Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.
Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.
Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.
Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!
Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.
Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.
En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.
Surullista.
On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla.
Tuskin tuumaisivat mitään. Ja mitä väliä vaikka jotain tuumaisivatkin?
Jos ihmisellä on paljon tatskoja, voi sanoa, että tällä on tatuointeja kuin linnakundeilla. On varmasti täysin tietoinen itsekin asiasta.
ps. pilkkua ei tule kuin-sanan eteen
Täällä taas "kukkahattu täti" moraalisoi tatuoinneista. Se on kuule jokaisen oma asia mitä kropalleen tekee. Siinä ei sinun moraalisoinnit mitään vaikuta puoleen, eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt 263 jokaisella sivulla kertonut meille kuinka Jennin huulet ovat muhkuraiset ja kädet tatuoitu. Kiitos näistä tiedoista ja kerro sille sun sivupersoonallekin, kun itsellesi vastailetkin, että nämä ovat nyt tulleet harvinaisen selväksi kaikelle kansalle.
No niin, voit jatkaa elämääsi, heihei.
Ja tykkäämme muhkurais huulista jne. Siis Jennistä ja koko paketista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.
Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.
Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.
Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!
Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.
Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.
En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.
Surullista.
Olen samaa mieltä. Ilman tatuointeja, täytteitä ja hitusen laihempana Jenni olisi mieletön kaunotar.
Jenni on meille kaunotar jo nyt. Ei siinä auta sinun kauhistelut.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nuo puhelut muiden mielestä todella vaivaannuttavia ja kiusallisia? Kaikki olivat kuin puupökkelöitä eikä mikään ollut luontevaa.
Kuvasit hyvin koko kautta. Puupökkelöt rakkautta, näkyvyyttä tai rahaa etsimässä. Tylsä ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluaisin myös ajatella, että yks tän ohjelman idea on myös se, että kiinnostus ja rakkaus voi löytyy sieltä ja sellaisesta henkilöstä, josta et ennalta uskois. Ettei kannata asettaa ennakolta liikaa odotuksia kumppanille. Tai että voit sivuuttaa jotkut pienet vaikka ulkoiset jutut jos ihminen ja sen ajatukset muuten miellyttää.
Toivottavasti tämän oivaltavat niin osallistujat kuin katsojat. Voi olla joku type, joka yleensä kiinnittää huomion, mutta sille ei kannata antaa liikaa painoarvoa. Kannattaa tutustua erilaisiin ihmisiin avoimin mielin, niin elämä ja rakkaus voivat yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Jennin ja Ilmarin parisuhde hiipuu "välimatkan" takia.
Hyvä näin.
Viime vuonna tuli rumaa tekstiä Piinapepilta, kun haluton muusikko ei jaksanut enää saaren jälkeen sekuntiakaan.
Kummasti ei ole vielä hiipunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluaisin myös ajatella, että yks tän ohjelman idea on myös se, että kiinnostus ja rakkaus voi löytyy sieltä ja sellaisesta henkilöstä, josta et ennalta uskois. Ettei kannata asettaa ennakolta liikaa odotuksia kumppanille. Tai että voit sivuuttaa jotkut pienet vaikka ulkoiset jutut jos ihminen ja sen ajatukset muuten miellyttää.
Toivottavasti tämän oivaltavat niin osallistujat kuin katsojat. Voi olla joku type, joka yleensä kiinnittää huomion, mutta sille ei kannata antaa liikaa painoarvoa. Kannattaa tutustua erilaisiin ihmisiin avoimin mielin, niin elämä ja rakkaus voivat yllättää.
Mun mielestä tärkein oppi tässä on se, että kannattaa keskittyä yhteen ihmiseen kerralla ja antaa tutustumiselle aikaa. Yhtään paria ei olisi muodostunut, jos nämä olisivat istuneet puhelimet käsissä ja swaippailleet Tinderissä samalla.
Kommentti pilkun käytöstä kuin-sanan edessä: hyvä kun pieniä oikeinkirjoitussääntöjä tulee esille. Tällaiset "virheet" pistää kyllä silmään, ja saan samalla itsekin kertausta kieliopista. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.
Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.
Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.
Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!
Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.
Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.
En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.
Surullista.
Olen samaa mieltä. Ilman tatuointeja, täytteitä ja hitusen laihempana Jenni olisi mieletön kaunotar.
Jenni on meille kaunotar jo nyt. Ei siinä auta sinun kauhistelut.
En minä mitään kauhistele. Nää on mielipideasioita, ja mun mielestä tatuoinnit on yksinkertaisesti rumia. Kasvoiltaan Jenni on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.
Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.
Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.
Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!
Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.
Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.
En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.
Surullista.
Olen samaa mieltä. Ilman tatuointeja, täytteitä ja hitusen laihempana Jenni olisi mieletön kaunotar.
Juu, sitten ja sitten. Kun mikään ei riitä. Älä höpäjä. Jenni on jo kaunotar, ei tarvitse parannella itseään muita miellyttääkseen. Pääasia, että tykkää itse itsestään. Sitä toivoisi kaikille.
Niin, hänhän ei voikaan oikein parannella, kun on ne leimat otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin haluaisin myös ajatella, että yks tän ohjelman idea on myös se, että kiinnostus ja rakkaus voi löytyy sieltä ja sellaisesta henkilöstä, josta et ennalta uskois. Ettei kannata asettaa ennakolta liikaa odotuksia kumppanille. Tai että voit sivuuttaa jotkut pienet vaikka ulkoiset jutut jos ihminen ja sen ajatukset muuten miellyttää.
Toivottavasti tämän oivaltavat niin osallistujat kuin katsojat. Voi olla joku type, joka yleensä kiinnittää huomion, mutta sille ei kannata antaa liikaa painoarvoa. Kannattaa tutustua erilaisiin ihmisiin avoimin mielin, niin elämä ja rakkaus voivat yllättää.
Mun mielestä tärkein oppi tässä on se, että kannattaa keskittyä yhteen ihmiseen kerralla ja antaa tutustumiselle aikaa. Yhtään paria ei olisi muodostunut, jos nämä olisivat istuneet puhelimet käsissä ja swaippailleet Tinderissä samalla.
Hyvä pointti nykyisessä digimaailmassa. Olisi varmaan tilausta sinkkutapahtumille, vaikka risteilyille tai muille reissuille, jonka aikana kännykän käyttö olisi kielletty (poislukien hätätapaukset). Ihmisiin tutustuttaisiin ihan kasvotusten ja mieluusti yksi ihminen kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Henri ja Sofia on enää yhdessä. Smirnov tarvitsee massiäijän, joka köyhä Henri ei ole. Vip-hostina Smirre tavannee helposti jonkun toimarin, nhl-tähden tai it-hemmon, jolla on sitä, mitä Smirre tahtoo.
Vip-host.🤣🤣Varmaan yksi maailman vaativimmista "ammateista": hilaa pers**esi paikalle, ole täydessä tällingissä ( kuitenkin mahdollisimman vähissä vaatteissa), hymyile ja pidä turpasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Henri ja Sofia on enää yhdessä. Smirnov tarvitsee massiäijän, joka köyhä Henri ei ole. Vip-hostina Smirre tavannee helposti jonkun toimarin, nhl-tähden tai it-hemmon, jolla on sitä, mitä Smirre tahtoo.
Vip-host.🤣🤣Varmaan yksi maailman vaativimmista "ammateista": hilaa pers**esi paikalle, ole täydessä tällingissä ( kuitenkin mahdollisimman vähissä vaatteissa), hymyile ja pidä turpasi kiinni.
Tarkoitit varmaan vanhimmista. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Henri ja Sofia on enää yhdessä. Smirnov tarvitsee massiäijän, joka köyhä Henri ei ole. Vip-hostina Smirre tavannee helposti jonkun toimarin, nhl-tähden tai it-hemmon, jolla on sitä, mitä Smirre tahtoo.
Vip-host.🤣🤣Varmaan yksi maailman vaativimmista "ammateista": hilaa pers**esi paikalle, ole täydessä tällingissä ( kuitenkin mahdollisimman vähissä vaatteissa), hymyile ja pidä turpasi kiinni.
Tarkoitit varmaan vanhimmista. 😁
Asiakaspalveluammatti, johon ei sovellu kuka tahansa. En ymmärrä, mitä ilkkumista vip-hostin työssä on.
Jenni on luonnonkaunis. Huulista täytteet pois ja luonnollisempi meikki niin avot!