Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5510)

Vierailija
5501/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.

Ai. Taitavat siis harrastaa seksiä. Voi rähmä. Eetun hormonit. Mikseivät mene kunniallisesti ensin naimisiin. Toivottavasti Joensuuhun, mukavien ihmisten kaupunkiin eikä kylmään Jyväskylään ainakaan.

Vierailija
5502/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharpin ja Pärnianin ero pieni yllätys, Ilmarin ja Jennin suhteen jatkuminen ei mitään yllätystä, Sofian ja Henrin ero ei mitään yllätystä ja Eetun ja Sannan suhteen jatkuminen erittäin iso yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5503/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.

Täytyy sanoa, et tää on kyllä kauden isoin ylläri :O

Jep, vaikea vieläkin uskoa. Sannasta ei saanut sellaista kuvaa, että olisi aidosti Eetusta kiinnostunut. Eetu tietty oli aivan hullaantunut.

Juuri päinvastaisen kuvan sai. Eetusta: huonoa näyttelemistä koko ajan. Hänen kiinnostukseensa ei voinut mitenkään uskoa, että välittäisi Sannasta pätkääkään, vaan voittorahat vaan kiikarissa.

Vierailija
5504/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

– "Niin kuin yksi legenda kerran sanoi, niin en kommentoi." 

 

Näin sanoi Sharp. Olisi varmaan siis halunnut jatkaa.

Vierailija
5505/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6621 kirjoitti:

https://www.instagram.com/bellerlauras/

^ Liittyykö johonkin.

Vierailija
5506/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka alussa olis tehnyt mieli mennä ravistelemaan Ilmaria että herää jo etkö tajua mikä helmi sulla on vierelläs 🙄 niin silti olin alusta asti Team-Jenni&Ilmari 🥰 Onnea heille!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5507/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– "Niin kuin yksi legenda kerran sanoi, niin en kommentoi." 

 

Näin sanoi Sharp. Olisi varmaan siis halunnut jatkaa.

Mitä ei kommentoi, sitä seurustelevatko vai eivätkö seurustele. Ei P hänelle ehdottomastikaan sopisi. Lapsiensa äidiksi.

Vierailija
5508/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä vihonviimeisen huono konsepti, että voittaja selviää vasta kuukausien jälkeen ohjelman loppumisesta. Nyt onneksi ihana voittajapari on vielä yhdessä, mutta olisi todella floppi MTV3:lle, jos vaikka finaalipareista vain voittajat olisivat eronneet.

 

Onneksi oma suosikki voitti, äänestin Jennia ja Ilmaria. Ovat niin ihana ja ihanan suomalainen pari. Rehtejä ja toisilleen sopivia.

 

Tykkäsin myös Pärnianista ja Sharpista, he ilmeisesti eronneet. Siitä en kylläkään ole yhtään yllättynyt, jo pitkä välimatka vaikutti isolta esteeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5509/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

– "Niin kuin yksi legenda kerran sanoi, niin en kommentoi." 

 

Näin sanoi Sharp. Olisi varmaan siis halunnut jatkaa.

Mitä ei kommentoi, sitä seurustelevatko vai eivätkö seurustele. Ei P hänelle ehdottomastikaan sopisi. Lapsiensa äidiksi.

Ääliö 

Vierailija
5510/5510 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetulla ja Sannalla yhteenmuutto edessä. No niin! Hienoa.

Täytyy sanoa, et tää on kyllä kauden isoin ylläri :O

Jep, vaikea vieläkin uskoa. Sannasta ei saanut sellaista kuvaa, että olisi aidosti Eetusta kiinnostunut. Eetu tietty oli aivan hullaantunut.

Juuri päinvastaisen kuvan sai. Eetusta: huonoa näyttelemistä koko ajan. Hänen kiinnostukseensa ei voinut mitenkään uskoa, että välittäisi Sannasta pätkääkään, vaan voittorahat vaan kiikarissa.

Eetusta tuli tosi gay-vibat. Tai bi. Limainen ja muka hyvät keskustelutaidot. Joo osasi juoruilla kaikista, mutta ei saanut Sannalle edes sanottua, että haluaisi tältäkin vastapalveluksia. En tykännyt tästä parista yhtään. Eetusta tuli hyvä kuva silloin, kun oli Peppiina kanssan. Ja Sannasta tuli alussa hyvä vibe, ennen kun alkoi olla Eetun kanssa. 

Molemmista tuli itsensä huonopia versioita.