Henri erosivat valitettavasti.
Ei siinä ole mitään valittamisen aihetta. Epäsuhtainen pari. Erilaiset kiinnostuksen kohteet. Voihan olla, että Henri piti häntä kauniina, mutta entä se persoonallisuus.
P & S olivat pari kk yhdessä, mutta suhde kariutui välimatkaan ym.
Ai sofia ja henri eros jo, no tää ei kyllä yllättäny ollenkaan