Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5260)

Vierailija
5241/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka omainen soitti Sharpille oliko äiti vai sisko, niin nuorekas ja kaunis joka tapauksessa?

Vierailija
5242/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on kyllä varsinainen tapaus. Ihme kitisijä, kuka huolii suhteeseen, ei auta ulkonäkö pidemmän päälle. Jopa Eetu ansaitsee parempaa. Se paljon puhuttu tunneäly täysin kadoksissa kun roikkuu tuon kanssa.

Varmasti ihan mukava nainen parisuhteessa kun löytää mieleisen.

Tuolla saarella esim Sannan ja Eetun juttu oli niin pakotettu, että pahaa teki.

Sama on Ilmarin ja Jennin suhteessa. Ilmaria ei kiinnostanut pätkääkään ja Jenni väänsi itkua. Sitten kaikki muka ratkesi keskustelussa, jossa kumpikaan ei oikeastaan sanonut mitään.

Sofia ja Henri ovat kuin robotteja, jotka sanovat sanoja, mitä pitää sanoa.

Vierailija
5244/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas Sanna kaunein, ei ollut aluksi mutta rusketus saa hänet näyttämään hyvältä.

Mutta teennäisyys tekee siitä ruman.

Vierailija
5245/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

On eri asia tatuoida ihoonsa jotain tärkeää ja kaunista.

Jenni on tatuoinnit kokonaisen käsivarren. Olkapäästä ranteeseen täyteen mustetta.

Toki hän voi pitää sitä kauniina, mutta ei pidä ihmetellä, jos esim Ilmari ei ajattele samoin.

Vierailija
5246/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on kyllä varsinainen tapaus. Ihme kitisijä, kuka huolii suhteeseen, ei auta ulkonäkö pidemmän päälle. Jopa Eetu ansaitsee parempaa. Se paljon puhuttu tunneäly täysin kadoksissa kun roikkuu tuon kanssa.

Varmasti ihan mukava nainen parisuhteessa kun löytää mieleisen.

Tuolla saarella esim Sannan ja Eetun juttu oli niin pakotettu, että pahaa teki.

Sama on Ilmarin ja Jennin suhteessa. Ilmaria ei kiinnostanut pätkääkään ja Jenni väänsi itkua. Sitten kaikki muka ratkesi keskustelussa, jossa kumpikaan ei oikeastaan sanonut mitään.

Sofia ja Henri ovat kuin robotteja, jotka sanovat sanoja, mitä pitää sanoa.

Sofia ja Henri ovat kyllä kuin robotteja. Ilmekään ei värähdä, kun tunnustetaan toiselle rakkautta. Ei kovin uskottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5247/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on kyllä varsinainen tapaus. Ihme kitisijä, kuka huolii suhteeseen, ei auta ulkonäkö pidemmän päälle. Jopa Eetu ansaitsee parempaa. Se paljon puhuttu tunneäly täysin kadoksissa kun roikkuu tuon kanssa.

Varmasti ihan mukava nainen parisuhteessa kun löytää mieleisen.

Tuolla saarella esim Sannan ja Eetun juttu oli niin pakotettu, että pahaa teki.

Sama on Ilmarin ja Jennin suhteessa. Ilmaria ei kiinnostanut pätkääkään ja Jenni väänsi itkua. Sitten kaikki muka ratkesi keskustelussa, jossa kumpikaan ei oikeastaan sanonut mitään.

Sofia ja Henri ovat kuin robotteja, jotka sanovat sanoja, mitä pitää sanoa.

Sofia ja Henri ovat kyllä kuin robotteja. Ilmekään ei värähdä, kun tunnustetaan toiselle rakkautta. Ei kovin uskottavaa.

Sofia ja Henri voisivat tosiaan olla robotteja. Se selittäisi edes jotenkin tuota jäykkyyttä.

Vierailija
5248/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

On eri asia tatuoida ihoonsa jotain tärkeää ja kaunista.

Jenni on tatuoinnit kokonaisen käsivarren. Olkapäästä ranteeseen täyteen mustetta.

Toki hän voi pitää sitä kauniina, mutta ei pidä ihmetellä, jos esim Ilmari ei ajattele samoin.

Mistäs sinä tiedät mitä Ilmari ajattelee Jennin tatuoinneista. Taitaa sinua itseäsi lähinnä häiritä Jennin tatuoinnit. Haluat, vaan kirjoittaa jotain mielestäsi negaa , jotta saat Jennistä luotua huonoa kuvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5249/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En sano tätä pahalla kun jokaisella on mielipiteensä mut en ymmärrä miten se Sanna on nyt niin kuanis? Jos on nii ite oon kans sit superkaunis. Musta Sofia on tosi kaunis mut nää on aina mielipidekysymyksiä

Kaikkihan nuo ovat kauniita. 

Esim Sofiaa rumentaa eniten päsmäröivä luonne. (Toki myös vaalea juurikasvu ja lirutukka hiuslisäkkeiden irtoamisen jälkeen.)

Jennillä on poikkeuksellisen kauniit kasvot. On kuiten kuitenkin pilannut ne muhkuraisilla huulitäytteillä. Se lisäksi hakkauttanut toisen käsivarren täyteen mustetta. Se rumentaa jne.

Vierailija
5250/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla Ilmarin toiveissa "rehevä" ja umpitatuoitu nainen epäonnistuneilla huulitäytteillä ja halvalla tekotukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5251/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana nähdä Ilmarissakin lapsenmielisyyttä kun könysi Jennin päällä ja kikatteli =) Unelmavävy sanoisin.

Sitä oli ihana katsoa!

Hauska oli myös se kun meikkihuoneessa matki naisten kiljumista oumaigaaad! Hyvää huumoria Ilmarilla. 

Saiko oikeesti suunsa auki? Tai saahan se Jennikin kanssa, kun haukottelee.

Vierailija
5252/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

Joskus vuonna kirves ja kypärä tatskoja oli vain merimiehillä ja linnassa istuneilla. Tietty nykyäänkin joissakin maissa voidaan katsoa ei hyvällä silmällä tatskoja. Esim. Japanissa ei välttämättä pääse kylpylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5253/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

On eri asia tatuoida ihoonsa jotain tärkeää ja kaunista.

Jenni on tatuoinnit kokonaisen käsivarren. Olkapäästä ranteeseen täyteen mustetta.

Toki hän voi pitää sitä kauniina, mutta ei pidä ihmetellä, jos esim Ilmari ei ajattele samoin.

Mistäs sinä tiedät mitä Ilmari ajattelee Jennin tatuoinneista. Taitaa sinua itseäsi lähinnä häiritä Jennin tatuoinnit. Haluat, vaan kirjoittaa jotain mielestäsi negaa , jotta saat Jennistä luotua huonoa kuvaa. 

Jenni luo ihan itse sitä kuvaa, kuten muutkin saarelaiset.

Hän on päättänyt tatuoida mustaksi koko toisen käsivartensa.

Minä vain reagoin hänen antamaansa kuvaan. Niin Ilmarikin tekee. Ja kaikki muutkin.

Vierailija
5254/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

Joskus vuonna kirves ja kypärä tatskoja oli vain merimiehillä ja linnassa istuneilla. Tietty nykyäänkin joissakin maissa voidaan katsoa ei hyvällä silmällä tatskoja. Esim. Japanissa ei välttämättä pääse kylpylään.

Varmasti näin, mutta ei mustaksi tatuoitu käsivarsi kuitenkaan kauniiksi muutu muitten silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5255/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna on kyllä varsinainen tapaus. Ihme kitisijä, kuka huolii suhteeseen, ei auta ulkonäkö pidemmän päälle. Jopa Eetu ansaitsee parempaa. Se paljon puhuttu tunneäly täysin kadoksissa kun roikkuu tuon kanssa.

Varmasti ihan mukava nainen parisuhteessa kun löytää mieleisen.

Tuolla saarella esim Sannan ja Eetun juttu oli niin pakotettu, että pahaa teki.

Sama on Ilmarin ja Jennin suhteessa. Ilmaria ei kiinnostanut pätkääkään ja Jenni väänsi itkua. Sitten kaikki muka ratkesi keskustelussa, jossa kumpikaan ei oikeastaan sanonut mitään.

Sofia ja Henri ovat kuin robotteja, jotka sanovat sanoja, mitä pitää sanoa.

Jep, Sofia ja Henri olisi yhtä hyvin voinut lukea repliikit paperilta. Niin luonnollista kuulostivat. Ihmettelen jos yhdessä. Sofiahan vielä totesi jossain jaksossa, että haluaa et asiat tehdään hänen tavallaan. Kyllä parisuhteessa pitäisi toisenkin mielipide ottaa huomioon.

Vierailija
5256/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos Sanna olisi ollut fiksu olisi sanunut suoraan ollaan vaan kaveita Eetulle.

Rahan öerässä se tuolla on, niin pakko oli joku valita. 

Ihan oikein Eetulle, se on jotenkin limainen tyyppi, mutta tietty myös rahan perässä sekin. Kuten kaikki tuolla, mutjotkut on silti siedettäviä. Sanna ja Eetu on vastenmielisiä jotenkin. 

Tätä Sanna-inhoa ei voi ymmärtää. Eetun hymyily, puheripuli ja päällekäyvyys on kyllä liikaa.

Nyt kun Säde ei ole siellä enää, niin tottakai mammat kohdistavat vihansa hoikkaan, vaaleaan ja kauniiseen Saunaan.

En sano tätä pahalla kun jokaisella on mielipiteensä mut en ymmärrä miten se Sanna on nyt niin kuanis? Jos on nii ite oon kans sit superkaunis. Musta Sofia on tosi kaunis mut nää on aina mielipidekysymyksiä

Miksi sitten kyselet, kun itsekin kerrot, että nämä ovat mielipide kysymyksiä?

Vierailija
5257/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

Joskus vuonna kirves ja kypärä tatskoja oli vain merimiehillä ja linnassa istuneilla. Tietty nykyäänkin joissakin maissa voidaan katsoa ei hyvällä silmällä tatskoja. Esim. Japanissa ei välttämättä pääse kylpylään.

Varmasti näin, mutta ei mustaksi tatuoitu käsivarsi kuitenkaan kauniiksi muutu muitten silmissä.

Ei muutu ja monesti ajattelen, et miksi ihmeessä on tuollaiset laittanut. Näyttää aina suttuiselta ja mulle tulee isoista töherryksistä vähän wt fibat.

Vierailija
5258/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin ja Ilmarin parisuhde hiipuu "välimatkan" takia.

Hyvä näin. 

Viime vuonna tuli rumaa tekstiä Piinapepilta, kun haluton muusikko ei jaksanut enää saaren jälkeen sekuntiakaan.

Vierailija
5259/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla Ilmarin toiveissa "rehevä" ja umpitatuoitu nainen epäonnistuneilla huulitäytteillä ja halvalla tekotukalla.

No mutta hyvin se on jaksanut. :D

Vierailija
5260/5259 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuitenkin äänestän Jenniä ja Ilmaria, vaikka jotenkin heidän suhteestaan ei ole oikein saanut kiinni ohjelman perusteella. Valitettavasti pelkonani on myös se, että Ilmari hengaa suhteessa voittorahojen toivossa.

 

Sofia ja Henri, ehkä kuitenkin potentiaalisin ulkomaailmassa toimiva suhde. Molemmat ihan kivoja, Sofia varsinkin. Mutta jotenkin en osaa tästä innostua.

 

Päni ja Sharp, huumoria ja hyvää kemiaa on, mutta onko sen syvempää? En usko, että etäsuhde kestää. Päni vaikuttaa myös kiinnostuneemmalta kuin Sharp.

 

Eetu ja Sanna- mitä nyt heistä sanoisi. 🤔 Eetu on ihan innoissaan pientä haastettakin tuovasta Sannasta. Jos/kun Sanna ei alunperin ollut Eetusta ja ulkonäöstään kiinnostunut, niin epäilen kyllä, että "tunneälykkyys ja keskustelutaidot" muuttaisivat kaverillisen kiinnostuksen romanttiseksi. Mutta olisin mielelläni väärässä!

 

Anyways, mitään paria en inhoa, sinänsä sama, kuka voittaa.

Ei Jenni ole Golf-Ilmarin tyyppiä.

En kyllä tajua miksi Jenni on pilannut ulkonäkönsä noilla tatuoinneilla. Toinen käsi hakattu täyteen mustetta kuin linnakundilla. Huuletkin on pilannut muhkuraisilla täytteillä. Nainen on kasvoista ihan mielettömän kaunis. Ei voi ymmärtää.

Surullista.

On tosi, tosi vanhanaikaista sanoa, että on tatuoinnit, kuin linnakundilla. Katsopa ympärillesi niin näet monella, monella julkkiksellakin tatuointeja kropassaan. Esim farmissa ollut Katlin, joka on tatuointi mestari tekee hienoja ja taiteellisia tatuointeja ihmisille työkseen. Huomasin muuten, että huutokauppa keisarin Helilläkin oli tatuointeja ja talosta jo tippuneilla Merillä ja Miljalla. Mitähän ne tuumaisi, kun julistaisit heille, ettäon tatuointeja, kuin linnakundeilla. 

Joskus vuonna kirves ja kypärä tatskoja oli vain merimiehillä ja linnassa istuneilla. Tietty nykyäänkin joissakin maissa voidaan katsoa ei hyvällä silmällä tatskoja. Esim. Japanissa ei välttämättä pääse kylpylään.

Varmasti näin, mutta ei mustaksi tatuoitu käsivarsi kuitenkaan kauniiksi muutu muitten silmissä.

Ei muutu ja monesti ajattelen, et miksi ihmeessä on tuollaiset laittanut. Näyttää aina suttuiselta ja mulle tulee isoista töherryksistä vähän wt fibat.

No mutta nyt kun äänestät Jenniä ja Ilmaria, niin Jennillä on rahaa, millä voi poistaa nuo tatuoinnit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme