Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5464)
Eihän nyt nähty lainkaan ei-voittajien pettyneitä reaktioita, koska eivät ne leikkitilanteessa ole yhtä pettyneitä kuin oikeassa elämässä. Sitä kunnon viihdettä, jos jonkun alahuuli väpättäisi pettymyksestä.
Kyllä MTV:n tulee kertoa koko järjestys, 1., 2., 3. ja 4. Liian kilttiä kertoa vain voittajat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmemusiikki valittu tähän kun parit saapuvat tulipaikalle. :D
Tekijänoikeudet varmaan. Musiikki maksaa. Olisi ollut jokin paikallinen kansanmusiikkiyhtye edes koko finaalin ajan soittelemassa.
Sieltä tuli somesta vahvistus, että voittajapari on yhdessä vielä. Ei yllätyksiä.
Ihanaa että Jenni ja Ilmari voittivat! Olivat koko ajan mun suosikkipari.
Olisin kaivannut Ammadia ja Sadettä Eetun ja Sannan sijaan fnaaliin.
Onnea ihanalle voittajaparille.
Ketkähän näistä ihanista finaalipareista on vielä yhdessä?
Olipa kiva tämä viimeinen jakso, vaikka tuo voittajan julistus onkin näyteltyä. Kivoja nuoria kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista finaalipareista on saarella ollessa kuvattu voittopätkä ja nyt telkkarissa näytetään sen parin tuuletukset kuka voittaa eli parit tietävät itsekin vasta tänään kuka voittaa. Yleisö sai tämän viikon katsomossa äänestää.
Ei siinä mitään tuuletuksia näytetty, ehkä tulee jokin jakso 41. Parin edessä rävähdi jotain ilotulitetta ja siinä kaikki. Että mitä nyt, että oletteko edelleen yhdessä. Ei mitään toisten onnitteluja, ei toisten pettyneitä ilmeitä, ei mitään. Ei kukitettu ei mitään.
Eihän sitä silloin ole voitu kysyä oletteko vielä yhdessä, kun nää on kuvattu aikoja sitten kun ovat olleet vielä saarella
Vierailija kirjoitti:
Eetu yrittää saada miehet kertomaan, kerjää oikein, että alkaisivat heti harrastaa seksiä, kun kysyy, että mitä alatte heti tehdä hotellihuoneessa. Rasvaiset jutut.
Katsoin tätä samaa silmät pyöreinä, että tuo limanuljaska jaksaa tuota oksettavaa touhuaan, hyi helvetti.
Onnea Ilmari & Jenni! Heidän tarina voi hyvinkin jatkua. Parhaat mahdollisuuden finaalipareista, uskoisin.
Toiseksi paras pari voitti. Itse äänestin Päniä ja Sharpia, mutta onneksi voitti meni sitten Jennille ja Ilmarille eikä missään nimessä kahdelle muulle parille.
Eikö ollutkaan suora tämä lähetys? Mitä järkeä? Milloin itse saivat tietää ketkä voitti?
Minä en vaan tajua miten nuoret ihmiset voivat olla noin jäykkiä ja ankeita kuin S&H. Vai onko joku perheen/suvun paine, että pelko persiissä jatkuvasti miltä näyttää tv.ssä? Ovat kuitenkin niin LUOVIA, on tatuointia, räväkkää leikkausta tukassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollutkaan suora tämä lähetys? Mitä järkeä? Milloin itse saivat tietää ketkä voitti?
Nyt. Vastahan äänestyksen päättyi.
Sarjan IG sivuilta näkee finalistien reaktion kun voittaja julistettiin. Samasta pätkästä päätellen ainakin Jenni ja Ilmari sekä Eetu ja Sanna on yhdessä edelleen.
IG -reels:in mukaan 165 000 ääntä ja Jennille ja Ilmarille lähes puolet eli n.48% siin lukee , mut ois täss nyt kiva tietää 2.3. ja 4. sijatkin..näytti siltä, että kaikki saarelaiset eli 25 tais olla äänestystä kattomassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollutkaan suora tämä lähetys? Mitä järkeä? Milloin itse saivat tietää ketkä voitti?
Nyt. Vastahan äänestyksen päättyi.
äänestyskin*
Jep, Ilmari ja Jenni ja Eetu ja Sanna näyttävät olevan edelleen yhdessä.
Pärnianista ja Sharpista ja Henristä ja Sofiasta ei ainakaan vielä voi samaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, Ilmari ja Jenni ja Eetu ja Sanna näyttävät olevan edelleen yhdessä.
Pärnianista ja Sharpista ja Henristä ja Sofiasta ei ainakaan vielä voi samaa sanoa.
Mitä?? Eetu ja Sanna yhdessä edelleen?? Olen niin iloinen tästä.
Eivät ne ole saarella. Tuosta on kuvattu neljä versiota kuvausten aikana. Voittotuuletuksista vain sai kuvan, että se olisi huomattavasti pidempi pätkä, jossa jokainen leikkisi voittajaa, vaikka aika hassua se olisi panna leikkimään.
Kuvittelin, että heidät olisi Suomessa istutettu katsomoon katsomaan tuota yhdessä ja aidot reaktiot.